maar jij bent tog ook een halve allochtone?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:10 schreef Bupatih het volgende:!
Heb ik weer: een fan die geen Nederlands kan.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:11 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
Helemaal niet!
Welles!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:11 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
Helemaal niet!
je bent gewoon jalours op z'n mannelijkheid en humor en z'n haar en z'n oogjesquote:
Jij bent gewoon bang voor de maatschappij en durft niet voor je eigen mening uit te komen en probeert op deze manier een wit voetje te halen bij een "gezaghebbende".quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:13 schreef Bupatih_is_liev het volgende:
[..]
je bent gewoon jalours op z'n mannelijkheid en humor en z'n haar en z'n oogjes
Beterschap.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:10 schreef Aurelianus het volgende:
Ziek.
Hey, vriend.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:15 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang voor de maatschappij en durft niet voor je eigen mening uit te komen en probeert op deze manier een wit voetje te halen bij een "gezaghebbende".
Deze zijn niet van mij, ik heb het niet meer in de handquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:15 schreef Biogarde het volgende:
Kloon topic![]()
Hoeveel account's heeft die Huhu, Haha, Hehe etc etc joh![]()
het is anders egt wel mun eigen mening hoor, dattie liev is! wat weet jij daar nou vanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:15 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang voor de maatschappij en durft niet voor je eigen mening uit te komen en probeert op deze manier een wit voetje te halen bij een "gezaghebbende".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |