het gaat wel werken, ik probeer het nog eventjes.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Vraag anders of een modje effe je sig wil aanpassen...
Het inloggen duurt ook meestal uren bij haar...quote:
Dag schone jonkvrouwe. Spoedig zal ik mijn hoofd op uw boezem leggen, daar verzeker ik u van!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Hoioi ik ben weer terug.
Is Fuifduif er ook? Ik heb zin in ruzie.
Jullie zijn allemaal liev.![]()
dat blijkt, je hebt alles vrij aardig overgenomen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Da's een hobby van me, kijken...
90% van Fok is man, en alle vrouwen op fok zijn lelijke hoerenquote:
hey dingesquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Hoioi ik ben weer terug.
Is Fuifduif er ook? Ik heb zin in ruzie.
Jullie zijn allemaal liev.![]()
een bier-topic met een modquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Bier. 14.gif.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
90% van Fok is man, en alle vrouwen op fok zijn lelijke hoeren
Er kan nog meeeeeeer bij, er kan nog meeeeeeer bij...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeeeh.. ik ben de enige user met 2 neppers.
jep, veel meer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Er kan nog meeeeeeer bij, er kan nog meeeeeeer bij...
bijquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:25 schreef whoops het volgende:
[..]
[..]
Die d_h snapt het niet meer...![]()
![]()
dacht ik zelf:quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef -Numlock- het volgende:
de volgende lijst zal helaas niet komen i.v.m. vakantie, het spijt me
Doe jij je sig eerst maar eens goed... Het is nu twee tegen een...quote:
Krijg je er een stijve lul van?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeeeh.. ik ben de enige user met 2 neppers.
had ik al van het plaatje van whoops, die negerin.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Krijg je er een stijve lul van?
en nu 2-2quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Doe jij je sig eerst maar eens goed... Het is nu twee tegen een...
ja, maar het is niet zo he, dus merken we het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef tonks het volgende:
Als ik nou die van toeps had gepakt en toeps die van mij.. dat merk je niet die usernames zijn zowat het zelfde
hehe echt leuk idee dit topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bij
[..]
dacht ik zelf:
heb ik dat gepost?
Doe effe je sig goed, die van mij of t_l_k overnemen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef Dead-Doll het volgende:
Kijk, meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |