Opkamerswaarikgeeninternethebmaarwatikvanmiddaggahalenmaar[ENTER]quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Svenniepennieikhebjegemistikhebjealzolangnietmeergesprokenwaarbenjealdietijd
Het is dus echt in '92/'93 gebouwd, dus.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee man dat kan echt niet. Je gaat mij echt niet vertellen dat toen ik 6 was, Droomvlucht er al was. Ik ben er een paar keer geweest, toen ze het nog aan het bouwen waren. Het is hoogstens 10 jaar oud ofzo..
quote:
Ik ook niet, ik wil naar de Efteling.quote:
Tuthola! Doe ik een keer aardigquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof ik niet tof ben
Ik ben gewoon toffer in de Efteling
Goeie enter!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Svensational het volgende:
Opkamerswaarikgeeninternethebmaarwatikvanmiddaggahalenmaar[ENTER]
ikweetnietofdatdirectwerktandersbenikermorgenavondweerikzitnuopschool
Ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil naar de Efteling.
Dat kan echt niet hoor. Mn broertje kon toen echt al lopen, zonder dat de buggy mee hoefde. In '93 kon ie dat niet. Hij is nu pas 15.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is dus echt in '92/'93 gebouwd, dus.
Ja, ik verneukte de lay-out anders een heul klein beetjequote:
Ik wil geen neptietenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tuthola! Doe ik een keer aardig
Nou, die sponsering voor gratis borstenvergroting waarmee je op je linkertiet Dizer voor zou tatoeëren gaat dus mooi niet door![]()
Oh, dan wil vriendje zeker wel meequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef Dizer het volgende:
Efteling gegadigden:
PeRi
Zhenar
MissBliss
LeBeau
Dizer
Svensational?
Dan ga ik maar twee keer
Uuhm.. mijn hond heeft het opgegetenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil geen neptieten
What happened to: Niks mis met jouw tieten hoor, mooi in verhouding
Uhm.. alleen FOKKERS!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dan wil vriendje zeker wel mee
Liefst in het weekend als het ff kan. Zondag ofzo. Oh en dan neem ik mn vriend ook mee.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Liefst in het weekend als het ff kan. Zondag ofzo. Oh en dan neem ik mn vriend ook mee.
quote:
Dus ga je nu echt meeeee?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
Ik krijg 105 euri terug van de verzekering.. En 200 van de belasting
. En extra geld van het IBG aangezien ik nu uitwonend ben
. En ik heb kwijtschelding aangevraagd voor waterzuiveringsbelasting
!
Ik zag het. En je was me net voor met ingrijpen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik verneukte de lay-out anders een heul klein beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |