Hoi, ik ben stuart en ik ben een nerdje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
tip: probeer eens een postopkrikker (Arcee, dolle_hond, etc...) want daar valt het misschien niet zo snel op
ik ben de opperheerser, de begin van het allemaal, het einde van nog wat meerquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoi, ik ben stuart en ik ben een nerdje.
Goed idee...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
tip: probeer eens een postopkrikker (Arcee, dolle_hond, etc...) want daar valt het misschien niet zo snel op
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
ik ben de opperheerser, de begin van het allemaal, het einde van nog wat meer
Je mist de ondertitel en signature...quote:
Maar ik weet niets van VBL...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
post in de topics waar de originele ook normaal zou posten![]()
ik heb er zin innnnnnnnnnnnnnnnn
Me too... Ben nu al gewend aan het tongetje...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik leef me helemaal in.
tong gebruikt geen pi's , sukkelquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Me too... Ben nu al gewend aan het tongetje...
PI'squote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef whoops het volgende:
Het dichten zit je in het bloeD-D, BS...
Whoops...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
tong gebruikt geen pi's , sukkel
Eindelijk een goed excuus om te kunnen baukelen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik ga hier
denk ik
niet aan
meedoen hoor
;-)))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |