Nou okee... alleen het staat zo lelijk in die post, omdat 'ie buiten de randjes gaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die heb ik ook. En toch verneukte die spoiler de lay-out niet!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:40 schreef PeRi het volgende:
Hmm, roomkaas met bieslook.
Pete Murray!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:56 schreef LeBeau het volgende:
Net liet Giel Beelen bij de herhaling van De Wereld Draait Door een stukje horen van een Australische zanger die ik eigenlijk wel erg goed vond, maar ik kan me nu de naam al niet meer herinneren.
Omdat het misschien geen teen is?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:30 schreef Zhenar het volgende:
Waarom zegt niemand wat over de extra teen die duidelijk onder de voet van die slet te zien is?!![]()
Waar dan?quote:
Maar goed, voeten zijn wel weer het toppunt van het Stupid Design van God.quote:
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar goed, voeten zijn wel weer het toppunt van het Stupid Design van God.
Staat niet eens in het banmeldtopicquote:ILoveMB zei :
[..]
IK HEB VOOR JOU EEN BAN GEKREGEN SCHAT!
Als je voeten qua uiterlijk vergelijkt met bijvoorbeeld handen dan zijn ze toch gewoon lelijk?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Oh, wacht dat héb je al gedaan!![]()
Daarom zitten ze ook vast aan je benen (omsloten door sokken en schoenen) en niet aan je armen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je voeten qua uiterlijk vergelijkt met bijvoorbeeld handen dan zijn ze toch gewoon lelijk?
quote:
Ik ging om 8 uur slapen, denk dat het daardoor komtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wat heb je gedaan echt?! Luie donder!
![]()
Waar zegt ie dat?!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat niet eens in het banmeldtopic
Waarom heeft veel vrouwen dan toch de neiging om ze te laten zien?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom zitten ze ook vast aan je benen (omsloten door sokken en schoenen) en niet aan je armen.
Ach so.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ging om 8 uur slapen, denk dat het daardoor komt
In mijn fotoboek.quote:
Pas na Sesemstraat? Das best laat ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ging om 8 uur slapen, denk dat het daardoor komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |