quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:31 schreef George-Butters het volgende:Dank je voor dit topic!
Ik vraag me dit echt al jaren af!
Het lijkt inderdaad schoon! Schoon zal het niet zijn hoor!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef buachaille het volgende:
Ik denk dat het probleem is gaan spelen toen de mens op 2 benen ging lopen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar een geit die zit te schijten dan lijkt alles toch vrij schoon achtergelaten te worden.
Daarnaast is het reinigen van de aars wellicht in de loop der tijd een sociale bezigheid geworden?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef buachaille het volgende:
Daarnaast is het reinigen van de aars wellicht in de loop der tijd een sociale bezigheid geworden?
Tis inderdaad een straathobby hier in Utrecht...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef buachaille het volgende:
Ik denk dat het probleem is gaan spelen toen de mens op 2 benen ging lopen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar een geit die zit te schijten dan lijkt alles toch vrij schoon achtergelaten te worden.
Dus homoseksuelen zijn sociaal doorgeslagen, is dat wat je bedoelt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef buachaille het volgende:
Ja duh, die drijven heel de dag met die reet in het water!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis inderdaad een straathobby hier in Utrecht...
Ik weet wel dat eenden ook geen vieze bips krijgen, terwijl ze elke 10 minuten schijten.
Jij snapt m!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus homoseksuelen zijn sociaal doorgeslagen, is dat wat je bedoelt?
Das waar, maar op het land ook hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ja duh, die drijven heel de dag met die reet in het water!
owquote:terwijl wc-papier, een bidet enzovoorts pas iets van de laatste eeuw is.
Hoe kunnen ze op het land nou drijvenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Das waar, maar op het land ook hoor.
= laatste 100 jaarquote:
dacht al, anders liep ik mijn tijd wel erg vooruitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |