Maar Dada is er!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, hup! Genoeg gespeeld.
Nu weer braaf voor school werken.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar Dada is er!
Deze show wil ik niet missen![]()
![]()
En ja: weer!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar Dada is er!
Deze show wil ik niet missen![]()
![]()
Dat moet jij toch wetenquote:
Ach. Zo op zijn tijd, ongepland, is het wel aardig!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat moet jij toch weten![]()
It's even better than tv
Bespreek mijn problemen niet in het openbaar ja?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ja: weer!
Je had vandaag toch al voor school gewerkt?
Ik zou er trots op zijn, dat je vandaag al voor school hebt gewerkt!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef niksan het volgende:
[..]
Bespreek mijn problemen niet in het openbaar ja?![]()
Inter.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
1.
Ik zat op tv al te kijken waar jij ergens stond in het veld.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef Airelle het volgende:
En evelien ook. (Over dat voor school werken).
?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zat op tv al te kijken waar jij ergens stond in het veld.
Jij zette wat tussen haakjes, wat mij nogal logisch leek.quote:
Voetbal?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij zette wat tussen haakjes, wat mij nogal logisch leek.
Net alsof jij met "Evelien ook" bedoelde dat jij ook zou winnen met voetbal.
Duh!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, Cruz!
Ik vond het al vreemd dat Bologna hem ooit wilde, maar Inter???
= 0quote:
Waar dan?!quote:
quote:
Te weinig Dada, te veelquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
Wat een suffe Dada-loze boel is het hier!![]()
Idd!quote:
Tof!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ga morgen naar brokeback mountain,
wat Dizer niet durft.
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, heb je vandaag al gestemd in de usergame?
Doe ff, kunnen we sbientje kickenquote:
Sorry, maar ik heb geen TT's met niksan erinquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
Voor jou geldt hetzelfde Dizer!
Dude, ik heb het over de usergamequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb geen TT's met niksan erin
Wiequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ik heb het over de usergame.
Je weet wel.. de usergame van IDO waar geen toffe mensen meer in zitten idiootquote:
Ooh.. zeg dat dan.. MONGOOLquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet wel.. de usergame van IDO waar geen toffe mensen meer in zitten idioot
En daarom moet het zo snel mogelijk klaar zijn!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
[Editie 2] User Survival Game #3: Lick your way upquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert Kelly Clarkson - Because Of You
Kuthoerquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
Bupa:
1. Je avatar is bagger.. nee hoe zeg ik dit erger... ik krijg er zelfmoordneigingen van. En dat doe ik pas als ik jou, niksan en al je kloons eerst heb uitgemoord.
2. Die eindeloze TT's met niksan erin begint een beetje irritant te worden. Meer in de richting van het afschieten van niksan om nog 1 TT mee te maken die wellciht: "Vaarwel niksan" als naam mee zal krijgen.
3. Ondanks dit, hou ik nog steeds van je.
Waar de tofste mensen niet eens in de startlijst voorkomenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ook!quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar de tofste mensen niet eens in de startlijst voorkomen.
quote:
Koffie is tha bomb.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Verse muntthee is ranzig.. Net alsof je een tuintje opdrinkt.
.
1. Pech gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
Bupa:
1. Je avatar is bagger.. nee hoe zeg ik dit erger... ik krijg er zelfmoordneigingen van. En dat doe ik pas als ik jou, niksan en al je kloons eerst heb uitgemoord.
2. Die eindeloze TT's met niksan erin begint een beetje irritant te worden. Meer in de richting van het afschieten van niksan om nog 1 TT mee te maken die wellciht: "Vaarwel niksan" als naam mee zal krijgen.
Jaja! Ik maak wel weer een TT over jou!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel een beetje mee eens
En ik danquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja! Ik maak wel weer een TT over jou! [afbeelding]
Je bent mijn MyAT aan het vervuilen met je naam.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:54 schreef Svensational het volgende:
Ik ben een lied aan het schrijven over Bupatih.
Wat waar wie waarom?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent mijn MyAT aan het vervuilen met je naam.!
Zonet twee topics achter de schermen en hier in SHO.quote:
Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/1965 pas over twee dagenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:57 schreef Bupatih het volgende:
Weten jullie wie er vandaag jarig is?Nou? Weten jullie dat? [afbeelding]
WIKIPEDIAquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/1965 pas over twee dagen
Maar op IMDB staat idd vandaag!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristin_Davisquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/1965 pas over twee dagen
Maar op IMDB staat idd vandaag!
Lul!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:01 schreef Svensational het volgende:
Hoevaak sta ik nu in je MyAT Buup?
Jawel, dat ging over die tweede foto van Hilary Duff!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:03 schreef Bupatih het volgende:
Maar je meende niks van je berichtjes of wel?
"Bupa!"
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, dat ging over die tweede foto van Hilary Duff!
Het is allebei niet uitgekomen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Nu nog wachten of het allebei uitkomt.
Jij en je kutvoorspellingen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is allebei niet uitgekomen!
Dat pastte er niet meer bij!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:17 schreef Zhenar het volgende:
Had dan gezegd: "waarin Zhenar PI's gebruikt"
Is dat kind eindelijk geboren?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:20 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/19194 Er is hier iemand heel blij.
Aiden Douglas Adamsquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat kind eindelijk geboren? [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aiden Douglas Adams
Da's de link die hij de hele tijd liep te spammen.
1. Mij vermoorden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
Bupa:
Nog niet, Dizerquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb geen TT's met niksan erin
Dizer heeft nooit van je gehouden!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:34 schreef niksan het volgende:
[..]
1. Mij vermoorden?
2. Afschieten?![]()
3. Ik niet meer van jou![]()
[..]
Nog niet, Dizer
Die tijd komt nog wel
Jesus christ, moeten ze voor elke fles 20 eurocent betalen aan de ontwerper ofzoquote:Daarbij werd de prijs fors verhoogd. Een fles werd veertig procent duurder, juist vanwege de nieuwe flessen. "Dit soort veranderingen kosten geld. We hebben forse investeringen gedaan en daar betaalt de consument momenteel voor
In Spanje hebben ze al jaren van zulke flessen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef pberends het volgende:
Coca-Cola fles wekt irritatie op
[..]
Jesus christ, moeten ze voor elke fles 20 eurocent betalen aan de ontwerper ofzo?????????????????????
Bij de eerste fles die ik open ging het al mis. Ik open 'm zo, zakt dat ding in als een plumppudding. Het rare is dat je opzich wel veel kracht moet zetten terwijl je 'm openmaakt. Nu moet je 'm perse op een tafel ofzo openen.
Vandaar dat handelstekort.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In Spanje hebben ze al jaren van zulke flessen!
Wel irritant, ja.
http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2187rank.htmlquote:147 Australia $ -41,100,000,000 2005 est.
148 Spain $ -64,620,000,000 2005 est.
149 United States $ -829,100,000,000 2005 est.
Hij is gewoon jaloersquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer heeft nooit van je gehouden!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Vandaar dat handelstekort.
[..]
http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2187rank.html
Dat verklaart het handelstekort nog meer, ze raken die troep aan de straatstenen niet kwijt. Er gaan hele hordes Spanjaarden naar het buitenland met de auto, niet om sigaretten of alcohol, maar om de frisdrank die in normale flessen daar verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar ze hebben het daar ook met álle frisdrankflessen, hè. Niet alleen van Coca-Cola.
In België hebben ze al jaren van zulke flessen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In Spanje hebben ze al jaren van zulke flessen!
Wel irritant, ja.
Jezus christus, het is toch te zielig voor woorden.quote:
Het hoogste lied?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:37 schreef Dada het volgende:
Die topic titel
En Buup ik denk dat jij helemaal niets zingt.
quote:
Wat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Jezus christus, het is toch te zielig voor woorden.
Heyquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef Zhenar het volgende:
MBnog redelijk vroeg voor haar doen
![]()
quote:
Mij ook!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Zeg Dizer, [..]
Wil je mij die 4 fantastische meetingfoto's mailen?
Ga toch GTST kijken, nerd!quote:
Ga jij maar voetbal kijken en bier drinken, man!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:40 schreef niksan het volgende:
[..]
Ga toch GTST kijken, nerd! [afbeelding]
Nee, ik ga wel huiswerk maken, meester!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga jij maar voetbal kijken en bier drinken, man! [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:05 schreef Zhenar het volgende:
Niksan en Bupa: echt zo'n stel dat er van houdt om de rollen eens om te draaien met behulp van een voorbinddildo.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:05 schreef Zhenar het volgende:
Niksan en Bupa: echt zo'n stel dat er van houdt om de rollen eens om te draaien met behulp van een voorbinddildo.![]()
![]()
Mis je een "Enter-toets" op je toetsenbord?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:21 schreef pberends het volgende:
Waarom lopen we elkaar zo graag af te zeiken?
Mhaow, 6 regels is best te doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef niksan het volgende:
[..]
Mis je een "Enter-toets" op je toetsenbord?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:14 schreef niksan het volgende:
Bupa
Zhenar wil ook aandachtHoi Zhenar
Hoe gaat het met je?
quote:
Hoiquote:
Tof zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
En MissBliss, wat doe jij allemaal voor een betere wereld?
Tof zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Zeg Dizer, 2 dingen:
Wat is dat nou van zondag?!![]()
![]()
en:
Tom Cruise bij Oprah-stukje is wel grappig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef Dizer het volgende:
http://movies.yahoo.com/feature/scarymovie4.html![]()
ik ook van jou!quote:
Wat doe JIJ voor een betere wereld, pb?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
Hey leukquote:
quote:
Ben je er nog?quote:Laatste bezoek: Verborgen
Van de week gezien, echt een hele toffe film ja!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:09 schreef Dada het volgende:
Trouwens Good Night, and Good Luck is echt een aanrader. Geweldige film
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:37 schreef PeRi het volgende:
Van de week gezien, echt een hele toffe film ja!
Grmbl...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
nee
Ik probeer me er al de hele avond aan toe te zetten om die te zien, maar ik kom er maar niet aan toe.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:44 schreef Dada het volgende:
[..]![]()
Nou Syriana nog. Dat lijkt mij ook zo'n geweldige film.
Geen zin, of geen tijd? Ik zou ook geen zin hebben in zo'n videocam bootlegquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef PeRi het volgende:
Ik probeer me er al de hele avond aan toe te zetten om die te zien, maar ik kom er maar niet aan toe..
Whehe beide meer eigenlijk ook. Het lijkt me echt een film waarbij je je moet concentreren en ik ben echt bekaf, plus ik ben half bezig een opdracht te maken die niet wil lukken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Geen zin, of geen tijd? Ik zou ook geen zin hebben in zo'n videocam bootlegGewoon lekker in de bios
EDIT: LEZENGeen tijd dus.
Nee, ik zei: "Hmm. Hmm."quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je zegt dat je het nog niet begrijpt?
Charmeoffensiefquote:
Ze strooide daarvoor ook al met hartjes naar jou!quote:
Jamaar deze raakte mij echtquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze strooide daarvoor ook al met hartjes naar jou!![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
Zhennie!!!
ik heb vandaag niet gefokt tijdens 't werk...
hoe góed ben ik?!?!?!
Zo van "tja... hij heeft haar wel vermoord, maar hij deed het heel subtiel in zijn kelder en had haar mond dichtgetaped zodat niemand er last van had, dus laat maar gaan" ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:15 schreef Paltos het volgende:
Jongens en meisjes, wat vinden jullie van een gedoogbeleid, op alle domeinen in de rechtsgang?
Is dat een goede zaak volgens jullie?
Wat dichtbijquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
want dan ben ik de hele dag in Rotterdam voor een project
ik was vandaag veel te druk met de wereld reddenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef Zhenar het volgende:Té goed!
![]()
Ik ga morgen niet Fok!kenwant dan ben ik de hele dag in Rotterdam voor een project
Ik ga 's avonds weer naar Amsterdam!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat dichtbijHoewel ik halverwege de dag juist rochting Amsterdam ga
De vraag is: heb je daar de wilskracht voor?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was vandaag veel te druk met de wereld redden,
maar de crisis lijkt bezworen, dus morgen kan ik waarschijnlijk weer aanklooien
hoewel, ik heb 't vrij druk, dus misschien moet ik deze lijn even voortzetten![]()
Ga je met de Internationale trein?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga 's avonds weer naar Amsterdam!Misschien ga ik wel in dezelfde trein op hetzelfde plekje zitten als waar jij gezeten hebt!
![]()
![]()
!
Met de heenweg iig wel!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ga je met de Internationale trein?Die is sneller dan de Intercity!
Ik ben abnormaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
Even iets heel anders:
Vragen jullie je wel eens af of de mensen om je heen nou zulke grijze muizen zijn, of dat je zelf gewoon nogal abnormaal bent?![]()
sommige mensen om me heen zijn wel grijze muizen, maar míjn mensen zijn dat niet...quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
Even iets heel anders:
Vragen jullie je wel eens af of de mensen om je heen nou zulke grijze muizen zijn, of dat je zelf gewoon nogal abnormaal bent?![]()
Dan heb ik er nog niet in gezetenquote:
Ik vind bijvoorbeeld mijn zus altijd heel grijze muizerig vergeleken bij mij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben abnormaal.
En sommige mensen om me heen zijn grijze muizen.
Da's duidelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben abnormaal.
En sommige mensen om me heen zijn grijze muizen.
ik zou in het zicht kunnen gaan zitten, waardoor iedereen mijn scherm kan zien....quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
De vraag is: heb je daar de wilskracht voor?!![]()
Het is [i]zo[/í] makkelijk om toch tussendoor eventjes op Fok! te kijken![]()
Ik heb natuurlijk ook alleen kleurrijke personen in mijn sociale kring.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
sommige mensen om me heen zijn wel grijze muizen, maar míjn mensen zijn dat niet...
ik omring mij enkel met regenboogkleurige ratjes muisjes
Alweer zo'nquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zou in het zicht kunnen gaan zitten, waardoor iedereen mijn scherm kan zien....![]()
[normaal lever ik altijd 'n strijd om 'n pc in een hoekje te bemachtigen... speciaal voor fok-activiteiten[/sup]
quote:
wij moeten helaas flexen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:41 schreef Zhenar het volgende:Wij hebben redelijk vaste plaatsen, ookal hebben we officieel flexibele werkplekken
![]()
Maar ik Fok! altijd in een klein windowtje dat niet opvalt en ik snel weg kan klikken indien Dizer piemelpics post.
Er staat toch ook:quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]Maar kleurrijk is positief, hebben we net vastgesteld! Tenminste geen
grijze muis
![]()
Net goed! Je moet werken op je werk!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij moeten helaas flexen....
als ik níet met m'n rug naar de muur zit, gaat internet niet aan..... ook niet in 't klein
Truste!quote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er staat toch ook:![]()
![]()
Danm... goed kijken bitch
Dizer!! (quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Zeg Dizer, 2 dingen:
Wat is dat nou van zondag?!![]()
![]()
en:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
En oh ja, Zhenar: Shakespeare is geboren in 1564.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:50 schreef Zhenar het volgende:
Oh trouwens, MB en Dizzle: ik heb het (subtiel) gevraagd, en hij had dus een been dat langer was dat het andere![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Hoe subtiel? 'Goh, wat vind jij nu eigenlijk van houten benen?'
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]Nee, eigenlijk bracht 'ie het zelf ter sprake, door te zeggen dat hij naar fysiotherapie moest. Toen vroeg ik "voor je been?" Toen zei hij "Ja." Toen vroeg ik "Wat heb je daar eigenlijk aan dan?"
Toch niet mijn meest assertieve moment.
Je bedoelt dat ze geen sex hebben gehad?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Brokeback mouantain was saai.Veel te langdradig, en d'r gebeurde echt helemaal niks.
![]()
Nou, dat hebben ze wel gehad hoor. Meteen in het eerste kwartier zo ongeveer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze geen sex hebben gehad?
Nee, dan traint hij een "goede houding" aan te nemen oid. Best apart allemaal, het schijnt nog knap lastig te zijn, zo'n kort been. Het ene been is ook veel dikker dan het andere, omdat hij daar altijd op steunt enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En bij fysiotherapie reken ze zijn korte been op?
Damn.. en is dat erg veel/goed te zien?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou, dat hebben ze wel gehad hoor. Meteen in het eerste kwartier zo ongeveer.![]()
Maar goed, als ik sex wil zien, download ik wel een pornofilm.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dizer!! () Ik BLIJF het niet herhalen
[..]
Houd die erectie van je een beetje in toom, wil je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. en is dat erg veel/goed te zien?
Whihihiquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dan traint hij een "goede houding" aan te nemen oid. Best apart allemaal, het schijnt nog knap lastig te zijn, zo'n kort been. Het ene been is ook veel dikker dan het andere, omdat hij daar altijd op steunt enzo.![]()
Oh, en zijn ene voet is ook een paar maten kleiner.
Diequote:
Nou dat is het em nou juist... ik ga die film niet zien als het zo een "Alexander" film wordt. Echt daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Houd die erectie van je een beetje in toom, wil je?![]()
Nou, een scene is voor Amerikanen wel controversieel, waarin de een de ander neukt. Maar ze houden hun kleren aan en ziet eigenlijk niks. Verder is er niks te zien, ze wekken de schijn op dat ze gaan neuken, maar dan gaan ze over op de volgende scene. En ze gaan een keer naakt duiken, maar je ziet niks. En er zij tieten in te zien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. en is dat erg veel/goed te zien?
TIETEN?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou, een scene is voor Amerikanen wel controversieel, waarin de een de ander neukt. Maar ze houden hun kleren aan. Verder is er niks te zien, ze wekken de schijn op dat ze gaan neuken, maar dan gaan ze over op de volgende scene. En ze gaan een keer naakt duiken, maar je ziet niks. En er zij tieten in te zien.![]()
Het is heteroproof hoor.![]()
Vind je het erg om zoiets te zien?? Ik zag van de week per ongeluk wat gay-porn en vond het wel grappig/interessant zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou dat is het em nou juist... ik ga die film niet zien als het zo een "Alexander" film wordt. Echt daar heb ik geen zin in
Er is een verschil tussen erg en jah.. gewoon uuhm.. laat ik het netjes houden, de hetero mannen zijn hier in de minderheid, niet bepaald voor mijn ogen bedoelde beeldenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vind je het erg om zoiets te zien?? Ik zag van de week per ongeluk wat gay-porn en vond het wel grappig/interessant zelfs
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Och och, wat een teer zieltje.![]()
Naja, in een bioscoopfilm laten ze toch geen porno zienquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen erg en jah.. gewoon uuhm.. laat ik het netjes houden, de hetero mannen zijn hier in de minderheid, niet bepaald voor mijn ogen bedoelde beelden![]()
Dat plaatje heb je anders verdacht snel gevondenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]en om je niet te beledigen:
[afbeelding]
Dat blijf ik toch fascinerend vinden, dat veel (hetero) mannen zo'n moeite (zeggen te) hebben met het aanschouwen van de herenliefde (in niet al te expliciete vorm dan hè). Ik snap dat je het zelf niet wilt doen, maar er naar kijken is toch iets heel anders, net als dat het heel anders is om een misdaadfilm te zien of een moord te plegen? Je doet het niet, maar je kunt iemand het best zien doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou dat is het em nou juist... ik ga die film niet zien als het zo een "Alexander" film wordt. Echt daar heb ik geen zin in
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vind je het erg om zoiets te zien?? Ik zag van de week per ongeluk wat gay-porn en vond het wel grappig/interessant zelfs
Wat moet ik daarmee?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]en om je niet te beledigen:
[afbeelding]
Heb je alle hoogtepunten alvast gedownload om ze in privé-sfeer te kunnen kijken?quote:
Nou gewoon... omdat je riep dat ik een tere zieltje heb en zoquote:
Door te zoeken naar 'normale' hetero porn, had ik dus ineens 2 mannen te pakkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hoe zie je "per ongeluk" gay porn?
Behalve dan als je Colin Farrell porno wilt downloaden. Maar dan zoek je het eigenlijk ook wel zelf op.![]()
Deze had ik van jou prive collectie gekregen via de mailquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je alle hoogtepunten alvast gedownload om ze in privé-sfeer te kunnen kijken?![]()
Ow ja!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deze had ik van jou prive collectie gekregen via de mail
Wat moet jij met porno als je dat live thuis hebt? Met een politieagent notabene... das toch een fantasie opzich?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Door te zoeken naar 'normale' hetero porn, had ik dus ineens 2 mannen te pakken
Praat niet zo moeilijk. Hebben we deze discussie niet al eerder gehadquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat blijf ik toch fascinerend vinden, dat veel (hetero) mannen zo'n moeite (zeggen te) hebben met het aanschouwen van de herenliefde (in niet al te expliciete vorm dan hè). Ik snap dat je het zelf niet wilt doen, maar er naar kijken is toch iets heel anders, net als dat het heel anders is om een misdaadfilm te zien of een moord te plegen? Je doet het niet, maar je kunt iemand het best zien doen.
Is het een soort plaatsvervangende schaamte? Is het uit gewoonte dat je het niet wilt zien? Waarom kunnen mensen de meest vreselijke dingen zonder "afschuw" (oid) op film aanschouwen, maar is dát juist zo erg?
Ik ben bevooroordeeld natuurlijk, maar daarom juist erg benieuwd naar die bijna manische afkeer.![]()
Oh, ik heb daarna wel porno gehad hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat moet jij met porno als je dat live thuis hebt? Met een politieagent notabene... das toch een fantasie opzich?
Vast wel, maar ik heb nooit een bevredigend (no pun intended) antwoord gehad. VAN NIEMAND!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Praat niet zo moeilijk. Hebben we deze discussie niet al eerder gehadEn het antwoord is: Gewoon.. ik houd er niet van omdat te zien. Klaar
.
Kinky!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik heb daarna wel porno gehad hoormaar we hadden voor de grap iets opgezocht
Ja, "MB's_prison_police_adventures.mpg"quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:25 schreef MissBliss het volgende:
Gelijk stilte... Iedereen porno aan het downloaden?
Bij mij is het gewoon.. God heeft Adam en Eva gecreërd en niet Adam en Evertquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb nooit een bevredigend (no pun intended) antwoord gehad. VAN NIEMAND!![]()
Ik snap wel dat het gewoon "een gevoel" is dat je het niet prettig vindt, maar wat voor gevoel. Ik vind het bijvoorbeeld niet prettig om hele expliciete horror te zien, met schedels die opengespleten worden enzo. Omdat me dat erg pijnlijk lijkt () om zelf mee te maken. Maar daar hebben andere mensen weer geen moeite mee.
Maar hoe zit dat met gay action? Is dat ook zo'n gevoel van "ieuw, wat als 'ie dat met mij zou proberen?!" ofzo?
Het gaat over (gay)porn en Sven is er als de kippen bij!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
Jaja.
Oh God, heb je hem weerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
Jaja.
De Homo!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het gaat over (gay)porn en Sven is er als de kippen bij!![]()
Ja maar God heeft ook gezegd "Gij zult niet doden", dus hoe verklaar je dan die bergen oorlogsfilms?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon.. God heeft Adam en Eva gecreërd en niet Adam en Evert![]()
Ik haat hem ook.quote:
Iddquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kinky!Maar wat wil je, in zo'n kinky neighbourhood?
![]()
BETUR KIJKEH DAN!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd
Trouwens nog bij de AH geweest, maar geen bedrijfsleider gezien hoor![]()
![]()
![]()
Geil!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, "MB's_prison_police_adventures.mpg"![]()
Ik haat je!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar God heeft ook gezegd "Gij zult niet doden", dus hoe verklaar je dan die bergen oorlogsfilms?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geil!
Waar heb je die gevonden?
Torrents, dat is zoooo 2004quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dude, dat is de hotste torrent van het moment!
![]()
Duhquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dude, dat is de hotste torrent van het moment!
![]()
OK daar heb je een punt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik haat je!
Dat gebeurt niet echt. Maar twee mannen zoenen in een film gebeurt dus wel. Want dat zijn twee mannen die daar in de studio met elkaar aan het zoeken of wellicht meer. Maar Zhenar, als er twee mannen daar in de studio elkaar neerschieten.. dan is dat dus niet echt. Kijk, weer wat geleerd vandaag
Whehe.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Houd die erectie van je een beetje in toom, wil je?![]()
Bookmarked -> discussie gesloten met Zhenar waarom Dizer zo denkt over homosex op het witte doekquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK daar heb je een punt.
Het is dus echt een fundamenteel "dit wat ik nu zie is niet juist"-gevoel. Dan begrijp ik het wel denk ik![]()
Al resteert dan nog een grote hoop atheïstische hetero-mannen die mij nog een verklaring schuldig is![]()
![]()
![]()
Maar dat is verder jouw zaak niet.![]()
Fuck yeah.quote:
Dus blijf je evenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fuck yeah.
Ik moet gaan slapen, want naar Rotterdam reizen is toch wat verder dan het 10minuten ritje naar mijn kantoor.maar ik ben nog niet moe
![]()
Op het witte doek zie je toch vrijwel niks qua pornoquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bookmarked -> discussie gesloten met Zhenar waarom Dizer zo denkt over homosex op het witte doek
Ik... heb... een... PI goed gebruikt?quote:
Met mij wel...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bookmarked -> discussie gesloten met Zhenar waarom Dizer zo denkt over homosex op het witte doek
Maar de discussie met MB nog niet dusquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op het witte doek zie je toch vrijwel niks qua porno
En Jake Gyllenhaal en [andere acteur] lagen ook niet echt te krikken, dus je stelling gaat niet op.
Nee, ik ga toch maar slapen.quote:
Heb je hem al gezien dan? Zonder mij?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op het witte doek zie je toch vrijwel niks qua porno
En Jake Gyllenhaal en [andere acteur] lagen ook niet echt te krikken, dus je stelling gaat niet op.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Rotterdam al zo'n kutstad...
quote:
Nee, maar ik denk niet dat je echte actie te zien krijgt, alleen suggestie, net als dat je alleen suggestie ziet dat er iemand vermoord wordt in een oorlogsfilm.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je hem al gezien dan? Zonder mij?
Mooi.. wanneer gaan we?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk niet dat je echte actie te zien krijgt, alleen suggestie, net als dat je alleen suggestie ziet dat er iemand vermoord wordt in een oorlogsfilm.
En er komt natuurlijk ook geen echte herenliefde bij kijken. Het is niet zo dat die acteurs daadwerkelijk elkaar geil vinden / van elkaar houden. or do they...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk niet dat je echte actie te zien krijgt, alleen suggestie, net als dat je alleen suggestie ziet dat er iemand vermoord wordt in een oorlogsfilm.
Zou jij niet gaan slapen?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En er komt natuurlijk ook geen echte herenliefde bij kijken. Het is niet zo dat die acteurs daadwerkelijk elkaar geil vinden / van elkaar houden. or do they...![]()
![]()
Chill, bitch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |