Pfff, Cruz!quote:
Ik zou zeggen, hou het voetbal eens bij, hij speelt daar wekelijks geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, Cruz!
Ik vond het al vreemd dat Bologna hem ooit wilde, maar Inter???
Ik zei alleen dat ik het vreemd vond/vind dat Inter hem uberhaupt wilde kopen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, hou het voetbal eens bij, hij speelt daar wekelijks geweldig.
Bij Feyenoord was 'ie ook altijd goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik het vreemd vond/vind dat Inter hem uberhaupt wilde kopen!(Want zo super was hij niet toen hij bij Bologna/Feyenoord speelde).
Oh, oké. Nooit verwacht van hem.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij Feyenoord was 'ie ook altijd goed.
Feyenoord - Juventus 2-0
.
Mja, Inter speelt meer zijn voetbal he, hij is natuurlijk niet echt een type Kuyt ofzo, maar daar doet 'ie het echt heel goed nu. Gelukkig maar, ik was altijd fan van hem
.
Oh.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:Bij Stuttgart. Sinds dit seizoen geloof ik
.
Maar daar liep het ook niet briljant geloof ik, speelden te verdedigend enzo vond 'ie.
Nou ja, als Kalou weg is mag hij best terugkomen van mij.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:24 schreef BVO het volgende:
Wat een niveau ook altijd in die VBL-topics.
quote:JA EN AJAX KAMPIOENEN BOYS
FUCK OFF MET JE CHELSKI EN BARCA
OEEHHHHH!!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, hou het voetbal eens bij, hij speelt daar wekelijks geweldig.
Die Bupadar werkt hier nog primaquote:
Don Leoquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
Bij Feyenoord was 'ie ook altijd goed.
Feyenoord - Juventus 2-0
.
Nou danquote:
Nou, hup! Genoeg gespeeld.quote:
En wat zingen we dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |