Dat vraag ik dus ook aan mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:07 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mij de lol van die "ORLY"-uilen uitleggen?![]()
Geilquote:
quote:
EMTquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef BVO het volgende:
Oh. Okay.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Wat is er boeiend aanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Dat vraag ik me ook dagelijks af bij jouw Talpa-posts.quote:
Niet alleen bij je Talpa-posts trouwensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook dagelijks af bij jouw Talpa-posts.
Nee, Alexis Bledel die in Sin City speelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
Is dat RoryZo ja, wat een slechte foto.
Ja, Rory dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee, Alexis Bledel die in Sin City speelt.
editsletquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
En ja, ik weet dat ze ook Rory speelt.![]()
Geile hunkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:37 schreef Dizer het volgende:
Zhenaaaar!!!
Ik sta gewoon op offlinequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
Sven, waarom heb je me uit je msn geschopt?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] vs. [afbeelding].
Whehehe! Dekselse doerak!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dus tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik sta gewoon op offline. En jij was toch nooit online
Dudequote:
Ik dus ookquote:
En met de nieuwe MSN kun je dan gewoon praten tegen de mensen die je wél wilt sprekenquote:
Uhuh, maar das logisch, ik heb er enkel toffe mensen inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dus ookZo gebeurt er nooit actie
Maar wacht eens even.. ik heb BVO niet eens in mijn lijst
EMT.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, maar das logisch, ik heb er enkel toffe mensen in.
Dude, ik zie niks!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude. Je moet goed kijken, dan zie je er een boodschap instaan!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
En met de nieuwe MSN kun je dan gewoon praten tegen de mensen die je wél wilt spreken.
Whehe, hoe lang heb je gekekenquote:
Veuls te veul werk mên.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]Ja???
Maar dan kan je net zo goed - zoals ik dus geregeld doe- gewoon even iedereen blokkeren, op diegene die je wilt spreken na dan
.
Ja, dat is met nieuwe MSN dus niet zoquote:Al zien mensen dan ook weer dat je ze blockt en zeiken die daar weer om. MSN
.
2 seconden!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, hoe lang heb je gekeken?
Praat eens terug tegen mijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, kom nou online.. want ik ga zo naar bed en ik weet dus niet hoe en wat morgen
Telefoon enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, kom nou online.. want ik ga zo naar bed en ik weet dus niet hoe en wat morgen
Ben je online?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Praat eens terug tegen mij.
Jonge, ik zag je kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |