Zeker.. Terug is niet zo heel erg, maar heen is zwaar vernaaid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kom je aan, ben je zeiknat.. da's behoorlijk verkloot.
hehe.. biertje betaald?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker.. Terug is niet zo heel erg, maar heen is zwaar vernaaid.
Maar ik had dus mn excuses aangeboden aan die gast is dat nog niet goed genoeg. Ik moest met een bos bloemen op mn knien excuus gaan maken terwijl ik al eerder hoorde van vriend van me dat ik alleen maar sorry hoefde te zeggen en dat t dan goed wasPestventje wil t gewoon niet goed maken
Dat is het probleem nu juist: heb ik al gedaan maar das niet goed genoegquote:
Tja, dan is het toch gewoon wachten tot het eens andersom is natuurlijk..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is het probleem nu juist: heb ik al gedaan maar das niet goed genoeg![]()
Dat gaat niet zo snel gebeuren, maar volgende week is het jammer voor hem: dan ga ik gewoon mee of ie t nu leuk vind of nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, dan is het toch gewoon wachten tot het eens andersom is natuurlijk..![]()
Zeker weten, ONZ 4 lifequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. ok.. handig he, die ONZ-users.
bij mij duurde het ook even. Toen ik ging zoeken werd het al snel duidelijk. Een mod die een topic opent met in de titel 'bier'.. tja.. dat kan geen toeval zijn dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef dolle_hond het volgende:
ach
nou ik t snap, kan ik er mee lachen
ik kom niet veel in ONZ hequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij mij duurde het ook even. Toen ik ging zoeken werd het al snel duidelijk. Een mod die een topic opent met in de titel 'bier'.. tja.. dat kan geen toeval zijn dus.
Cool dat je je sig hebt gewijzigd...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook niet, maar daar rook ik al iets verdachts.
graag gedaan, nep veldmuis .. eeh..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Cool dat je je sig hebt gewijzigd...
Groetjes,
indahnesia.com
Jij hebt dat ook niet nodig, jij bent zelf al gekloond...quote:
Klinkt nergens naar neequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:26 schreef dolle_hond het volgende:
OMG
femke halsema zingt met paul de leeuw
goed dat ik niet kijk dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:26 schreef dolle_hond het volgende:
OMG
femke halsema zingt met paul de leeuw
glimlach he..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet meer doen
krijg je buikpijn van
ja he..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zou je maar krijgen van het lachen; heel vervelend
Wat hij zegt...quote:
Vorige week was er toch iemand naar New Orleans gestuurd met een rubberboot? Zou ie opgepakt zijn?quote:
Geen idee, ik kijk t nooit, hij stond er toevallig op nuquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vorige week was er toch iemand naar New Orleans gestuurd met een rubberboot? Zou ie opgepakt zijn?
ooh.. hij heeft gekano-t op de Mississippi...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk t nooit, hij stond er toevallig op nu
even kijken, ik mis zo ook de helftquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. hij heeft gekano-t op de Mississippi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |