Ja, die was er nog niet, kijk maar in die linklijstquote:
Serieus?! Niet gewoon kwijtgeraakt?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die was er nog niet, kijk maar in die linklijst.
Ok, ik kan alleen jou bellen alleen want ik heb Dizers nummer niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ja.
Weet ik veel, we kunnen toch bellen. Ik ga gewoon een winkel in ofzo, totdat ik wat van jullie hoor.![]()
Waarom?? Het is toch jouw kloon?? Dan kan je dat fobo toch leeghalen?quote:
Oh, de foto is weg, nou laat die kloon dan maar in de vergetelheid raken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, ik kan alleen jou bellen alleen want ik heb Dizers nummer niet.
[..]
Waarom?? Het is toch jouw kloon?? Dan kan je dat fobo toch leeghalen?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die was er nog niet, kijk maar in die linklijst.
Nee, het is niet mijn kloonquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef MissBliss het volgende:
Waarom?? Het is toch jouw kloon?? Dan kan je dat fobo toch leeghalen?
Q... yroz?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:50 schreef Q. het volgende:
Bestaat dit ook nog?
Net als dat nevertheworst en babette25 jouw kloons niet waren zeker!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is niet mijn kloon. Dat maakte Zhenar ervan
![]()
Deed dat pijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
De yRoZ is er af gevroren.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:52 schreef Zhenar het volgende:
Oh wacht, nevertheworst was uiteindelijk toch wel van awtb.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, hij was toch al zo goed als dood.
Ja, ik hou dan ook heel veel van mezelf.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent op Valentijnsdag geregistreerd!
![]()
Heb je ook een kaartje van jezelf gekregen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik hou dan ook heel veel van mezelf.
Ja. Ik was de postzegel vergeten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je ook een kaartje van jezelf gekregen?
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Jij mag de linkjes doenquote:
quote:
Dudequote:
quote:
denk = hoopquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik denk gewoon dat Nederland eindelijk de eentonigheid die Floortje heet zat begint te worden.![]()
Dequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik denk gewoon dat Nederland eindelijk de eentonigheid die Floortje heet zat begint te worden.![]()
Ohquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Desloeg vooral op de mooie opmerkingen erboven
.
Al is Floortje exit natuurlijk wel heerlijk dramatisch, ik zie die blikken nu al![]()
.
Alleen als je het er weer afliktquote:
Kijk, Bupatih meent dit soort dingen, bij jou is het gewoon een gebbetjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik zeg zoveel toffe dingen, dat ik ook niet meer kan bijhouden waar men mij allemaal voor adoreert![]()
Like, duh.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen als je het er weer aflikt![]()
Eh... ja! Heheh... wat je zegt! Een... gebbetje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk, Bupatih meent dit soort dingen, bij jou is het gewoon een gebbetje.
Yeah, he likes the cock. That little faggotquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:14 schreef pberends het volgende:
Mijn ziel, mijn penis, voor Bupa!
Tell me about it. No, really.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:24 schreef Svensational het volgende:
Een bed zoeken is nog best moeilijk
Ik snap de grap ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:07 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mij de lol van die "ORLY"-uilen uitleggen?![]()
Ze zien er zo grappig uit!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:07 schreef Zhenar het volgende:
Het is een internetterm. Zo van "Oh really?" "Yeah really" "No way", maar dan inquote:
Dat vraag ik dus ook aan mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:07 schreef Zhenar het volgende:
Geilquote:
quote:
EMTquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef BVO het volgende:
Oh. Okay.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Wat is er boeiend aanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Dat vraag ik me ook dagelijks af bij jouw Talpa-posts.quote:
Niet alleen bij je Talpa-posts trouwensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook dagelijks af bij jouw Talpa-posts.
Nee, Alexis Bledel die in Sin City speelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
Is dat RoryZo ja, wat een slechte foto.
Ja, Rory dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee, Alexis Bledel die in Sin City speelt.
editsletquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
En ja, ik weet dat ze ook Rory speelt.![]()
Geile hunkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:37 schreef Dizer het volgende:
Zhenaaaar!!!
Ik sta gewoon op offlinequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
Sven, waarom heb je me uit je msn geschopt?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] vs. [afbeelding].
Whehehe! Dekselse doerak!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dus tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op offline. En jij was toch nooit online
Dudequote:
Ik dus ookquote:
En met de nieuwe MSN kun je dan gewoon praten tegen de mensen die je wél wilt sprekenquote:
Uhuh, maar das logisch, ik heb er enkel toffe mensen inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dus ookZo gebeurt er nooit actie
Maar wacht eens even.. ik heb BVO niet eens in mijn lijst
EMT.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, maar das logisch, ik heb er enkel toffe mensen in.
Dude, ik zie niks!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude. Je moet goed kijken, dan zie je er een boodschap instaan!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
En met de nieuwe MSN kun je dan gewoon praten tegen de mensen die je wél wilt spreken.
Whehe, hoe lang heb je gekekenquote:
Veuls te veul werk mên.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]Ja???
Maar dan kan je net zo goed - zoals ik dus geregeld doe- gewoon even iedereen blokkeren, op diegene die je wilt spreken na dan
.
Ja, dat is met nieuwe MSN dus niet zoquote:Al zien mensen dan ook weer dat je ze blockt en zeiken die daar weer om. MSN
.
2 seconden!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, hoe lang heb je gekeken?
Praat eens terug tegen mijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, kom nou online.. want ik ga zo naar bed en ik weet dus niet hoe en wat morgen
Telefoon enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, kom nou online.. want ik ga zo naar bed en ik weet dus niet hoe en wat morgen
Ben je online?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Praat eens terug tegen mij.
Jonge, ik zag je kijkenquote:
Ha, da's dus echt niet waar, hè!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jonge, ik zag je kijken. Dat was echt wel langer dan twee seconden hoor. Heel veel mensen zeggen dat trouwens
.
Teruglezen is oké!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je online?Dan heb je mij geblokkeerd!
quote:
Sapristi! Ik werd er op MSN ook al op geattendeerd!quote:
Maar heel veel mensen zeggen van niet dus hun hebben gelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha, da's dus echt niet waar, hè!Ik hield de klok erbij en het was dus echt wel 2 seconden!
Zij!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar heel veel mensen zeggen van niet dus hun hebben gelijk.
Nee, zij zei dat niet, zij was het als enige met jou eens. Maar hun zeiden zo van dat wij ongelijk haddenquote:
We gebruiken dequote:
Wat heeft online/offline staan dan überhaupt nog voor nut?quote:
Nou, laat dat zometeen maar weg dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
We gebruiken de-PI, en BVO gaat zometeen spelbrekerig een andere PI gebruiken.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Spuit 11.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon, ik kan zien of degene die ik wil spreken online is, en als ie online is en ik wil enkel die persoon spreken, dan kan dat heel makkelijk dus nu.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat heeft online/offline staan dan überhaupt nog voor nut?
Nee, dan jij.quote:
Maar als 'ie niet online staat kan 'ie dus ook online zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon, ik kan zien of degene die ik wil spreken online is, en als ie online is en ik wil enkel die persoon spreken, dan kan dat heel makkelijk dus nu.
Je lult uit je nek, joh, gekkie!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, zij zei dat niet, zij was het als enige met jou eens. Maar hun zeiden zo van dat wij ongelijk hadden
Ja, maar gelukkig denkt niet iedereen zoals ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar als 'ie niet online staat kan 'ie dus ook online zijn.
Best een leuk vrouwpersoon daarin hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:52 schreef Dizer het volgende:
Stomme Zhenar. Ben je weer aan het aftrekken bij het filmpje van Colin Farrelen heb je geen tijd meer voor mij?
![]()
![]()
![]()
:R :R:R:R::R;r;r:R:r:r : R:
![]()
![]()
: r
![]()
![]()
![]()
Boh gekquote:
Ja, want denk maar niet dat het werk naar jóu toe komt!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
Ik ga slapen, moet om 6 uur op om naar mijn werk te gaan
quote:***KRO *****************************5/6
***Ergernissen **Harry Glas uit Waspik:
"In deze tijden waarin we toch echt
heel zuinig om moeten gaan met ons
milieu,laat Edet zich van een slechte
kant zien.
De wc-papiergigant heeft namelijk heel
zacht wc-papier ontwikkeld.Zelfs zo
zacht,dat in de reclame een mevrouw
zich even terugtrekt op de wc om haar
handen en gezicht te verwennen met twee
stukjes wc-papier.
En wat doet ze vervolgens? Ze gooit
het wc-papiertje in het toilet en
trekt door! Voor twee zielige stukjes
wc-papier waar hooguit wat
huidschilfers opzitten! Het is maar
water,maar het is wel zes liter! En
die opnames zijn vast niet in één
keer gelukt.Wat een waterverspilling!"
http://weblogs.bnn.nl/miesjels_log/20050427quote:
Nou, lachen joh!quote:Harry Glas uit Waspik -mijn alter ego- ergert zich nog wel eens. Soms vindt-ie het dan nodig om zijn ergernis te uiten bij de KRO. Op pagina 316 van teletekst worden namelijk media-ergernissen geplaatst. Gisteren had ik er eentje voor de gein ingestuurd. En zie daar... het wordt nog geplaatst ook!
Toen ik jouw naam zag staan had ik die reactie al verwachtquote:
Ik heb niks gedaan, dat komt van de Serge Fansitequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef BVO het volgende:
Ja, dat had ik gelezen.
Waarom heb je die naam weggehaald?.
Want?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ik jouw naam zag staan had ik die reactie al verwacht!
Nee, deed je maar wat!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan, dat komt van de Serge Fansite.
Handschoen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ik jouw naam zag staan had ik die reactie al verwacht!
Nou, vaak als jij 's nachts online bent, kom je terug van een feestjequote:
Dit is echt een Andijvie-momentquote:
Oh, dat is waar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, vaak als jij 's nachts online bent, kom je terug van een feestje!
Op zaterdagavondquote:
En ook 's middagsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Op zaterdagavond.
Das niet leuk nee.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:52 schreef Dizer het volgende:
Stomme Zhenar. Ben je weer aan het aftrekken bij het filmpje van Colin Farrelen heb je geen tijd meer voor mij?
![]()
![]()
![]()
:R :R:R:R::R;r;r:R:r:r : R:
![]()
![]()
: r
![]()
![]()
![]()
Goed punt, Zhensational!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:19 schreef Zhenar het volgende:
Maar hoe vaak moeten we nog afspreken dat we rond 18.30 in de buurt van het L-plein zijn en elkaar dan bellen?!?!?!?!?(( :Rrrrrrrr Lrrrr
rrr
![]()
![]()
;rrrrr
rrrrrr!@22@!@!!!!/!/!/1/!/!/1/!!!1!/!!?!?!??!?!?!?!?!?//!!?1/!/!/!?!?!?
Snapte je hem?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is echt een Andijvie-moment!
Idd!quote:
quote:
Ah, jullie gaan het dus ook over mij hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef Zhenar het volgende:
Als we morgen maar wel weer oversmileys
gaan praten.
En over belangrijke dingen natuurlijk![]()
Maar ook oversmileys
![]()
Duh. Jij bent ons favoriete onderwerp.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, jullie gaan het dus ook over mij hebben.![]()
Gekkie!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Duh. Jij bent ons favoriete onderwerp.![]()
Sandwichspreadquote:
Ja,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]Heb dat filmpje nog steeds niet gezien.
Maar hoe vaak moeten we nog afspreken dat we rond 18.30 in de buurt van het L-plein zijn en elkaar dan bellen?!?!?!?!?(( :Rrrrrrrr Lrrrr
rrr
![]()
![]()
;rrrrr
rrrrrr!@22@!@!!!!/!/!/1/!/!/1/!!!1!/!!?!?!??!?!?!?!?!?//!!?1/!/!/!?!?!?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!![]()
Ik bedoel: jij en copycat en MissBliss en eigenlijk iedereen weet al wat er is afgesproken, BEHALVE
DIZER
![]()
![]()
rrr
(( ;rrrrr
( ;:rrrrrr
r!1!11!!!!1!!
Ja dat was dus een garpjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je durft me wel te meeten, maar niet te bellen?
![]()
Copycatquote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja,ik heb nog steeds net nummer van Dizer dus niet
En gaat Copycat mee????Dat wist ik helemaal niet
Maar goed, ik bel jou dus wel als ik op het L-plein ben en Dizer moet zn nummer morgen maar even mailen naar mijn adres (msn-adres dus)
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:12 schreef PeRi het volgende:
Oei oei late vroegies!
Succes. Doeiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:49 schreef PeRi het volgende:
Ik ga een nieuwe bril zoeken. Of naja, eigenlijk wil ik dezelfde als mn vorige. Maar dan net iets anders. Ik ben mn paarse bril even zat. Als ik niks vind, vervang ik alleen de glazen. Dag.
Zus dan? Voor jou een vriendenprijsje. (Dat wil zeggen alleen de verzendkosten ofzo).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vreselijke serie.. Snap goed dat je daar van af wil.
.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En gaat Copycat mee????Dat wist ik helemaal niet
quote:
Ik denk al, ik heb helemaal geen zus, maar om nou m'n hele familiestamboom te gaan bespreken had ik óók geen zin in.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef Airelle het volgende:
Beetje stom dat ik jou quotete dan. True.
Ze moet vanavond naar een verjaardag, dus d'r zus komt d'r ophalen, maar ze wil de 1000 meter schaatsen zien, enzquote:
Ja, mailen heb ik gedaan. Maar bellen gaat zo moeilijk als je het telefoonnummer niet hebt. Ik ben begonnen bij 020-0000000 en ben van daar tot 020-0000026 gekomen, maar met dat systeem zou ik nog niet op tijd de goede persoon aan de lijn krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:31 schreef Svensational het volgende:
Dn bel/mail je hem toch nu?
Haha jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk al, ik heb helemaal geen zus, maar om nou m'n hele familiestamboom te gaan bespreken had ik óók geen zin in..
Ik ken het niet. Dus veracht ik het ongefundeerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook goeiemorgen....
problemen mee??
Ongefundeerd verachtende slet!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Dus veracht ik het ongefundeerd![]()
Waar was je al die tijd?!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mensen lachen me uit om dat ik de Sugababes' versie van I Bet You Look Good On The Dancefloor leuk vind..
Was ik weg?quote:
Gelukkig raken ShowChatters niet zo snel overstuur. Vraag maar aan Dada.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Was ik weg?
Nou ja, niet op Fok in ieder geval..
surl? SURL? WAT EEN KUT LINK!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel, slet!![]()
![]()
[surl]http://forum.fok.nl/topic/820377/1/50#35200625[/url]
Hihi!quote:
Stond ik eerst niet aan de andere kant?quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stond ik eerst niet aan de andere kant?![]()
Dan had ik nu bijMissBliss
gestaan in plaats van bij
Zhenar
.
Lekker heh?quote:
Ik snap het niet. Je moet iets van iemand horen waar je moet zijn? Huh?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:07 schreef Zhenar het volgende:krikken
![]()
GODVER! Die KUT verhuurder heeft nog steeds niets van zich laten horen!(( En ik zou er nu al moeten zijn!
![]()
Een echte Bupa mededeling.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:09 schreef Bupatih het volgende:
Dit is een mededeling.
Einde mededeling.
Als jequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je moet iets van iemand horen waar je moet zijn? Huh?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als jeteruglees
kun je zien dat ik een afspraak heb met een verhuurder om een appartement te bekijken. Maar dat ik alleen maar via de mail heb afgesproken. En dat ik geen tel.nr. heb. En dat ik niet weet waar ik precies moet zijn
rr!!111!!1!!
Tjeumig, dat plaatje kwam bij mij traag binnen zeg!quote:
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tjeumig, dat plaatje kwam bij mij traag binnen zeg!![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij mij ook.
En het is nog een kutplaatje ook.
Ik lach je ook uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mensen lachen me uit om dat ik de Sugababes' versie van I Bet You Look Good On The Dancefloor leuk vind..
Hier ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij mij ook.
En het is nog een kutplaatje ook.
Ja, daar ontkom je niet aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:15 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben aan het overwegen om toch maar aan de PI's te gaan.
Maar ik ben zo bang dat ik faal!![]()
Maar dan heb je ook wat!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef Zhenar het volgende:
Tjeumig, dat plaatje kwam bij mij traag binnen zeg!![]()
PI's? Of falen?quote:
De teloorgang van de PI.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:15 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben aan het overwegen om toch maar aan de PI's te gaan.
Maar ik ben zo bang dat ik faal!![]()
Falen.quote:
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:
Hey jongens, ik heb een hele toffe rood-zwarte bril besteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:19 schreef PeRi het volgende:Ziet er best hip uit, een quote in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hey jongens, ik heb een hele toffe rood-zwarte bril besteld.![]()
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Wat dacht je van de spoiler in de quote.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ziet er best hip uit, een quote in een spoiler.![]()
PI gebruik is nog altijd beter dan geen PI gebruik, dus je kan er alleen maar op vooruit gaan.quote:
Het verneukt de lay-out!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ziet er best hip uit, een quote in een spoiler.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat dacht je van de spoiler in de quote.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neppe fokker, met je nieuwe layout.
Die heb ik ook. En toch verneukte die spoiler de lay-out niet!quote:
Nou okee... alleen het staat zo lelijk in die post, omdat 'ie buiten de randjes gaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die heb ik ook. En toch verneukte die spoiler de lay-out niet!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:40 schreef PeRi het volgende:
Hmm, roomkaas met bieslook.
Pete Murray!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:56 schreef LeBeau het volgende:
Net liet Giel Beelen bij de herhaling van De Wereld Draait Door een stukje horen van een Australische zanger die ik eigenlijk wel erg goed vond, maar ik kan me nu de naam al niet meer herinneren.
Omdat het misschien geen teen is?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:30 schreef Zhenar het volgende:
Waarom zegt niemand wat over de extra teen die duidelijk onder de voet van die slet te zien is?!![]()
Waar dan?quote:
Maar goed, voeten zijn wel weer het toppunt van het Stupid Design van God.quote:
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar goed, voeten zijn wel weer het toppunt van het Stupid Design van God.
Staat niet eens in het banmeldtopicquote:ILoveMB zei :
[..]
IK HEB VOOR JOU EEN BAN GEKREGEN SCHAT!
Als je voeten qua uiterlijk vergelijkt met bijvoorbeeld handen dan zijn ze toch gewoon lelijk?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Oh, wacht dat héb je al gedaan!![]()
Daarom zitten ze ook vast aan je benen (omsloten door sokken en schoenen) en niet aan je armen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je voeten qua uiterlijk vergelijkt met bijvoorbeeld handen dan zijn ze toch gewoon lelijk?
quote:
Ik ging om 8 uur slapen, denk dat het daardoor komtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wat heb je gedaan echt?! Luie donder!
![]()
Waar zegt ie dat?!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat niet eens in het banmeldtopic
Waarom heeft veel vrouwen dan toch de neiging om ze te laten zien?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom zitten ze ook vast aan je benen (omsloten door sokken en schoenen) en niet aan je armen.
Ach so.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ging om 8 uur slapen, denk dat het daardoor komt
In mijn fotoboek.quote:
Pas na Sesemstraat? Das best laat ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, in je foboquote:
Bikkel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:10 schreef Zhenar het volgende:Ik moet de hele tijd terug om al mijn posts te editen vanwege die klote PI's!
rr
Inderdaad, ik moest er eerst ook aan wennen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat wordt op een gegeven moment een tweede natuurDe PI's, niet het terugeditten..
Ook niet in z'n notes. Maar hij is het welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat niet eens in het banmeldtopic
Whehe, en niet door mij, want ik heb niet gemaild ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ook niet in z'n notes. Maar hij is het wel!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ook niet in z'n notes. Maar hij is het wel!
Mods zijn alleswetend.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hoe weet jij dat dan als het nergens staat?
Oh, het is achter de schermen wel besproken hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, en niet door mij, want ik heb niet gemaild ofzo
Kwam er de woordcombinatie "MissBliss" en "slet" in voor?!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, het is achter de schermen wel besproken hoor.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mods zijn alleswetend.
Like...duh!![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]! "Mods" rijmt niet voor niets op "Kots"!
WHAAAAAAAHAAAAAAAAAAAHahaHAAHAHAHAHahaAHAHAhaHAAHHHH!!1!1!![]()
![]()
!!!11111!
![]()
111!!1!! IK MAAKTE EEN GRAPJE!1111!!11!!!!
![]()
![]()
![]()
!1!!1!!!
quote:
Die slet van een Dizer SMSte net dat hij misschien een half uurtje later kwam.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:36 schreef MissBliss het volgende:
Oh, de klok van deze pc loopt 10 minuten voor, ik ga dus nog niet op weg
Gelukkig woon ik 5 minuten fietsen van het L-pleinquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die slet van een Dizer SMSte net dat hij misschien een half uurtje later kwam.![]()
![]()
Okee 10 minuten!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik 5 minuten fietsen van het L-plein![]()
quote:
gevalletje "kop houden, mooi wezen" dusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:03 schreef BVO het volgende:
En Tuitert heeft een irritante stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |