quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aiden Douglas Adams
Da's de link die hij de hele tijd liep te spammen.
1. Mij vermoorden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
Bupa:
1. Je avatar is bagger.. nee hoe zeg ik dit erger... ik krijg er zelfmoordneigingen van. En dat doe ik pas als ik jou, niksan en al je kloons eerst heb uitgemoord.
2. Die eindeloze TT's met niksan erin begint een beetje irritant te worden. Meer in de richting van het afschieten van niksan om nog 1 TT mee te maken die wellciht: "Vaarwel niksan" als naam mee zal krijgen.
3. Ondanks dit, hou ik nog steeds van je.
Nog niet, Dizerquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb geen TT's met niksan erin
Dizer heeft nooit van je gehouden!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:34 schreef niksan het volgende:
[..]
1. Mij vermoorden?
2. Afschieten?![]()
3. Ik niet meer van jou![]()
[..]
Nog niet, Dizer
Die tijd komt nog wel
Jesus christ, moeten ze voor elke fles 20 eurocent betalen aan de ontwerper ofzoquote:Daarbij werd de prijs fors verhoogd. Een fles werd veertig procent duurder, juist vanwege de nieuwe flessen. "Dit soort veranderingen kosten geld. We hebben forse investeringen gedaan en daar betaalt de consument momenteel voor
In Spanje hebben ze al jaren van zulke flessen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef pberends het volgende:
Coca-Cola fles wekt irritatie op
[..]
Jesus christ, moeten ze voor elke fles 20 eurocent betalen aan de ontwerper ofzo?????????????????????
Bij de eerste fles die ik open ging het al mis. Ik open 'm zo, zakt dat ding in als een plumppudding. Het rare is dat je opzich wel veel kracht moet zetten terwijl je 'm openmaakt. Nu moet je 'm perse op een tafel ofzo openen.
Vandaar dat handelstekort.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In Spanje hebben ze al jaren van zulke flessen!
Wel irritant, ja.
http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2187rank.htmlquote:147 Australia $ -41,100,000,000 2005 est.
148 Spain $ -64,620,000,000 2005 est.
149 United States $ -829,100,000,000 2005 est.
Hij is gewoon jaloersquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dizer heeft nooit van je gehouden!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Vandaar dat handelstekort.
[..]
http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2187rank.html
Dat verklaart het handelstekort nog meer, ze raken die troep aan de straatstenen niet kwijt. Er gaan hele hordes Spanjaarden naar het buitenland met de auto, niet om sigaretten of alcohol, maar om de frisdrank die in normale flessen daar verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar ze hebben het daar ook met álle frisdrankflessen, hè. Niet alleen van Coca-Cola.
In België hebben ze al jaren van zulke flessen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In Spanje hebben ze al jaren van zulke flessen!
Wel irritant, ja.
Jezus christus, het is toch te zielig voor woorden.quote:
Het hoogste lied?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:37 schreef Dada het volgende:
Die topic titel
En Buup ik denk dat jij helemaal niets zingt.
quote:
Wat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Jezus christus, het is toch te zielig voor woorden.
Heyquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |