Heb je de line-up gezien van Pinkpop?quote:
Ja, maar aangezien Muse eerst wel en toen weer niet zou komen, ga ik niet denk ik...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je de line-up gezien van Pinkpop?![]()
Alter Bridge
Ik ga wel denk ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien Muse eerst wel en toen weer niet zou komen, ga ik niet denk ik...
Que?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat Raffaëla in GTST gaat spelen.Dat zou tof zijn
![]()
Dat bedacht ik net.quote:
Ik ga ook naar Java (in de zomervakantie welliswaar).quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga trouwens waarschijnlijk naar dat concert op Java eiland van De Poema's enzo![]()
![]()
Tof.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga trouwens waarschijnlijk naar dat concert op Java eiland van De Poema's enzo![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Perverse seksspelletjes in Zweeds slachthuis
Bah.
WÁT?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:59 schreef Airelle het volgende:
Trusten mensen! Ik ga lekker vroeg naar bed.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:03 schreef Paltos het volgende:
Ik moet nog leren voor ik kan gaan slapen.![]()
![]()
![]()
Ik doe liever levende dieren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:53 schreef rena het volgende:
[..]
Zou je dat soort info over jezelf nu wel hier posten?
![]()
Voor het rijbewijs.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nederlands onderwijs.![]()
'Theorie examen'.![]()
Jij ook altijd met je afkraak-reacties over Nederland!!quote:
Nederland isquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je afkraak-reacties over Nederland!!![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
(pc) savegame voor tony hawk's wasteland gevraagd
Ik moest lachen.![]()
Nou zeg, die pkwarts is ook dom.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
(pc) savegame voor tony hawk's wasteland gevraagd
Ik moest lachen.![]()
Ik vind hem grappig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou zeg, die pkwarts is ook stom.
Hij heeft het stiekem, heel onopvallend, zodat niemand het doorheeft eigenlijk, expres gedaan.quote:
Joh.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hij heeft het stiekem, heel onopvallend, zodat niemand het doorheeft eigenlijk, expres gedaan.![]()
En hoe!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef pberends het volgende:
Rutte nieuwe leider VVD (pas op: tieten)
Nou als ik m'n tieten tegen het douchewandje druk heb ik ook een lekkere boezem.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou als ik m'n tieten tegen het douchewandje druk heb ik ook een lekkere boezem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:48 schreef Zhenar het volgende:
MB en LB: vanavond wordt de eerste nieuwe episode van seizoen 6 van ANTM uitgezonden in The States!![]()
![]()
![]()
En ik las...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
![]()
![]()
Ja, ik wist het en wou al gaan zoeken enzo, jammer alleen dat ik geen torrent-expert ben
Even wachten tot ik bij vriendje ben dan maar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Wist je die spoiler ook al?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, ik wist het en wou al gaan zoeken enzo, jammer alleen dat ik geen torrent-expert ben
* plaatst illegale urlquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, die nietquote:
Mwa, ik láát het wel voor me downloadenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |