Vooral voorquote:
Gore egoslet!quote:
Gelukkig staat mijn wijk in het AD te boek als ' VVD-bolwerk' en heeft de VVD zowel in Rhoon als Barendrecht weer hele goede zaken gedaanquote:
Oh, welke dag en hoe laat?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Kijkt iemand dat Sally op sbs6? Echt geweldig!![]()
Vrouwen die zich laten opereren om weer maagd te worden.![]()
Niet eens de SGP?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig staat mijn wijk in het AD te boek als ' VVD-bolwerk' en heeft de VVD zowel in Rhoon als Barendrecht weer hele goede zaken gedaan.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)crime/060308-fok.xml
Oh.. Naja, volgende keer misschien.quote:
[..]
Wat liefquote:
Zo zijn wequote:
Die keuze is inderdaad ietwat lukraak gemaakt, geef ik toe. Maar dat was meer om eerst met een aantal topics uit te vinden hoe het gaat. Plan was om die andere topics over een poos ook te centraliseren. Nu zijn de plannen gewijzigd en kijken we dus over een maandje of alle reeksen dan wel gecentraliseerd of gedecentraliseerd worden.quote:Ik moet zeggen dat ik jullie keuzes voor welke topics centraal staan wel een beetje raar vind.. De ene reeks wel en de andere reeks niet. Maar goed, we zien wel hoe het gaat dan ja
quote:
Ja.. maar SHO heeft wel heel wat reeksen, dus dan blijft er maar weinig bovenaan staan lijkt mequote:Op woensdag 8 maart 2006 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo zijn we.
[..]
Die keuze is inderdaad ietwat lukraak gemaakt, geef ik toe. Maar dat was meer om eerst met een aantal topics uit te vinden hoe het gaat. Plan was om die andere topics over een poos ook te centraliseren. Nu zijn de plannen gewijzigd en kijken we dus over een maandje of alle reeksen dan wel gecentraliseerd of gedecentraliseerd worden.
Ik moest er zelf ook wel even aan wennen, achter de schermen. Dus misschien is het alleen een kwestie daarvan.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zo krijg ik wel de neiging om mijn fobo ten ont-fo'en.
![]()
Straks wordt mijn achterwerk nog met een Efteling-misdaad in verband gebracht ofzo!![]()
quote:
YOU'RE DARKSIDED! GORGON! GET OOOOUT!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef MissBliss het volgende:
Wie kijkt er wel eens Jouw vrouw, mijn vrouw?
Dit zien we nooit in de Nederlandse versie
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
YOU'RE DARKSIDED! GORGON! GET OOOOUT!![]()
Na die aflevering van de potten tegen de "nerdfamilie", kwam die laatse famlie op fok.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef MissBliss het volgende:
quote:Dit zien we nooit in de Nederlandse versie
Rhoon totaal niet, Barendrecht zijn die best groot ja, procent of 13quote:
Ik denk dat dat hier niets zal uitmaken, we weten de weg zo ook wel te vinden hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:44 schreef pberends het volgende:
Maar hebben de mods al gemerkt dat de slowchats minder populair zijn geworden??
[..]
Ja, wie is dat...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:51 schreef VeX- het volgende:
[..]
Enfin, weet iemand:
1- hoe dat kont schuddende meisje die in de clip van Junior Jack (Stupidisco) worstelt, van naam heet?
Had ik nog wel groter verwacht in Barendrechtquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Rhoon totaal niet, Barendrecht zijn die best groot ja, procent of 13... maar de derde partij ofzo hoor
. Burgemeester is wel van SGP he
.
Ja, maar newbies zijn ook wel grappig. Ik denk dat het aantal posts in slowchats zeker 20% gaat dalen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hier niets zal uitmaken, we weten de weg zo ook wel te vinden hoor.
Houdt alleen de newbies maar weg.
Mwah, is wel een behoorlijk gelovige kern hier, maar import uit Rotterdam enzo wordt ook steeds groter. Barendrecht blijft groeien, maar de streng gelovigen blijven zo'n beetje gelijk - op hun flinke geboorteoverschot na danquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had ik nog wel groter verwacht in Barendrecht
Whehehquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, is wel een behoorlijk gelovige kern hier, maar import uit Rotterdam enzo wordt ook steeds groter. Barendrecht blijft groeien, maar de streng gelovigen blijven zo'n beetje gelijk - op hun flinke geboorteoverschot na dan.
Waarom niet? Slechte kijkcijfers?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:03 schreef pberends het volgende:
Clip is niet aan te raden.
Jaja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Deze "grap" was echt beneden alle peil he
quote:
Wel een leuk plaatjequote:
quote:
Duh.quote:
Oeh, het ontging mij dat die van jou Avatar-sized is!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh.Maar ik heb er -speciaal voor
Airelle
- een avatar van gemaakt!
Maar nu komt er straks vast iets als "ik ben Zhenar, een gore kut avatar steler" te staanquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, het ontging mij dat die van jou Avatar-sized is!![]()
![]()
Ik steel 'em gewoon!![]()
![]()
Nu niet, want ik host hem al zelfquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar nu komt er straks vast iets als "ik ben Zhenar, een gore kut avatar steler" te staan![]()
Houdt deze zelfquoteorgie/monoloog ooit op?!quote:
Neequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Houdt deze zelfquoteorgie/monoloog ooit op?!![]()
Toch welquote:
Nee, hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar nu komt er straks vast iets als "ik ben Zhenar, een gore kut avatar steler" te staan![]()
Djiezus, wat een freak.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef MissBliss het volgende:
Dit zien we nooit in de Nederlandse versie
Maar ze is wel de warrior hoor!quote:
quote:
Erg hequote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:24 schreef MissBliss het volgende:
Maar ze heeft wel het geld genomen... voor een maagband
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gek mens.
Treble op 3.![]()
DOOOOORKSAAAAAAAAAIIIIDEDDDDDD!!!quote:
Ze hebben het wel druk momenteel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:05 schreef Urquhart het volgende:
Gasten woensdag
- "Kind Van:" Sacha Gaus
- Treble
quote:
Ah, ik ga maar weer eens naar Jensen kijken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze hebben het wel druk momenteel.
Echt FREAKEAH zoals ze dat schreeuwt!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DOOOOORKSAAAAAAAAAIIIIDEDDDDDD!!!
quote:
+Alizée!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:50 schreef Dizer het volgende:
Pinkpop... Damn wat een line-up zeg
Nelly Furtado
Keane
RHCP
Skin
Deftones
Soulfly
Anouk
Franz Ferdinand
Blof
Tool
Placebo
David Grey
Nickelback
Maar vooral![]()
Alter Bridge
![]()
Just watching the game, having a Bud.quote:
True, true.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Just watching the game, having a Bud.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze is wel lelijk geworden hoor...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze is wel lelijk geworden hoor...
[afbeelding]
Oh.. ik dacht, dat was een grap omdat die twee namen zo op elkaar lijkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
! En ik maar denken dat het een typo is.
(Niet dat Alizée op Pinkpop thuishoort, maar toch!![]()
)
Ik dacht er ook gewoon niet bij na.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht, dat was een grap omdat die twee namen zo op elkaar lijkenMaar niet dus. Je bent er echt in getrapt
Die reclame is vet gehyped, mede door het internet.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:00 schreef Airelle het volgende:
BUUP heb je de Treble special gezien op Ned2?
Ook gezienquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
En ze waren ook op Ned. 3 bij 'De wereld draait door'.
Whehe, daar gaat buup zijn eigen hoofd op photoshoppen. Zeker weten.quote:
quote:
Maar is inmiddels alweer vet old school weet jequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die reclame is vet gehyped, mede door het internet.
Hé, wacht...dan maak ik ook nog kans!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik háát je, rena!Ik háát je!
![]()
!
En Tim Allen ook.![]()
![]()
Wat moet zij toch altijd met die humorloze komieken?!![]()
Die vieze gore kutgrijns van die Allen ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Ik háát je, rena!Ik háát je!
![]()
!
En Tim Allen ook.![]()
![]()
Wat moet zij toch altijd met die humorloze komieken?!![]()
Whehehe.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, wacht...dan maak ik ook nog kans!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, wacht...dan maak ik ook nog kans!
Ach, ze komt vanzelf wel bij mij terecht.quote:
Hoor je mij wat anders zeggen danquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
HET IS GEWOON EEN VRIENDSCHAPPELIJK KUSJE!
HOREN JULLIE ME?!!!!!
Whehe.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Treble is bagger. Die Marokkanen hier praten ook altijd in hun eigen taaltje. Niet origineel meer.
Neee, maar ik probeer gewoon bepaalde dingen uit te sluiten!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neee, maar ik probeer gewoon bepaalde dingen uit te sluiten!Dingen waar ik niet aan wil denken!
renaaaahaaa!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:36 schreef rena het volgende:
[..]
Dat ze sex hebben? Kindjes krijgen? Voor eeuwig bij elkaar blijven?
![]()
Het enige leuke aan dat nummer is het stukje van Akon.quote:
quote:
My mocro's in tha ghetttttttoooooooooquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het enige leuke aan dat nummer is het stukje van Akon.
Whehe precies.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het enige leuke aan dat nummer is het stukje van Akon.
Whahaha, heeft ze écht een relatie met hem?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
En ik maar denken (lees: hopen) dat het enkel een vriendschappelijk kusje was....
Oh, ik lees nu pas de volgende paginaquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whahaha, heeft ze écht een relatie met hem?
Hoiquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik lees nu pas de volgende pagina
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
Damn.. ik haat mijnzelf. Ik luister naar rap en r&b
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
* Dizer draait Pussycat Dolls - Beep
Damn.. ik haat mijnzelf. Ik luister naar rap en r&b
Hoiquote:
Heb je de line-up gezien van Pinkpop?quote:
Ja, maar aangezien Muse eerst wel en toen weer niet zou komen, ga ik niet denk ik...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je de line-up gezien van Pinkpop?![]()
Alter Bridge
Ik ga wel denk ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien Muse eerst wel en toen weer niet zou komen, ga ik niet denk ik...
Que?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat Raffaëla in GTST gaat spelen.Dat zou tof zijn
![]()
Dat bedacht ik net.quote:
Ik ga ook naar Java (in de zomervakantie welliswaar).quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga trouwens waarschijnlijk naar dat concert op Java eiland van De Poema's enzo![]()
![]()
Tof.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga trouwens waarschijnlijk naar dat concert op Java eiland van De Poema's enzo![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Perverse seksspelletjes in Zweeds slachthuis
Bah.
WÁT?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:59 schreef Airelle het volgende:
Trusten mensen! Ik ga lekker vroeg naar bed.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:03 schreef Paltos het volgende:
Ik moet nog leren voor ik kan gaan slapen.![]()
![]()
![]()
Ik doe liever levende dieren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:53 schreef rena het volgende:
[..]
Zou je dat soort info over jezelf nu wel hier posten?
![]()
Voor het rijbewijs.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nederlands onderwijs.![]()
'Theorie examen'.![]()
Jij ook altijd met je afkraak-reacties over Nederland!!quote:
Nederland isquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je afkraak-reacties over Nederland!!![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
(pc) savegame voor tony hawk's wasteland gevraagd
Ik moest lachen.![]()
Nou zeg, die pkwarts is ook dom.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
(pc) savegame voor tony hawk's wasteland gevraagd
Ik moest lachen.![]()
Ik vind hem grappig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou zeg, die pkwarts is ook stom.
Hij heeft het stiekem, heel onopvallend, zodat niemand het doorheeft eigenlijk, expres gedaan.quote:
Joh.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hij heeft het stiekem, heel onopvallend, zodat niemand het doorheeft eigenlijk, expres gedaan.![]()
En hoe!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef pberends het volgende:
Rutte nieuwe leider VVD (pas op: tieten)
Nou als ik m'n tieten tegen het douchewandje druk heb ik ook een lekkere boezem.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou als ik m'n tieten tegen het douchewandje druk heb ik ook een lekkere boezem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:48 schreef Zhenar het volgende:
MB en LB: vanavond wordt de eerste nieuwe episode van seizoen 6 van ANTM uitgezonden in The States!![]()
![]()
![]()
En ik las...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
![]()
![]()
Ja, ik wist het en wou al gaan zoeken enzo, jammer alleen dat ik geen torrent-expert ben
Even wachten tot ik bij vriendje ben dan maar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Wist je die spoiler ook al?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, ik wist het en wou al gaan zoeken enzo, jammer alleen dat ik geen torrent-expert ben
* plaatst illegale urlquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, die nietquote:
Mwa, ik láát het wel voor me downloadenquote:
Okie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mwa, ik láát het wel voor me downloaden
Bobbie... BVO... Bob....quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:12 schreef BVO het volgende:
Domme Bobbie.
ie = y dan hequote:Op donderdag 9 maart 2006 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bobbie... BVO... Bob....Was jij het?
Dat taalgebruik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:09 schreef alwaysthebest het volgende:
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)8/verkeerdefoto.html!
Je luistert toch zeker niet naar mensen die je Bobby noemen?quote:
Nou ja, zo heet ik officieel wel hequote:Op donderdag 9 maart 2006 00:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je luistert toch zeker niet naar mensen die je Bobby noemen?
Wat een corpsbalquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef Airelle het volgende:
Oh, Beev! Mark Rutte moet het worden toch?.
Een kleuter die Bob heet is ook erg treurig vind ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:30 schreef LeBeau het volgende:
Leuk, van die ouders die hun kind een naam geven die als ze de 10 voorbij zijn eigenlijk niet meer kan.
goed he, ik ben de hele week al op tijdquote:
Jah... je wou hem toch niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:56 schreef PeRi het volgende:
Hey Diz, W&G is zeker al verkocht?
Tijd van de maand? Het lijkt alsof het bij jou altijd tijd van de maand is...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed he, ik ben de hele week al op tijd
maar ik neem eigenlijk helemaal geen koffie, want ik ben weer eens misselijk as hell![]()
Damnquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:09 schreef PeRi het volgende:
Jij ook ziek?.
Oh Diz, ik zag het al in je history. Wel jammer want mn salaris is gestort.
nee niet de tijd van de maand, maar wel al 3 maanden ziek, zwak en misselijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:09 schreef Dizer het volgende:
Tijd van de maand? Het lijkt alsof het bij jou altijd tijd van de maand is...
Hoe weird... vorige week ontdekte een collega nog dat ik op de zanger van Keane lijkt (da's toch niet dezelfde hè?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Zhenar, op deze gast lijk jij een beetjeEn omdat jouw muziekale intelectualiteit niet verder gaat dan Replay: hij heet Jason Mraz...
Damn...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah ik was geldloos. (Desperate Housewives bod was voor iemand anders).
jij lijkt zo níet op de zanger van Keanequote:Op donderdag 9 maart 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
Hoe weird... vorige week ontdekte een collega nog dat ik op de zanger van Keane lijkt
Jawel, kijk zelf maar naar deze (niet bepaald charmante) foto:quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij lijkt zo níet op de zanger van Keane
'morning trouwens.... weer beter??
Jij bent rechts? of watquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, kijk zelf maar naar deze (niet bepaald charmante) foto:
[afbeelding]![]()
oeh da's wel balen danquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:35 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]![]()
Tjah.. dat ben jij na 15 kilo zwaarderquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Take on me ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:42 schreef babette21 het volgende:
appelsientjereclameliedje op de radio!!!![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:42 schreef babette21 het volgende:
appelsientjereclameliedje op de radio!!!![]()
mij alleen om het liedjequote:Op donderdag 9 maart 2006 09:44 schreef Dizer het volgende:![]()
Alleen gaat het mij om de beelden + het liedje..
Waarom denk je dat ik zijn album niet heb gekocht.. nadat ik een godsvermogen aan tijd en moeite heb geinvesteerd om ergens zijn cd te beluisteren in een winkel. En dat was net toen die reklame uitkwam. Damn wat een slechte cd is hetquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
mij alleen om het liedje
ik hoor net dat ie hier vorig jaar me Parkpop heeft gestaan... en dat dit z'n enige goeie nummer is
Ey ik moet straks de metro nog lezenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Het gaat weer spannend worden
Scribbly heeft voor jou echt het gat opgevuld dat Buffy en Angel achterlieten, hè?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Het gaat weer spannend worden
Nee das X-Filesquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Scribbly heeft voor jou echt het gat opgevuld dat Buffy en Angel achterlieten, hè?![]()
Heb vorig jaar de pilot gedownload... was niet echt onder de indruk.quote:
Ik dacht dat dat boven de 8 wasquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef Dizer het volgende:
Ik loop wel te zeiken dat ik de Uni best moeilijk vind en dat het allemaal bleegh is.. maar heb nog niet lager dan een 7 gehaaldCum Laude is nog in zicht
Je lijkt veel meer op die Jason Mraz (op die foto iig)quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe weird... vorige week ontdekte een collega nog dat ik op de zanger van Keane lijkt (da's toch niet dezelfde hè?). Daarvan zag ik het ook wel (maar eigenlijk met name op 1 foto in het bijzonder).
Maar ik begrijp de subtiele hints: ik moet de muziek in![]()
![]()
quote:
Volgens mij ook, maar gun Dizzle de illusie!quote:
Ik was eerderquote:
Neuh, gemiddelde van een acht of hoger zonder zessen gehaald te hebben en tegen elke zeven moet een negen staanquote:
Ik was al HEEL vroeg wakker hoor! Om half elf ofzo.quote:
Ik geloof er niks van!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was al HEEL vroeg wakker hoor! Om half elf ofzo.Ik was in de keuken bezig met m'n ontbijt toen ik zag dat het al bijna half twaalf was, en ik was nog niet op Fok! geweest. Dus even snel m'n ontbijt afgemaakt en toen gelijk maar hier gepost zodat jij me niet kon pesten.
Ok, ik ben cum laude geslaagdquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neuh, gemiddelde van een acht of hoger zonder zessen gehaald te hebben en tegen elke zeven moet een negen staan
Ik was er toch voor half 12? Ga lekker iemand anders pesten, slet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van!
*pest LeBeau toch*
Wuh?quote:
Ja, maar je was lekker later, nananananaquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was er toch voor half 12? Ga lekker iemand anders pesten, slet.
Oh, verkeerde quotequote:Op donderdag 9 maart 2006 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wuh?Wat heeft dat met voor half 12 op Fok komen te maken?
Ik heb het al verbeterd hoor, meneer Pietje Preciesquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wuh?Wat heeft dat met voor half 12 op Fok komen te maken?
Moeilijk heh, quoten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het al verbeterd hoor, meneer Pietje Precies
Die kut LeBeau ook altijdquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het al verbeterd hoor, meneer Pietje Precies
Hou je er lekker buiten, bemoeislet!quote:
Neequote:
quote:
Ben je GISTEREN vergeten ofzo?quote:
Eigenlijk wel ja.quote:
Ik merk het al.. je bent niet mans genoeg voor onsquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:13 schreef LeBeau het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga, stelletje gangbang sletten.
()
Als je nou gewoon meegaat de volgende meet... dan ben je tofquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:13 schreef LeBeau het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga, stelletje gangbang sletten.
()
Misschien ben jij gewoon niet man (quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik merk het al.. je bent niet mans genoeg voor ons
Daar zit een punt inquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon niet man () genoeg voor mij.
Nee okquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon niet man () genoeg voor mij.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee ok
Maar je had Zhenar en Dizer tochToch 1,5 man hoor
Zeg het maar!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:23 schreef Dizer het volgende:
Wanneer wordt de nieuwe meet?
Weer op een zaterdag? Maarquote:
Mja, dan moet Zhenar maar met een datum komenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weer op een zaterdag? MaarZhenar
zat helemaal volgeboekt, de slet
![]()
Of zullen we dit keer "iets leuks" doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dan moet Zhenar maar met een datum komen
Ik heb over 3/4 weken tentamens dus dan niet.
Zoals? Bowlen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of zullen we dit keer "iets leuks" doen
Dat klinkt niet echt leuk, nee.quote:
Naar de dierentuin.quote:
Ik ga al binnenkort naar Burgers Zooquote:
College overtikken. Het gesprokene woord voor woord, alleen onzin moet je weglaten als 'Martina kraakt, ze eet een boterham en ze krijgt op dr donder'.quote:
Ohja, ik wou nog naar Artisquote:
Dat is wel tof jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga al binnenkort naar Burgers Zoo
Zullen we naar Sixflags Walibi World gaan?
als zhenar maar zijn reet binnen zijn broek kan houden dan...
Ik ga ook al naar de Eftelingquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, ik wou nog naar Artis
Maar dan wel als het warm is enzo
Oh ik wil trouwens ook naar de Efteling als de nieuwe attractie open gaat
Is juist leukquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja
Ik durf alleen bijna nergens in
Ja, tot een bepaalde hoogte zijn die leuk, maar zo'n Goliath ziet eruit als de hel en NEE ik ga niet vrijwillig naar de helquote:
In april heb je die nieuwe attractiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |