whehe.. dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:05 schreef whoops het volgende:
Maar ik heb wel even topicreport geplaatst voor de signature van indahnesia.com, ik neem aan dat ze daar niet mee wegkomen.
inderdaad... denk dat je een permban ontvangt...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. dat zien we dan wel weer
No shit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de ene is echt, de andere niet renesite![]()
hopen dat ze dan wel doe goeie indahnesia.com pakken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:07 schreef whoops het volgende:
[..]
inderdaad... denk dat je een permban ontvangt...
Hij kan het weten hoor, hij is er zelf ook ingestonken...quote:
Jezelf quoten is zo 1999quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:08 schreef whoops het volgende:
[..]
hopen dat ze dan wel doe goeie indahnesia.com pakken...
2005 bedoel je...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zo 1999
Wat ik wil is niet belangrijk...quote:
gewoon gedwongen worden is veel leuker, toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat ik wil is niet belangrijk...
Dwingen klinkt ook weer zo verplicht...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon gedwongen worden is veel leuker, toch?
dwingen is prima anders hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Dwingen klinkt ook weer zo verplicht...![]()
Ik vind het wel meevallen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dwingen is prima anders hoor.
Hij is echt ge-ni-aal gewoon...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
whoops.. mijn usericon verschiet van kleur.
Nee... Je kan ook te ver gaan...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neem nou over... net was je ook zo snel![]()
neuh, ik verander wel vaker van avatar hoor. alleen normaal is het een vrouwtje, nu is het wat tekst.. ach..quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:18 schreef whoops het volgende:
Bovendien lijk ik nu meer op jouw user dan jij zelf...
ik weet het meissie... maar dat maakt voor mij niets uit hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef martinuhhh het volgende:
Je nieuwe icon is een beetje overbodig, indoneshia. Er is niemand die bewust tegen jou wil praten.
Groetjes,
veldmuis
1-0quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef martinuhhh het volgende:
Je nieuwe icon is een beetje overbodig, indoneshia. Er is niemand die bewust tegen jou wil praten.
Groetjes,
veldmuis
Dat zou ook zielig voor je zijn...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan heb je mijn punten eerder in dit topic niet geteld![]()
touche.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zou ook zielig voor je zijn...
precies, altijd nummer 1 zijn is niet leuk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zou ook zielig voor je zijn...
Ik heb het topic nou drie keer doorgelezen maar ik heb ze niet kunnen vindenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan heb je mijn punten eerder in dit topic niet geteld![]()
mij nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:ik doe mee ! ik ga al iemand zoeken
Je bent inderdaad nummer 1, van mensen die het nogsteeds niet snappen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, altijd nummer 1 zijn is niet leuk.
anders schrijf je mijn username eens goed Rennie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:38 schreef Renmaestro het volgende:
indanesia ga erges anders huilen ofz..
hoezo "die het nogsteeds niet snappen"? er valt weinig aan te snappen, en ik doe toch redelijk mee dacht ik zo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Je bent inderdaad nummer 1, van mensen die het nogsteeds niet snappen...
Ja inderdaad... Je doet goed mee met de boel verzieken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoezo "die het nogsteeds niet snappen"? er valt weinig aan te snappen, en ik doe toch redelijk mee dacht ik zo.
ik doe mijn best, maar jij als weblogger moet toch andere taal leren te gebruiken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
indahnesia ga ergens anders de kneus uithangen stomme mongool
hoezo dat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:42 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Je doet goed mee met de boel verzieken...
Ik kies zo wel weer een andere user...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:42 schreef tonks het volgende:
whoops je snapt nu wel wat je moet doen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |