Ik snap het niet. Je moet iets van iemand horen waar je moet zijn? Huh?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:07 schreef Zhenar het volgende:krikken
![]()
GODVER! Die KUT verhuurder heeft nog steeds niets van zich laten horen!(( En ik zou er nu al moeten zijn!
![]()
Een echte Bupa mededeling.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:09 schreef Bupatih het volgende:
Dit is een mededeling.
Einde mededeling.
Als jequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je moet iets van iemand horen waar je moet zijn? Huh?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als jeteruglees
kun je zien dat ik een afspraak heb met een verhuurder om een appartement te bekijken. Maar dat ik alleen maar via de mail heb afgesproken. En dat ik geen tel.nr. heb. En dat ik niet weet waar ik precies moet zijn
rr!!111!!1!!
Tjeumig, dat plaatje kwam bij mij traag binnen zeg!quote:
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tjeumig, dat plaatje kwam bij mij traag binnen zeg!![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij mij ook.
En het is nog een kutplaatje ook.
Ik lach je ook uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mensen lachen me uit om dat ik de Sugababes' versie van I Bet You Look Good On The Dancefloor leuk vind..
Hier ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij mij ook.
En het is nog een kutplaatje ook.
Ja, daar ontkom je niet aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:15 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben aan het overwegen om toch maar aan de PI's te gaan.
Maar ik ben zo bang dat ik faal!![]()
Maar dan heb je ook wat!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:13 schreef Zhenar het volgende:
Tjeumig, dat plaatje kwam bij mij traag binnen zeg!![]()
PI's? Of falen?quote:
De teloorgang van de PI.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:15 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben aan het overwegen om toch maar aan de PI's te gaan.
Maar ik ben zo bang dat ik faal!![]()
Falen.quote:
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:
Hey jongens, ik heb een hele toffe rood-zwarte bril besteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:19 schreef PeRi het volgende:Ziet er best hip uit, een quote in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hey jongens, ik heb een hele toffe rood-zwarte bril besteld.![]()
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Wat dacht je van de spoiler in de quote.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ziet er best hip uit, een quote in een spoiler.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |