YOU'RE DARKSIDED! GORGON! GET OOOOUT!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef MissBliss het volgende:
Wie kijkt er wel eens Jouw vrouw, mijn vrouw?
Dit zien we nooit in de Nederlandse versie
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
YOU'RE DARKSIDED! GORGON! GET OOOOUT!![]()
Na die aflevering van de potten tegen de "nerdfamilie", kwam die laatse famlie op fok.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef MissBliss het volgende:
Wie kijkt er wel eens Jouw vrouw, mijn vrouw?
quote:Dit zien we nooit in de Nederlandse versie
Rhoon totaal niet, Barendrecht zijn die best groot ja, procent of 13quote:
Ik denk dat dat hier niets zal uitmaken, we weten de weg zo ook wel te vinden hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:44 schreef pberends het volgende:
Maar hebben de mods al gemerkt dat de slowchats minder populair zijn geworden??
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)crime/060308-fok.xml
Ja, wie is dat...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:51 schreef VeX- het volgende:
[..]
Enfin, weet iemand:
1- hoe dat kont schuddende meisje die in de clip van Junior Jack (Stupidisco) worstelt, van naam heet?
Had ik nog wel groter verwacht in Barendrechtquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Rhoon totaal niet, Barendrecht zijn die best groot ja, procent of 13... maar de derde partij ofzo hoor
. Burgemeester is wel van SGP he
.
Ja, maar newbies zijn ook wel grappig. Ik denk dat het aantal posts in slowchats zeker 20% gaat dalen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat dat hier niets zal uitmaken, we weten de weg zo ook wel te vinden hoor.
Houdt alleen de newbies maar weg.
Mwah, is wel een behoorlijk gelovige kern hier, maar import uit Rotterdam enzo wordt ook steeds groter. Barendrecht blijft groeien, maar de streng gelovigen blijven zo'n beetje gelijk - op hun flinke geboorteoverschot na danquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had ik nog wel groter verwacht in Barendrecht
Whehehquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, is wel een behoorlijk gelovige kern hier, maar import uit Rotterdam enzo wordt ook steeds groter. Barendrecht blijft groeien, maar de streng gelovigen blijven zo'n beetje gelijk - op hun flinke geboorteoverschot na dan.
Waarom niet? Slechte kijkcijfers?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:03 schreef pberends het volgende:
Clip is niet aan te raden.
Jaja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Deze "grap" was echt beneden alle peil he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |