Mis je een "Enter-toets" op je toetsenbord?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:21 schreef pberends het volgende:
Waarom lopen we elkaar zo graag af te zeiken?
Mhaow, 6 regels is best te doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef niksan het volgende:
[..]
Mis je een "Enter-toets" op je toetsenbord?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:14 schreef niksan het volgende:
Bupa
Zhenar wil ook aandachtHoi Zhenar
Hoe gaat het met je?
quote:
Hoiquote:
Tof zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
En MissBliss, wat doe jij allemaal voor een betere wereld?
Tof zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Zeg Dizer, 2 dingen:
Wat is dat nou van zondag?!![]()
![]()
en:
Wil je mij die 4 fantastische meetingfoto's mailen?
Tom Cruise bij Oprah-stukje is wel grappig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef Dizer het volgende:
http://movies.yahoo.com/feature/scarymovie4.html![]()
ik ook van jou!quote:
Wat doe JIJ voor een betere wereld, pb?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
Hey leukquote:
quote:
Ben je er nog?quote:Laatste bezoek: Verborgen
Van de week gezien, echt een hele toffe film ja!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:09 schreef Dada het volgende:
Trouwens Good Night, and Good Luck is echt een aanrader. Geweldige film
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:37 schreef PeRi het volgende:
Van de week gezien, echt een hele toffe film ja!
Grmbl...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
nee
Ik probeer me er al de hele avond aan toe te zetten om die te zien, maar ik kom er maar niet aan toe.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:44 schreef Dada het volgende:
[..]![]()
Nou Syriana nog. Dat lijkt mij ook zo'n geweldige film.
Geen zin, of geen tijd? Ik zou ook geen zin hebben in zo'n videocam bootlegquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef PeRi het volgende:
Ik probeer me er al de hele avond aan toe te zetten om die te zien, maar ik kom er maar niet aan toe..
Whehe beide meer eigenlijk ook. Het lijkt me echt een film waarbij je je moet concentreren en ik ben echt bekaf, plus ik ben half bezig een opdracht te maken die niet wil lukken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Geen zin, of geen tijd? Ik zou ook geen zin hebben in zo'n videocam bootlegGewoon lekker in de bios
EDIT: LEZENGeen tijd dus.
Nee, ik zei: "Hmm. Hmm."quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je zegt dat je het nog niet begrijpt?
Charmeoffensiefquote:
Ze strooide daarvoor ook al met hartjes naar jou!quote:
Jamaar deze raakte mij echtquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze strooide daarvoor ook al met hartjes naar jou!![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
Zhennie!!!
ik heb vandaag niet gefokt tijdens 't werk...
hoe góed ben ik?!?!?!
Zo van "tja... hij heeft haar wel vermoord, maar hij deed het heel subtiel in zijn kelder en had haar mond dichtgetaped zodat niemand er last van had, dus laat maar gaan" ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:15 schreef Paltos het volgende:
Jongens en meisjes, wat vinden jullie van een gedoogbeleid, op alle domeinen in de rechtsgang?
Is dat een goede zaak volgens jullie?
Wat dichtbijquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
want dan ben ik de hele dag in Rotterdam voor een project
ik was vandaag veel te druk met de wereld reddenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef Zhenar het volgende:Té goed!
![]()
Ik ga morgen niet Fok!kenwant dan ben ik de hele dag in Rotterdam voor een project
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |