quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En gaat Copycat mee????Dat wist ik helemaal niet
quote:
Ik denk al, ik heb helemaal geen zus, maar om nou m'n hele familiestamboom te gaan bespreken had ik óók geen zin in.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef Airelle het volgende:
Beetje stom dat ik jou quotete dan. True.
Ze moet vanavond naar een verjaardag, dus d'r zus komt d'r ophalen, maar ze wil de 1000 meter schaatsen zien, enzquote:
Ja, mailen heb ik gedaan. Maar bellen gaat zo moeilijk als je het telefoonnummer niet hebt. Ik ben begonnen bij 020-0000000 en ben van daar tot 020-0000026 gekomen, maar met dat systeem zou ik nog niet op tijd de goede persoon aan de lijn krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:31 schreef Svensational het volgende:
Dn bel/mail je hem toch nu?
Haha jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk al, ik heb helemaal geen zus, maar om nou m'n hele familiestamboom te gaan bespreken had ik óók geen zin in..
Ik ken het niet. Dus veracht ik het ongefundeerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook goeiemorgen....
problemen mee??
Ongefundeerd verachtende slet!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Dus veracht ik het ongefundeerd![]()
Waar was je al die tijd?!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mensen lachen me uit om dat ik de Sugababes' versie van I Bet You Look Good On The Dancefloor leuk vind..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |