Ja, ik zoek hem evenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef Dizer het volgende:
Godver.. je was eerst.. wel OP gebruiken he??
Ik heb alleen euro's...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Me love you long time suckie suckie one dollar
Dan geen suckie suckie... you stupid europian chickie..quote:
Zo dacht ik er ook over toen ik de laatste keer in Six Flags was, maar uiteindelijk was het toch wel erg gaaf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, tot een bepaalde hoogte zijn die leuk, maar zo'n Goliath ziet eruit als de hel en NEE ik ga niet vrijwillig naar de hel
Normaal zou je het andersom zeggenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:25 schreef Copycat het volgende:
Eerder. Dus naar beneden.
Omdat daar aapjes over je broek heen plassen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is deApenheul
trouwens nog niet genoemd?!
![]()
De paradox!quote:
Ik moest hardop lachen hier in de Mediatheekquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat daar aapjes over je broek heen plassen?
Is het over een maandje nog zum kotzen, dan zal ik het nóóit meer doenquote:
Nou, ik ben daar dus uiteindelijk in 3 achtbanen geweest.. die Robin Hood (ja díe vond ik al engquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over toen ik de laatste keer in Six Flags was, maar uiteindelijk was het toch wel erg gaaf.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:27 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het stom. Ik moet altijd zoveel scrollen als ik jullie wil vinden. Het is stom. De nieuwe PI is stom. Enzo.
Als je pech hebt plassen ze zelfs over je hand..quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen hier in de Mediatheek![]()
Ik ga de Golliath ook niet in.. maar de rest isquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik ben daar dus uiteindelijk in 3 achtbanen geweest.. die Robin Hood (ja díe vond ik al eng) de houten (die was leuk
) en dat ding dat ook nog achteruit rijdt.. de horror
En ik zag een kotsend meisje uit de Goliath komen, dus dat is een no-no
Ik heb nergens last van..quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef PeRi het volgende:
Mijn Firefox heeft een popup geblockt die van Fok! Afkomt?
De Horrorquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef PeRi het volgende:
Mijn Firefox heeft een popup geblockt die van Fok! Afkomt?
Dat omhoogschietding ga ik ook niet inquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga de Golliath ook niet in.. maar de rest is
Dat omhoogschieten doe ik ook niet. Maar de El Condor (hangende achtbaan) is de allerleukste van allemaalquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat omhoogschietding ga ik ook niet in
En heel misschien wel die hangende achtbaan, maar toen ik daar eenmaal moed voor verzameld had, wou er niemand meer mee
Kut FOKquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef PeRi het volgende:
Het staat er echt! En ik heb geen andere sites open.
Mên! Die zijn juist tof!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En heel misschien wel die hangende achtbaan, maar toen ik daar eenmaal moed voor verzameld had, wou er niemand meer mee
Nee. want je gaat ook nooit meequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:32 schreef PeRi het volgende:
Six Flags is trouwens best tof. 1x in de zoveel jaar is het wel leuk, je raakt er zo snel uitgekeken. Ik vind de Efteling leuker. Maar hey, ik heb niks te zeggen over jullie meet.
Die Robin Hood is volgens mij de houten achtbaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik ben daar dus uiteindelijk in 3 achtbanen geweest.. die Robin Hood (ja díe vond ik al eng) de houten (die was leuk
) en dat ding dat ook nog achteruit rijdt.. de horror
En ik zag een kotsend meisje uit de Goliath komen, dus dat is een no-no
Hmm, ja die kan ik misschien nog aan..quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat omhoogschieten doe ik ook niet. Maar de El Condor (hangende achtbaan) is de allerleukste van allemaal![]()
Daar ben ik 3x achter elkaar ingeweest
![]()
Dizer moet zo nodig al naar de Efteling gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:32 schreef PeRi het volgende:
Six Flags is trouwens best tof. 1x in de zoveel jaar is het wel leuk, je raakt er zo snel uitgekeken. Ik vind de Efteling leuker. Maar hey, ik heb niks te zeggen over jullie meet.
Dat omhoogschietding is echt tof.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die ene in het begin.. Dat je afgeschoten wordt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die Robin Hood is volgens mij de houten achtbaan.Die zit in dat Sherwood Forrest gedeelte, en daar past RH goed.
Dat 100 meter recht naar beneden, 2 keer, staat mij -en mijn maag- een beetje tegenquote:De Goliath is dus ECHT minder erg dan de achtbaan die achteruit gaat, want daar ga ik dus echt niet in. De Goliath gaat niet over de kop ofzo, het enige wat er bijzonder aan is, is dat je zo'n 100 meter bijna recht naar beneden schiet. Twee keer.
Jij hebt gewoon zo'n uitstraling die apen uitnodigt om even lekker over je heen te pissen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je pech hebt plassen ze zelfs over je hand..
Ja weekends. Geld voor treinkaartje, trein terug, geplande bezigheden, enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee. want je gaat ook nooit mee![]()
![]()
![]()
stomme lush-object
![]()
Superman the ride! Jaaaaaaaaaaaaaa die is leukquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die ene in het begin.. Dat je afgeschoten wordt.
Superman! Die vond ik niet zo, daar ben ik te lang voor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon zo'n uitstraling die apen uitnodigt om even lekker over je heen te pissen.
Mja, ik vond het afschieten al verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Superman the ride! Jaaaaaaaaaaaaaa die is leuk!
Ik ook.. Maar dan liever Efteling, daar durf ik tenminste overal inquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef PeRi het volgende:
Ik krijg 'spontaan' pretpark zin.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef PeRi het volgende:
Ik krijg 'spontaan' pretpark zin.
Ik vond vroeger achtbanen juist echt verschrikkelijk. Nu vind ik ze echt super. Alleen die schommeldingen kan ik nog steeds niet handlen. De Boot in de Efteling krijg je mij ook echt nooit in, ook van die dingen in Six Flags. Dat je zo ondersteboven komt te hangen en dan schommelt ie, boven watersproeiers en op de kermis die krengen enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik vond het afschieten al verschrikkelijkIk ben er wel 2 keer ingeweest (laatste keer onder
dwang)
Raar, want Space Mountain vond ik (vroeger) heel tof
Oh dan heb je Villa Volta niet meegemaakt?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ik wil weer een keer naar de Efteling, de laatste keer dat ik er was, was toen Droomvlucht () net open was.
De schommelboot is ook fucking erg!!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook.. Maar dan liever Efteling, daar durf ik tenminste overal inOp de schommelboot na
Vroeger durfde ik echt allesquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vond vroeger achtbanen juist echt verschrikkelijk. Nu vind ik ze echt super. Alleen die schommeldingen kan ik nog steeds niet handlen. De Boot in de Efteling krijg je mij ook echt nooit in, ook van die dingen in Six Flags. Dat je zo ondersteboven komt te hangen en dan schommelt ie, boven watersproeiers en op de kermis die krengen enzo.
Van die Waterspin draaidingen die je in Duinrel ook hebt? Walgelijk!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vond vroeger achtbanen juist echt verschrikkelijk. Nu vind ik ze echt super. Alleen die schommeldingen kan ik nog steeds niet handlen. De Boot in de Efteling krijg je mij ook echt nooit in, ook van die dingen in Six Flags. Dat je zo ondersteboven komt te hangen en dan schommelt ie, boven watersproeiers en op de kermis die krengen enzo.
De hel zeg ik je! It's DOOOOORKSAAAAAIIIDEEEEDDDD!!11quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De schommelboot is ook fucking erg!!!!Dat maaggevoel!
![]()
![]()
![]()
!
Ik heb Villa Volta nooit meegemaakt, nee. En in dat huis in Six Flags ben ik ook niet geweest, dat was toen om de een of andere reden niet open.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dan heb je Villa Volta niet meegemaakt?
Zoiets heb je ook in SixFlags, zo'n huis dat gaat draaien
Oh ja, die achteruit-achtbaan in SF heet dus Via Volta *ril*
Ik ben sinds groep 6 tot nu toe nog ieder jaar achter elkaar geweest.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ik wil weer een keer naar de Efteling, de laatste keer dat ik er was, was toen Droomvlucht () net open was.
Dát is nou leuk en onschuldig vermaakquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb Villa Volta nooit meegemaakt, nee. En in dat huis in Six Flags ben ik ook niet geweest, dat was toen om de een of andere reden niet open.
*jaloers*quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben sinds groep 6 tot nu toe nog ieder jaar achter elkaar geweest.. Echt zo van 'ja dit jaar hoeven we niet hoor'. Yeah rightm kortingskaartje hier, winnen daar
.
En de laatste jaren is dat helemaal lastig zeg maar, want mn vriend woont in Tilburg en dan kun je naar de Efteling fietsen en we dus soms écht niks te doen hebben en mijn salaris gestort is, dan zie je ons daar.
Die is fucking goeeeeeeedquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net gekeken op http://nl.wikipedia.org/wiki/Efteling, Droomvlucht is alweer 13/14 jaar oud. Dat is lang geleden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Pretparkslet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben sinds groep 6 tot nu toe nog ieder jaar achter elkaar geweest.. Echt zo van 'ja dit jaar hoeven we niet hoor'. Yeah right, kortingskaartje hier, winnen daar
.
En de laatste jaren is dat helemaal lastig zeg maar, want mn vriend woont in Tilburg en dan kun je naar de Efteling fietsen en we dus soms écht niks te doen hebben en mijn salaris gestort is, dan zie je ons daar.
Hmmm, ik ben gewoon niet de leukste persoon om mee naar SixFlags te gaanquote:
Laatste keer dat ik er was, ging de fata morgana kapot en konden we niks doen.. dus gingen de bootjes in het donker heeeeel rustig naar buiten... was opzich ook spannendquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Net gekeken op http://nl.wikipedia.org/wiki/Efteling, Droomvlucht is alweer 13/14 jaar oud. Dat is lang geleden.
Nee man dat kan echt niet. Je gaat mij echt niet vertellen dat toen ik 6 was, Droomvlucht er al was. Ik ben er een paar keer geweest, toen ze het nog aan het bouwen waren. Het is hoogstens 10 jaar oud ofzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Net gekeken op http://nl.wikipedia.org/wiki/Efteling, Droomvlucht is alweer 13/14 jaar oud. Dat is lang geleden.
Ja maar wji gaan jou tof maken daarmeequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben gewoon niet de leukste persoon om mee naar SixFlags te gaan
Svenniepennieikhebjegemistikhebjealzolangnietmeergesprokenwaarbenjealdietijdquote:
Alsof ik niet tof benquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wji gaan jou tof maken daarmee
Misschien wil mn vriendje wel meequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:50 schreef Dizer het volgende:
Oke dus... Walibi World (also known as SixFlags)
Gegadigden:
- PeRi
- LeBeau
- Zhenar
- MissBliss
- Dizer
Wie nog meer?
Opkamerswaarikgeeninternethebmaarwatikvanmiddaggahalenmaar[ENTER]quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Svenniepennieikhebjegemistikhebjealzolangnietmeergesprokenwaarbenjealdietijd
Het is dus echt in '92/'93 gebouwd, dus.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee man dat kan echt niet. Je gaat mij echt niet vertellen dat toen ik 6 was, Droomvlucht er al was. Ik ben er een paar keer geweest, toen ze het nog aan het bouwen waren. Het is hoogstens 10 jaar oud ofzo..
quote:
Ik ook niet, ik wil naar de Efteling.quote:
Tuthola! Doe ik een keer aardigquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof ik niet tof ben
Ik ben gewoon toffer in de Efteling
Goeie enter!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Svensational het volgende:
Opkamerswaarikgeeninternethebmaarwatikvanmiddaggahalenmaar[ENTER]
ikweetnietofdatdirectwerktandersbenikermorgenavondweerikzitnuopschool
Ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil naar de Efteling.
Dat kan echt niet hoor. Mn broertje kon toen echt al lopen, zonder dat de buggy mee hoefde. In '93 kon ie dat niet. Hij is nu pas 15.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is dus echt in '92/'93 gebouwd, dus.
Ja, ik verneukte de lay-out anders een heul klein beetjequote:
Ik wil geen neptietenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tuthola! Doe ik een keer aardig
Nou, die sponsering voor gratis borstenvergroting waarmee je op je linkertiet Dizer voor zou tatoeëren gaat dus mooi niet door![]()
Oh, dan wil vriendje zeker wel meequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef Dizer het volgende:
Efteling gegadigden:
PeRi
Zhenar
MissBliss
LeBeau
Dizer
Svensational?
Dan ga ik maar twee keer
Uuhm.. mijn hond heeft het opgegetenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil geen neptieten
What happened to: Niks mis met jouw tieten hoor, mooi in verhouding
Uhm.. alleen FOKKERS!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dan wil vriendje zeker wel mee
Liefst in het weekend als het ff kan. Zondag ofzo. Oh en dan neem ik mn vriend ook mee.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Liefst in het weekend als het ff kan. Zondag ofzo. Oh en dan neem ik mn vriend ook mee.
quote:
Dus ga je nu echt meeeee?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
Ik krijg 105 euri terug van de verzekering.. En 200 van de belasting
. En extra geld van het IBG aangezien ik nu uitwonend ben
. En ik heb kwijtschelding aangevraagd voor waterzuiveringsbelasting
!
Ik zag het. En je was me net voor met ingrijpen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik verneukte de lay-out anders een heul klein beetje.
FlyingFoxquote:
quote:
Dude, jij zegde de laatste keer af hoorquote:
Ik ga nu toch ook twee keerquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou al met hem gaan en anders moet ik 2 keer
Niks mis met een goeie Cc-notequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het. En je was me net voor met ingrijpen.
Scheelt je weer een note!
quote:
Ja, daar gaat het wel overquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef PeRi het volgende:
Sven, welke verzekeringmaatschappij heb jij dat je nu al een brief hebt over No Claim? Of gaat het daar niet over?
Ja, maar het is mega ver wegquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:59 schreef Zhenar het volgende:
We gaan zó rel schoppen in het dorp van de Laven![]()
![]()
![]()
Heb jij een vriend...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vriend en ik hebben elkaar *hier* ontmoet aap.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:59 schreef Zhenar het volgende:
We gaan zó rel schoppen in het dorp van de Laven![]()
![]()
![]()
Tom en Duif zijn een stelquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij een vriend...een echte? Niet zoals Tom_Tom- en Duiv?
Damn..
[afbeelding]
Dus het is echtquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, jij zegde de laatste keer af hoor. Toen had ik 2 meets achter elkaar
!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef Svensational het volgende:
Dizer, vieze vuile negeerallochtoon.
Die dag??quote:
Periquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus het is echtDamn... ik kan niet wachten.. ik ga je helemaal kapot omhelzen
![]()
Nee dombo! Daarna...quote:
Braaf.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeriSkaai
Tom
Duiveltja
Copycat
.
Ik heb ze allemaal gezien
quote:
quote:dombo
Wel verticaal snijden hè.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij een vriend...een echte? Niet zoals Tom_Tom- en Duiv?
Damn..
[afbeelding]
De mediatheek is helemaal leeg hier, de school is eigenlijk geslotenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef Dizer het volgende:
Damn.. er komt toch een stinkdier naast me zitten hier in de mediatheek...
ik ga zo maar naar huis denk ik![]()
Nee, alleen Tom en PeRi. De rest was bij de crewmeetquote:
De lul! Als ik jou had gezien.. dan wist ik het welquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar hij zoende niet. En knuffels ook niet.
Ach.. ik heb MB al 2 keer gezienquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, alleen Tom en PeRi. De rest was bij de crewmeet!
ALS IK HAAR HAD GEZOEND WAS ZE NU DOODZIEK GEWEESTquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
De lul! Als ik jou had gezien.. dan wist ik het wel![]()
Ik die vanquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. ik heb MB al 2 keer gezienen heb haar telefoonnummer
![]()
quote:
Het maakt niet uit, want ik ben nu ook verkoudenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
ALS IK HAAR HAD GEZOEND WAS ZE NU DOODZIEK GEWEEST
Homoquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
ALS IK HAAR HAD GEZOEND WAS ZE NU DOODZIEK GEWEEST
Ja, omdat je naast me zat, heb ik je toch aangestokenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, want ik ben nu ook verkouden.
Had je haar netzo goed kunnen aflebberenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat je naast me zat, heb ik je toch aangestoken.
Nah ik denk meer omdat ik van de week helemaal zeiknat ben geregend en in natte kleren moest zitten. Pokkeweer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat je naast me zat, heb ik je toch aangestoken.
Ja hee, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah ik denk meer omdat ik van de week helemaal zeiknat ben geregend en in natte kleren moest zitten. Pokkeweer..
Nou dat is niet waar. Maar een pretpark. Neuhquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je ook mee... Oh nee wacht.. jij doet niet aan Orgies.. alleen aan 1op1![]()
![]()
![]()
Vakantie zeker dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:09 schreef Dizer het volgende:
Zondag 23 april naar de Efteling dus?
Het is dan wel mega druk
Geen vakantie. Maar het is gewoon een zondag...quote:
Wat mij betreft welquote:
Is het dan geen meivakantie? Of de week erop? Mij maakt het niet uit, want ik heb toch geen vakantiequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geen vakantie. Maar het is gewoon een zondag...
Ja ik hang er ook niet echt aan, en de meeste mensen gaan dan toch Koninginnedag vieren dus is het minder druk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat mij betreft welIk heb het niet zo op Koninginnedag
Meivakantie die halverwege april begint?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is het dan geen meivakantie? Of de week erop? Mij maakt het niet uit, want ik heb toch geen vakantie.
Ja nou, zondag begin van de vakantie? Ik had altijd twee weken vakantie. Ik weet ook niet hoe dat tegenwoordig gaatquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is het dan geen meivakantie? Of de week erop? Mij maakt het niet uit, want ik heb toch geen vakantie.
Ik heb altijd 1 week meivakantie gehad. En altij ook de eerste week van meiquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja nou, zondag begin van de vakantie? Ik had altijd twee weken vakantie. Ik weet ook niet hoe dat tegenwoordig gaat.
Zeg.. wie zou mij mailen als ze tijd had om te gaan tennissenquote:
Ik heb van 4 FOK!sters het nummerquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. ik heb MB al 2 keer gezienen heb haar telefoonnummer
![]()
Ja maar heb je MB wel eens gezien... DAMN..quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb van 4 FOK!sters het nummer![]()
Ik! En dat zal ik ook doen. Ik wacht alleen op lekker buitentennis weer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg.. wie zou mij mailen als ze tijd had om te gaan tennissen![]()
In Purmerend hebben we 8 binnenbanenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik! En dat zal ik ook doen. Ik wacht alleen op lekker buitentennis weer..
Jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar heb je MB wel eens gezien... DAMN..Haar nummer is een collecters item. Die is meer waard dan jouw 4 nummers
![]()
Dus we spelen met enigszins lekker weer buiten op gravel of (kunst)gras. En de banen gaan deze maand alweer open.quote:
Damn.. en ik ben het sterkst binnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dus we spelen met enigszins lekker weer buiten op gravel of (kunst)gras.
Ik weet niet hoe goed je bentquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar ach.. winnen doe ik toch niet van je
Yep, Sven kon op de meet zijn ogen niet van haar decolleté afhouden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeMaar do I need to nu ik MB heb gezien?
En dan heb ik er ook soms nog wat gewist. Maar deze zijn opzich wel boeiend genoeg om te houdenquote:
Cup?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep, Sven kon op de meet zijn ogen niet van haar decolleté afhouden.
Ohquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Ligt eraan hoe vaak je competitie hebt gespeeld.
Genoegquote:
Ik heb je al vervangenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:35 schreef PeRi het volgende:
Oh Duif, hij wilde me je niet teruggeven.
Ga je mee naar de efteling?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef Copycat het volgende:
Nou... over mij... eerder over mijn borsten.
En dat terwijl ik ook heel leuk gezelschap ben enzo.
Mét inhoud!quote:
Kom je naar mijn eigen rollercoaster?quote:
En ik zeg:quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
Kom je naar mijn eigen rollercoaster?
Jaaaaaquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
Mijn collega's worden nu gek van me. Back by dope demand op 10.
If you don't believe...zike!
Te lang.. we hebben een meet gepland.. lekker bij jou in de buurtquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
huh, zijn we alweer hier?!??!
hoe lang ben ik weggeweest??!?
Eén dag?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
huh, zijn we alweer hier?!??!
hoe lang ben ik weggeweest??!?
no shit....quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:46 schreef Dizer het volgende:
Te lang.. we hebben een meet gepland.. lekker bij jou in de buurtWe gaan naar de efteling
Sinds wanneer is de Efteling in de buurt van Den Haag?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Te lang.. we hebben een meet gepland.. lekker bij jou in de buurtWe gaan naar de efteling
Verkeerd geantwoord... het goede antwoord was:quote:
Babette wil denk ik liever naar Drievliet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de Efteling in de buurt van Den Haag?
ik ben verhuisd naar het sprookjesbosquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef LeBeau het volgende:
As fast as you want it to be...quote:
Sinds ik niet meer het verschil weet tussen Den Haag en Den Boschquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Damn.. nu al roken.. ik ben nog niet klaar met je hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
As fast as you want it to be...
Fast.. faster... fastest... better fasten your seatbelt.
* Peukie roken gaat.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben verhuisd naar het sprookjesbos
of Duinrellquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef LeBeau het volgende:
Babette wil denk ik liever naar Drievliet.![]()
Daar kikker je van op...quote:
Vroegie!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
heulemaal niet, ik heb me vanmorgen braaf ingecheckt![]()
Vooral gezever over die meetquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:
maar goed, vertel me alles
aangezien ik geen zin heb om 300 posts terug te scrollen
Het tikibad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar kikker je van op...
alleen de tikibad is leuk... de rest is
Sven heeft geen internetquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:
maar goed, vertel me alles
aangezien ik geen zin heb om 300 posts terug te scrollen
Doei Pappaquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:53 schreef Duiveltja het volgende:
Seau ik ga werken.
Hou het netjes hier kinders
JS?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga misschien de nieuwe dvd van JS halen
Ben je wel op tijd voor het eten mop, ik maak roti.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:53 schreef Duiveltja het volgende:
Seau ik ga werken.
Hou het netjes hier kinders
poor Svenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:52 schreef Dizer het volgende:
Sven heeft geen internet
go Svenquote:Sven gaat zo internet halen
geloof ik niet....quote:Copycat heeft grotere tieten dan die van jouw
wie nietquote:PeRi is verkouden...
enquote:niks bijzonders...![]()
ik wacht nog steeds op detailsquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:02 schreef Dizer het volgende:
Ja ik wil wel gaan.. en jij?
Zondag 23 aprilquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zondag 23 april
Peri + vriend ()
Sven
MB + vriend
Zhenar
LeBeau
Dizer
Efteling
onder voorbehoudquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef Dizer het volgende:
Zondag 23 april
Peri + vriend ()
Sven
MB + vriend
Zhenar
LeBeau
Dizer
Babette
Efteling
Ik wil naast jou zitten in droomvluchtquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
onder voorbehoud![]()
en alleen als ik met Diz mag vozen in de Carnavalshow
Gij... gij... ongelovige Thomas!quote:
Anders eet ik je roti wel op!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef PeRi het volgende:
Ben je wel op tijd voor het eten mop, ik maak roti..
Whehehquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef MissBliss het volgende:
Oh de datum staat al vast?
Hmm, eens kijken of dat kan
Vriendje blijft angstvallig stil na mijn mailtje met het 'goede nieuws' over de meet
Kom maar voelenquote:
Nee...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef Dizer het volgende:
Cc ga je nou mee?
Zal wel door je enorme borsten komen.. die passen zeker niet in die karretjes?quote:
quote:Whehehe, volgende showchat-meet wordt in de efteling, dus kan je gelijk lekker mee
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Misschien heb ik het niet op de goede manier gebracht
Ik schreef:
[..]
En dan ga je in zo'n achtbaan over de kop en dan heb je opeens nog blauwere ogenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef Dizer het volgende:
Zal wel door je enorme borsten komen.. die passen zeker niet in die karretjes?
Jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. dat komt over als van:
Ha.. je bent toch even belangrijk als die mensen van internet.. zo heb ik natuurlijk twee vliegen in 1 klap gemept...
Wat ben je toch ook hard
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ga je in zo'n achtbaan over de kop en dan heb je opeens nog blauwere ogen.
Ze verkopen tegenwoordig bh's.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ga je in zo'n achtbaan over de kop en dan heb je opeens nog blauwere ogen.
Joh!quote:
Die heb ik al geconfisqueerd!quote:
ik bedoel natuurlijk niet "grotere tiet" in het algemeen [da's best mogelijk],quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:10 schreef Copycat het volgende:
Gij... gij... ongelovige Thomas!
hij's niet geregistreerd toch??! daar mag ie dan wel 's mee beginnen, om uberhaupt mee te mogen......quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:12 schreef MissBliss het volgende:
Vriendje blijft angstvallig stil na mijn mailtje met het 'goede nieuws' over de meet
Op zo'n velo!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef babette21 het volgende:
ik bedoel natuurlijk niet "grotere tiet" in het algemeen [da's best mogelijk],
maar de verhouding gehele figuur - tiet
Fotoboek van ILoveMBquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij's niet geregistreerd toch??! daar mag ie dan wel 's mee beginnen, om uberhaupt mee te mogen......
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen maar als je mijn befaamde roti ruikt. [afbeelding].
Ja, als babette met jou gaat vozen, wil ik niet meer mee, hoor!quote:
Jaloersquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, als babette met jou gaat vozen, wil ik niet meer mee, hoor!
je zult er geen last van hebben, my boy.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef Bupatih het volgende:
Ja, als babette met jou gaat vozen, wil ik niet meer mee, hoor!
Het is geen topic maar een mededeling.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://surl.se/pictures/200511/23922.gif
Ja, maar het idee alleen al!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
je zult er geen last van hebben, my boy.....![]()
wij hebben jullie toch binnen 10 minuten afgeschud
heb jij ook wel 's dat je tijdens een gesprek tegen je gesprekspartner moet zeggen waar je ogen zitten?!?!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef Copycat het volgende:
Bij mij denk je al snel: 'Waar gaan die tieten met dat meisje naartoe?'
Hoe flauwquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb jij ook wel 's dat je tijdens een gesprek tegen je gesprekspartner moet zeggen waar je ogen zitten?!?!![]()
![]()
Aan de lopende band, zo'n beetje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:51 schreef babette21 het volgende:
heb jij ook wel 's dat je tijdens een gesprek tegen je gesprekspartner moet zeggen waar je ogen zitten?!?!![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Airelle het volgende:
Hoe flauw. Ik heb het ook wel eens, maar da's meer omdat ik lang ben
.
Pretparkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:58 schreef babette21 het volgende:
he maar zus, waarom ga jij niet mee naar de Efteling???
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe flauw. Ik heb het ook wel eens, maar da's meer omdat ik lang ben
.
Zijn wij de enige twee die dat dus vindenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:02 schreef babette21 het volgende:
SixFlags is trouwens veel toffer dan de Efteling
met deGoliath
en de
Superman
en dat
sky-dive ding
alleen de Via Volta [ofzo] is zó klote
Nah, eigenlijk is het overdreven. Zó lang ben ik niet. Misschien alleen voor de 1.60'ers onder ons.quote:
wij zijn gewoon helden.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:03 schreef Dizer het volgende:
Zijn wij de enige twee die dat dus vinden
* meldtquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:03 schreef Airelle het volgende:
Nah, eigenlijk is het overdreven. Zó lang ben ik niet. Misschien alleen voor de 1.65'ers onder ons.
Held op sokken dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zijn gewoon helden.....
al las ik met teruglezen dat jij niet eens in de Goliath durft
Tjah.. mijn maag gaat dan zo tintelen en zo als het erg hoog wordtquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij zijn gewoon helden.....
al las ik met teruglezen dat jij niet eens in de Goliath durft
Dan scheelt het maar twintig centimeter. De lengte tussen mijn ogen en mijn borsten is groterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |