Opkamerswaarikgeeninternethebmaarwatikvanmiddaggahalenmaar[ENTER]quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Svenniepennieikhebjegemistikhebjealzolangnietmeergesprokenwaarbenjealdietijd
Het is dus echt in '92/'93 gebouwd, dus.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee man dat kan echt niet. Je gaat mij echt niet vertellen dat toen ik 6 was, Droomvlucht er al was. Ik ben er een paar keer geweest, toen ze het nog aan het bouwen waren. Het is hoogstens 10 jaar oud ofzo..
quote:
Ik ook niet, ik wil naar de Efteling.quote:
Tuthola! Doe ik een keer aardigquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof ik niet tof ben
Ik ben gewoon toffer in de Efteling
Goeie enter!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Svensational het volgende:
Opkamerswaarikgeeninternethebmaarwatikvanmiddaggahalenmaar[ENTER]
ikweetnietofdatdirectwerktandersbenikermorgenavondweerikzitnuopschool
Ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil naar de Efteling.
Dat kan echt niet hoor. Mn broertje kon toen echt al lopen, zonder dat de buggy mee hoefde. In '93 kon ie dat niet. Hij is nu pas 15.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is dus echt in '92/'93 gebouwd, dus.
Ja, ik verneukte de lay-out anders een heul klein beetjequote:
Ik wil geen neptietenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tuthola! Doe ik een keer aardig
Nou, die sponsering voor gratis borstenvergroting waarmee je op je linkertiet Dizer voor zou tatoeëren gaat dus mooi niet door![]()
Oh, dan wil vriendje zeker wel meequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef Dizer het volgende:
Efteling gegadigden:
PeRi
Zhenar
MissBliss
LeBeau
Dizer
Svensational?
Dan ga ik maar twee keer
Uuhm.. mijn hond heeft het opgegetenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil geen neptieten
What happened to: Niks mis met jouw tieten hoor, mooi in verhouding
Uhm.. alleen FOKKERS!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dan wil vriendje zeker wel mee
Liefst in het weekend als het ff kan. Zondag ofzo. Oh en dan neem ik mn vriend ook mee.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Liefst in het weekend als het ff kan. Zondag ofzo. Oh en dan neem ik mn vriend ook mee.
quote:
Dus ga je nu echt meeeee?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
Ik krijg 105 euri terug van de verzekering.. En 200 van de belasting
. En extra geld van het IBG aangezien ik nu uitwonend ben
. En ik heb kwijtschelding aangevraagd voor waterzuiveringsbelasting
!
Ik zag het. En je was me net voor met ingrijpen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:53 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik verneukte de lay-out anders een heul klein beetje.
FlyingFoxquote:
quote:
Dude, jij zegde de laatste keer af hoorquote:
Ik ga nu toch ook twee keerquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou al met hem gaan en anders moet ik 2 keer
Niks mis met een goeie Cc-notequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het. En je was me net voor met ingrijpen.
Scheelt je weer een note!
quote:
Ja, daar gaat het wel overquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef PeRi het volgende:
Sven, welke verzekeringmaatschappij heb jij dat je nu al een brief hebt over No Claim? Of gaat het daar niet over?
Ja, maar het is mega ver wegquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:59 schreef Zhenar het volgende:
We gaan zó rel schoppen in het dorp van de Laven![]()
![]()
![]()
Heb jij een vriend...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vriend en ik hebben elkaar *hier* ontmoet aap.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:59 schreef Zhenar het volgende:
We gaan zó rel schoppen in het dorp van de Laven![]()
![]()
![]()
Tom en Duif zijn een stelquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij een vriend...een echte? Niet zoals Tom_Tom- en Duiv?
Damn..
[afbeelding]
Dus het is echtquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, jij zegde de laatste keer af hoor. Toen had ik 2 meets achter elkaar
!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef Svensational het volgende:
Dizer, vieze vuile negeerallochtoon.
Die dag??quote:
Periquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus het is echtDamn... ik kan niet wachten.. ik ga je helemaal kapot omhelzen
![]()
Nee dombo! Daarna...quote:
Braaf.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeriSkaai
Tom
Duiveltja
Copycat
.
Ik heb ze allemaal gezien
quote:
quote:dombo
Wel verticaal snijden hè.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij een vriend...een echte? Niet zoals Tom_Tom- en Duiv?
Damn..
[afbeelding]
De mediatheek is helemaal leeg hier, de school is eigenlijk geslotenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef Dizer het volgende:
Damn.. er komt toch een stinkdier naast me zitten hier in de mediatheek...
ik ga zo maar naar huis denk ik![]()
Nee, alleen Tom en PeRi. De rest was bij de crewmeetquote:
De lul! Als ik jou had gezien.. dan wist ik het welquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar hij zoende niet. En knuffels ook niet.
Ach.. ik heb MB al 2 keer gezienquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, alleen Tom en PeRi. De rest was bij de crewmeet!
ALS IK HAAR HAD GEZOEND WAS ZE NU DOODZIEK GEWEESTquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
De lul! Als ik jou had gezien.. dan wist ik het wel![]()
Ik die vanquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. ik heb MB al 2 keer gezienen heb haar telefoonnummer
![]()
quote:
Het maakt niet uit, want ik ben nu ook verkoudenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
ALS IK HAAR HAD GEZOEND WAS ZE NU DOODZIEK GEWEEST
Homoquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
ALS IK HAAR HAD GEZOEND WAS ZE NU DOODZIEK GEWEEST
Ja, omdat je naast me zat, heb ik je toch aangestokenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, want ik ben nu ook verkouden.
Had je haar netzo goed kunnen aflebberenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat je naast me zat, heb ik je toch aangestoken.
Nah ik denk meer omdat ik van de week helemaal zeiknat ben geregend en in natte kleren moest zitten. Pokkeweer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat je naast me zat, heb ik je toch aangestoken.
Ja hee, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah ik denk meer omdat ik van de week helemaal zeiknat ben geregend en in natte kleren moest zitten. Pokkeweer..
Nou dat is niet waar. Maar een pretpark. Neuhquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je ook mee... Oh nee wacht.. jij doet niet aan Orgies.. alleen aan 1op1![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |