quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:31 schreef George-Butters het volgende:Dank je voor dit topic!
Ik vraag me dit echt al jaren af!
Het lijkt inderdaad schoon! Schoon zal het niet zijn hoor!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef buachaille het volgende:
Ik denk dat het probleem is gaan spelen toen de mens op 2 benen ging lopen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar een geit die zit te schijten dan lijkt alles toch vrij schoon achtergelaten te worden.
Daarnaast is het reinigen van de aars wellicht in de loop der tijd een sociale bezigheid geworden?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef buachaille het volgende:
Daarnaast is het reinigen van de aars wellicht in de loop der tijd een sociale bezigheid geworden?
Tis inderdaad een straathobby hier in Utrecht...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef buachaille het volgende:
Ik denk dat het probleem is gaan spelen toen de mens op 2 benen ging lopen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar een geit die zit te schijten dan lijkt alles toch vrij schoon achtergelaten te worden.
Dus homoseksuelen zijn sociaal doorgeslagen, is dat wat je bedoelt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef buachaille het volgende:
Ja duh, die drijven heel de dag met die reet in het water!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis inderdaad een straathobby hier in Utrecht...
Ik weet wel dat eenden ook geen vieze bips krijgen, terwijl ze elke 10 minuten schijten.
Jij snapt m!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dus homoseksuelen zijn sociaal doorgeslagen, is dat wat je bedoelt?
Das waar, maar op het land ook hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ja duh, die drijven heel de dag met die reet in het water!
owquote:terwijl wc-papier, een bidet enzovoorts pas iets van de laatste eeuw is.
Hoe kunnen ze op het land nou drijvenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Das waar, maar op het land ook hoor.
= laatste 100 jaarquote:
dacht al, anders liep ik mijn tijd wel erg vooruitquote:
Nee, een sterquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:34 schreef du_ke het volgende:
Je hebt zeker een punt!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ken jij die ouderwetse deuren met een hartje erin niet
Vroeger toen er nog geen wc papier was , toen veegde je je reet af met je hand.
En stak die hand dan door dat hartje heen.
aan de andere kant stond dan iemand met een plank, en sloeg daarmee keihard op je vingers.
Als tegen reaktie voor de pijn stopte je toen snel je vingers in je mond.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ken jij die ouderwetse deuren met een hartje erin niet
Vroeger toen er nog geen wc papier was , toen veegde je je reet af met je hand.
En stak die hand dan door dat hartje heen.
aan de andere kant stond dan iemand met een plank, en sloeg daarmee keihard op je vingers.
Als tegen reaktie voor de pijn stopte je toen snel je vingers in je mond.
Dat zegt iets over jou. Je hebt haar tussen je reet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik snap trouwens ook niet hoe mensen soms zo snel klaar kunnen zijn met de grote boodschap!
Ik heb toch echt wat tijd nodig om het echt goed schoon te krijgen, wat zegt dat over die mensen?.....
Ik snap ook niet dat sommige mensen altijd snel klaar zijn met de grote boodschap. Ik ben zelf altijd vrij lang bezig; en gebruik ook ontzettend veel wc-papier. Wel 3 keer zoveel dan anderen geloof ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef STORMSEEKER het volgende:
Zijn er hier ook mensen die rechtshandig zijn maar gek genoeg alleen met links kunnen vegen?
(zoals ik..?)
En inderdaad, waarom is maar 1 op de 400 keer poepen zo perfect dat je geen papier nodig hebt?
Was elke keer maar zo perfect....![]()
Ik snap trouwens ook niet hoe mensen soms zo snel klaar kunnen zijn met de grote boodschap!
Ik heb toch echt wat tijd nodig om het echt goed schoon te krijgen, wat zegt dat over die mensen?.....
PS. Zijn er nog meer mensen die na het afvegen met papier met een washandje (indien mogelijk) alles extra schoon maken?
Het scheelt een hoop papier, je kont kriebelt niet naderhand en door het minder vegen beschadigen je tere delen ook minder snel. Lijkt me nogal een voordeel...
Nou nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:56 schreef Kloningin het volgende:
Dat zegt iets over jou. Je hebt haar tussen je reet.
Bij mij wel hoor, maar ik heb dan ook een poezelig dameskontje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:06 schreef STORMSEEKER het volgende:
Nou nee, dat is het niet.
Het is meer dat ik het iets dieper ook graag schoon heb.
Met vegen alleen wordt het toch niet helemaal schoon![]()
![]()
Ik had tijdens het tomatenplukken dus een (nederlandse) collega die dat nog niet wist. Hij nam dus tijdens het werk een paar slokken water uit een fles van een Turk. Een legendarische dag was datquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:57 schreef onemangang het volgende:
Vroeger waste men zich gewoon met water, zoals nog steeds in heel veel landen wordt gedaan.
He gadverdammequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:02 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik had tijdens het tomatenplukken dus een (nederlandse) collega die dat nog niet wist. Hij nam dus tijdens het werk een paar slokken water uit een fles van een Turk. Een legendarische dag was dat![]()
Ik ben meestal langer bezig met het eruit persen van de grote boodschap; vaak terwijl ik lees of spelletjes op mn mobieltje speel; dat maakt t wc zitten wat aangenamer...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat sommige mensen altijd snel klaar zijn met de grote boodschap. Ik ben zelf altijd vrij lang bezig; en gebruik ook ontzettend veel wc-papier. Wel 3 keer zoveel dan anderen geloof ik. Als je het echt goed schoon wil krijgen ben je meestal wel even bezig.
Of de uitvinding van de zwanehals; die ervoor zorgt dat je WC niet zo ontzettend meurt; en daarvoor nog: Het riool, de WC-pot et cetera!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:59 schreef erodome het volgende:
Tja, voedsel is ook veranderd, in de natuurlijke situatie, met goed voedsel dus heb je eigenlijk niet zoveel last van achterblijfselen als je begrijpt wat ik bedoel...
Als je nu goed, gezond, vezelrijk eet, dan heb je ook eigenlijk geen last van restjes...
Maarja, ik ben erg blij met de uitvinding van wc papier en nog blijer met de uitvinding van vochtig toiletpapier
dudequote:Op donderdag 9 maart 2006 12:36 schreef SHE het volgende:
Ik heb een heel ritueel
eerst droge stack papier
dan vochtig doekje
dan weer droge stack papier om het restant weg te vegen wat het natte doekje nog net ff heeft meegepakt
En je hebt een superfris kontje!
Ook is mijn toiletpapier geparfumeerd![]()
En voor de seksuele toepassing der bips, is het het handzame waterpompjewelke vrij doorgang verschaft
![]()
en wat doe je dan met dat washandje wat helemaal onder de schijt zitquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef STORMSEEKER het volgende:
Zijn er hier ook mensen die rechtshandig zijn maar gek genoeg alleen met links kunnen vegen?
(zoals ik..?)
En inderdaad, waarom is maar 1 op de 400 keer poepen zo perfect dat je geen papier nodig hebt?
Was elke keer maar zo perfect....![]()
PS. Zijn er nog meer mensen die na het afvegen met papier met een washandje (indien mogelijk) alles extra schoon maken?
Het scheelt een hoop papier, je kont kriebelt niet naderhand en door het minder vegen beschadigen je tere delen ook minder snel. Lijkt me nogal een voordeel...
Ik vind het juist een argument voor het Intelligent design.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef Nekto het volgende:
Terwijl een mens op weinig plekken haar heeft, maar vaak wel buitensporig veel rond de anus. Met alle plezierige ‘tarrels’ tot gevolg.
Een goed, toch wat banaal, argument tegen Intelligent Design lijkt het me wel.
Inderdaad, door alcoholgebruik, is je lever met andere dingen bezig dan veel galzouten aan te maken (wat in je galblaas zit heb je zo dr uitgeknepen). Gevolg is dat de normaal emulgerende werking van vetten door galzouten niet meer aanwezig is en het een lekkere vettige boel wordt. De volgende dag plakt het niet alleen aan de pot maar ook lekker aan je kontquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:38 schreef SHE het volgende:
en wat ero zegt over voeding klopt. Gezonde mensen, met een gezonde darmflora , hebben stevige faeces. Het glijd er soepel uit, breekt niet in stukken , maar is vaak een mooi stuk aan 1.
Als het uit elkaar spat, spettert of korrelt, in hele kleine stukjes komt of in een plas...dan moet je maar een serieus naar je voeding of alcoholgebruik kijken
Ik ben een meisje, kneusquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
dude
hou vooral dat laatste even voor je wil je
dude, als gewoon de uitspraak dude zegmaarquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, kneus![]()
of is de nick niet helder genoeg voor je?![]()
allemaal heeel natuurlijk, vriendquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
dude, als gewoon de uitspraak dude zegmaarik was er al achter
maar dan nog hoef ik dit soort vunzige details niet te weten...
Er zitten hier ook kleine kinderen![]()
Je bent zo te horen Marrokaans of hebt ouders van Marrokaanse origine? Tenminste, dit klinkt als mijn toiletervaringen in Marrokko. Toiletgewoontes zijn aangeleerd gedrag, ik denk niet dat je dit van Nederlandse ouders hebt geleerd, want Nederlanders kloven hun kippeboutje soms met links, soms met rechts af.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:22 schreef belledormante het volgende:
WC papier gebruiken is echt iets voor westerlingen die er vies van zijn hun eigen gat aan te raken.
Ik heb een emmer water op de wc staan met een bekertje erin. Daarmee was je je kont (linkerhand)
teringquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:22 schreef belledormante het volgende:
WC papier gebruiken is echt iets voor westerlingen die er vies van zijn hun eigen gat aan te raken.
Ik heb een emmer water op de wc staan met een bekertje erin. Daarmee was je je kont (linkerhand) en daarna was je uiteraard je handen.Ik denk dat ze het vroeger ook zo deden.
Ik ben al zo verwesterd dat ik het meeste met wc papier doe en dan naspoelen met water.
Altijd verbaasde kinderen die bij mij naar de wc gaan. denken dat poepen dorstig maakt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:45 schreef Repeat het volgende:
en wat doe je dan met dat washandje wat helemaal onder de schijt zit![]()
![]()
een poepwashandje bij mn designer clothes in de wasmachinequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:02 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik dat washandje alleen als 'finishing touch'. Er is eigenlijk zelden iets te zien aangezien ik eerst gewoon papier gebruik. Alleen als je het echt schoon wil hebben en je blijft maar doorvegen, dan kost dat veel papier en je achterkant wordt schraal en het gaat later kriebelen.
Ben je verder overigens onbekend met het begrip heet water??![]()
Raar figuur.
En na een paar keer gewoon de was in.
Hartstikke schone oplossing![]()
Ipv een washandje dat weer gewassen moet worden e.d. gebruik ik liever vochtig toiletpapier na, eerst gewoon vegen, dan vochtig, dan nog even nadeppen met droog schoon papier.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:02 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik dat washandje alleen als 'finishing touch'. Er is eigenlijk zelden iets te zien aangezien ik eerst gewoon papier gebruik. Alleen als je het echt schoon wil hebben en je blijft maar doorvegen, dan kost dat veel papier en je achterkant wordt schraal en het gaat later kriebelen.
Ben je verder overigens onbekend met het begrip heet water??![]()
Raar figuur.
En na een paar keer gewoon de was in.
Hartstikke schone oplossing![]()
Dichter bij huis, in de Ardennen is dat nogsteeds zo, ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:45 schreef buachaille het volgende:
Ook nog aardig om te vermelden is dat in sommige landen het wc-papier niet wordt doorgetrokken, maar wordt gedeponeerd in een vuilnisbakje naast de wc. Dit om te voorkomen dat de boel verstopt raakt.
je moet óf je handen met kokend water óf met sterilium ofzo wassen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:20 schreef belledormante het volgende:
Ik ben niet van marrokaanse komaf, maar van indische oorsprong. En spreek me niet van hygiene. Het waren altijd mn hollandse vriendinnetjes, waarvan je de poepstrepen in de onderbroekjes zag,tijdens het spelen in de speeltuin.
Dat je je linkerhand gebruikt heeft in mijn geval niets met godsdienst te maken, maar met duidelijkheid!
En als je je handen met heet water wast is er niets aan de hand, hoor!
Dat verhaal van Techno vind ik wel interessant. Toen ik in de bergen moest poepen, gebruikte ik ook stenen. En daarne een rivier opzoeken.
Geile sl*t die je bentquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef SHE het volgende:
Zo oud als de romeinen...
of is er ergens een geschreven regel dat sexuele toepassingen buiten de vagina om strikt verboden zijn? onnatuurlijk? of zelfs onguur?
Nou nee..een pik is ervoor gemaakt, in een gaatje te proppen. Dat gaatje is er in 3 vormen...de mond, de kont EN de vagina...Alledrie gaatjes en de 1 niet minder natuurlijk dan de ander
Ik begreep dat het geven van de rechterhand meer te maken heeft met het feit dat je normaliter in de rechterhand een zwaard vasthield. Door deze aan te bieden, geef je aan geen kwaad in de zin te hebben, maar op vriendschap uit bent. Maar goed, de onreine hand is ook een leuke.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:40 schreef Techno het volgende:
In India, Indonesië en een aantal Arabische landen wordt vandaag de dag nog steeds de hand gebruikt. De linker hand, om precies te zijn. Vandaar dat wij nog steeds een hand geven met rechts. De linker is immers onrein!
Een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:36 schreef SHE het volgende:
Ik heb een heel ritueel
eerst droge stack papier
dan vochtig doekje
dan weer droge stack papier om het restant weg te vegen wat het natte doekje nog net ff heeft meegepakt
En je hebt een superfris kontje!
Ook is mijn toiletpapier geparfumeerd![]()
En voor de seksuele toepassing der bips, is het het handzame waterpompjewelke vrij doorgang verschaft
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |