Dan ben je toch ook niet verliefd? Of watquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:47 schreef Lizz-n het volgende:
Als je niet verliefd ben, mag je hier dan niet posten?![]()
WCTSZ.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
Liefde is voor het plebs.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:47 schreef Lizz-n het volgende:
Als je niet verliefd ben, mag je hier dan niet posten?![]()
Ruige sex hoor in ONZ BS.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Liefde is voor het plebs.
quote:
Als je het antwoord gevonden hebt, laat het me ff weten!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:40 schreef Gershom het volgende:
Ik ben verliefd.
Waarom kan je eigenlijk iedereen krijgen, maar niet diegene op wie je verliefd bent
omdat die al 2,5 jaar een vriend heeft?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:40 schreef Gershom het volgende:
Ik ben verliefd.
Waarom kan je eigenlijk iedereen krijgen, maar niet diegene op wie je verliefd bent
lol doe je niet goed danquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Ordinair het volgende:
Kzou wel verliefd willen zijn, maar heb gister ruzie met alle 3 gehad..Ik moest kiezen.
Je mag mijn vriendin wel voor een dagje lenenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Ordinair het volgende:
Kzou wel verliefd willen zijn, maar heb gister ruzie met alle 3 gehad..Ik moest kiezen.
Wat een rare post...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Je mag mijn vriendin wel voor een dagje lenen![]()
Gedichtenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben verliefd
op het meisje uit mijn dromen
Jammer genoeg ben ik haar nog niet
in het echt tegengekomen
*Pinkt een traantje weg..quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben verliefd
in het echt tegengekomen
Gewoon onderdrukken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben verliefd
in het echt tegengekomen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:16 schreef mForce het volgende:
Liefde is KUT, Ik ben altijd verliefd op de verkeerde vrouwen![]()
quote:
En, is ze knap?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:09 schreef Bars het volgende:
Eindelijk weer eens verliefd
Wederzijds
Ooit; toen ik nog een lief en schattig pubertje wasquote:
Dan ben ik ook flieft; op de lentequote:
Tja, toen kende ik haar ook al wel. Maar toen was ik niet verliefd op haar.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Autoreply het volgende:
Ooit; toen ik nog een lief en schattig pubertje was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |