Vakantie zeker dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:09 schreef Dizer het volgende:
Zondag 23 april naar de Efteling dus?
Het is dan wel mega druk
Geen vakantie. Maar het is gewoon een zondag...quote:
Wat mij betreft welquote:
Is het dan geen meivakantie? Of de week erop? Mij maakt het niet uit, want ik heb toch geen vakantiequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geen vakantie. Maar het is gewoon een zondag...
Ja ik hang er ook niet echt aan, en de meeste mensen gaan dan toch Koninginnedag vieren dus is het minder druk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat mij betreft welIk heb het niet zo op Koninginnedag
Meivakantie die halverwege april begint?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is het dan geen meivakantie? Of de week erop? Mij maakt het niet uit, want ik heb toch geen vakantie.
Ja nou, zondag begin van de vakantie? Ik had altijd twee weken vakantie. Ik weet ook niet hoe dat tegenwoordig gaatquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is het dan geen meivakantie? Of de week erop? Mij maakt het niet uit, want ik heb toch geen vakantie.
Ik heb altijd 1 week meivakantie gehad. En altij ook de eerste week van meiquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja nou, zondag begin van de vakantie? Ik had altijd twee weken vakantie. Ik weet ook niet hoe dat tegenwoordig gaat.
Zeg.. wie zou mij mailen als ze tijd had om te gaan tennissenquote:
Ik heb van 4 FOK!sters het nummerquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. ik heb MB al 2 keer gezienen heb haar telefoonnummer
![]()
Ja maar heb je MB wel eens gezien... DAMN..quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb van 4 FOK!sters het nummer![]()
Ik! En dat zal ik ook doen. Ik wacht alleen op lekker buitentennis weer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg.. wie zou mij mailen als ze tijd had om te gaan tennissen![]()
In Purmerend hebben we 8 binnenbanenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik! En dat zal ik ook doen. Ik wacht alleen op lekker buitentennis weer..
Jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar heb je MB wel eens gezien... DAMN..Haar nummer is een collecters item. Die is meer waard dan jouw 4 nummers
![]()
Dus we spelen met enigszins lekker weer buiten op gravel of (kunst)gras. En de banen gaan deze maand alweer open.quote:
Damn.. en ik ben het sterkst binnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dus we spelen met enigszins lekker weer buiten op gravel of (kunst)gras.
Ik weet niet hoe goed je bentquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar ach.. winnen doe ik toch niet van je
Yep, Sven kon op de meet zijn ogen niet van haar decolleté afhouden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeMaar do I need to nu ik MB heb gezien?
En dan heb ik er ook soms nog wat gewist. Maar deze zijn opzich wel boeiend genoeg om te houdenquote:
Cup?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep, Sven kon op de meet zijn ogen niet van haar decolleté afhouden.
Ohquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Ligt eraan hoe vaak je competitie hebt gespeeld.
Genoegquote:
Ik heb je al vervangenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:35 schreef PeRi het volgende:
Oh Duif, hij wilde me je niet teruggeven.
Ga je mee naar de efteling?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef Copycat het volgende:
Nou... over mij... eerder over mijn borsten.
En dat terwijl ik ook heel leuk gezelschap ben enzo.
Mét inhoud!quote:
Kom je naar mijn eigen rollercoaster?quote:
En ik zeg:quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
Kom je naar mijn eigen rollercoaster?
Jaaaaaquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
Mijn collega's worden nu gek van me. Back by dope demand op 10.
If you don't believe...zike!
Te lang.. we hebben een meet gepland.. lekker bij jou in de buurtquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
huh, zijn we alweer hier?!??!
hoe lang ben ik weggeweest??!?
Eén dag?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
huh, zijn we alweer hier?!??!
hoe lang ben ik weggeweest??!?
no shit....quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:46 schreef Dizer het volgende:
Te lang.. we hebben een meet gepland.. lekker bij jou in de buurtWe gaan naar de efteling
Sinds wanneer is de Efteling in de buurt van Den Haag?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Te lang.. we hebben een meet gepland.. lekker bij jou in de buurtWe gaan naar de efteling
Verkeerd geantwoord... het goede antwoord was:quote:
Babette wil denk ik liever naar Drievliet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de Efteling in de buurt van Den Haag?
ik ben verhuisd naar het sprookjesbosquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef LeBeau het volgende:
As fast as you want it to be...quote:
Sinds ik niet meer het verschil weet tussen Den Haag en Den Boschquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Damn.. nu al roken.. ik ben nog niet klaar met je hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
As fast as you want it to be...
Fast.. faster... fastest... better fasten your seatbelt.
* Peukie roken gaat.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben verhuisd naar het sprookjesbos
of Duinrellquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef LeBeau het volgende:
Babette wil denk ik liever naar Drievliet.![]()
Daar kikker je van op...quote:
Vroegie!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
heulemaal niet, ik heb me vanmorgen braaf ingecheckt![]()
Vooral gezever over die meetquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:
maar goed, vertel me alles
aangezien ik geen zin heb om 300 posts terug te scrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |