Hoef ik eindelijk dat stomme FireFox niet meer te gebruikenquote:
Ohquote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef Zhenar het volgende:Ik zie het plaatje niet!!!
![]()
En die is vast vet tof onthullend en leuk!!!![]()
Morgen en overmorgen volledig vrij van school en werkquote:Op maandag 6 februari 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
is de onzin voorbij?! mooi.......
alsof er ooit maar één iemand was die níet doorhad hoe het zat
ben blij dat Diz nu eindelijk weer tijd heeft voor het echte werk: cd'tjes branden enzo
Slet!!! Ik helemaal mijn best doen om aan te tonen dat je wel degelijk met twee vensters en twee users ingelogd kunt zijn en vlak na elkaar kunt posten!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoef ik eindelijk dat stomme FireFox niet meer te gebruiken![]()
Slet!!! Ik helemaal mijn best doen om aan te tonen dat je wel degelijk met twee vensters en twee users ingelogd kunt zijn en vlak na elkaar kunt posten!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoef ik eindelijk dat stomme FireFox niet meer te gebruiken![]()
Wrom?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:34 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Dizer stom!
Je kent me te goedquote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik zei vanaf het begin al dat jij het was Dizer!![]()
Maar ik vond het wel heel grappig!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik zei vanaf het begin al dat jij het was Dizer!![]()
quote:
he Mark, wat heb ik fout gedaan: ik heb 2 cd's gekocht bij bol.com maar moet toch méér betalen?!quote:
Was even een leuke relquote:Op maandag 6 februari 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik vond het wel heel grappig!
Vooral toen iedereen mij ging verdenken![]()
Dan kom jij toch gewoon op 18 feb?quote:
oh gebeurde dat heus???quote:Op maandag 6 februari 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
Vooral toen iedereen mij ging verdenken![]()
Nou, ik kom 4 maart misschien wel. Alleen even iemand regelen die meegaat die bij mij in de buurt woontquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was even een leuke rel
Hebben jullie eigenijk gezien dat ik altijd PI's gebruikt en achter elke smilie een punt neerzette? Met in de hoop dat iemand Tom_Tom- zou verdenken?
Okay!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, ik kom 4 maart misschien wel. Alleen even iemand regelen die meegaat die bij mij in de buurt woont
* Zhenar gaat zoeken naar enkele reacties.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh gebeurde dat heus???
wist ik niet... ik heb echt nooit aan Dizer getwijfelt
en de rest dus weer overschat![]()
de mijne zullen er niet staan [kut daar gaat m'n bewijs], uit principe enzo....quote:Op maandag 6 februari 2006 18:38 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar gaat zoeken naar enkele reacties.![]()
Jah, hij heeft niet eens gereageerd op mijn post van Alanis Morisettequote:Op maandag 6 februari 2006 18:40 schreef PeRi het volgende:
Over Tom gesproken. Waar is hij! Ik luister Antony, dat is perfecte muziek voor de romantische scenesetting!.
Je eerste avatarquote:Op maandag 6 februari 2006 18:33 schreef Pils het volgende:
[..]
Slet!!! Ik helemaal mijn best doen om aan te tonen dat je wel degelijk met twee vensters en twee users ingelogd kunt zijn en vlak na elkaar kunt posten!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Je post met hoofdletters én punten.
Óf je hebt een klap met de koran op je Irakeze hoofd gekregen óf je bent gewoon een kloon van iemand anders.
Je mag zelf kiezen.
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik verdenk Sven.
Maar stiekem ook Zhenar.Normaal zou die nooit zo snel met van die 'strikvragen' komen. Toch?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizzle
Voornaam: David
Die zou dan weer wel van Dada kunnen zijn!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://www.google.com/search?q=dizert&domains=forum.fok.nl&sitesearch=forum.fok.nl
En effe zoeken laat zien dat Svurno Dizer altijd Dizert noemt![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En nu komt Dizer die doet of hij niets weet wat hem een kloon van zich zelf zou kunnen maken![]()
Wat Zhenar zegt
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
Het is volgens mij Zhenar.
(Ik ga deze post even bookmarken, zodat ik hem snel kan quoten als blijkt dat ik gelijk heb)
Waarom?Hoofdletters, interpunctie.
Weet genoeg over de meet.
DIZZLE registreerde zich om 14:20. Toen was hij in 'discussie' over zijn eerdere user, Pils.
Waarom niet?PI's.
Daarom.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dizzle is ook wel een erg slechte naam.
Een beetje nichterig...
BVO ??
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:44 schreef Zhenar het volgende:
OK, nieuw scenario:
Bupa wilde een leuke grap uithalen.
Vraagt of MB online wil gaan, maar niet op Fok! (alleen MSN)
Daarna gaat hij als DIZZLE posten
Terwijl MB hem alle moeilijke antwoorden over de meet kan influisteren!![]()
Te ingewikkeld?![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is ook niks voor Dada.
Het is dus óf Zhenar óf Sven.
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Bupatih het volgende:
Scenario:
Sven is DlZZLE en krijgt antwoorden ingefluisterd door Zhenar
Ingewikkeld? Nee. Nou dan. Dus.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef Svensational het volgende:
hij zegt "die goedkope restaurant" . Dus het is Dizer wel.
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:08 schreef Bupatih het volgende:
Ik zeg nu: het is Zhenar!
En met die conclusie ga ik slapen..
quote:
Doordat alle ava's uit het geheugen zijn, kan ik niet meer melancholisch door mijn usericons scrollenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
de Nazgul![]()
door die ava vond ik je tof
(Ik sprak hier voor Pils)quote:Op maandag 6 februari 2006 18:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik had hiervoor die slet van X-men 2 hoor!![]()
Marvin,...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef Zhenar het volgende:
Maar ik had ook wel andere toffe ava's hoor. Toch?![]()
toen kende ik je nog nietquote:Op maandag 6 februari 2006 18:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik had hiervoor die slet van X-men 2 hoor!![]()
Leuk om terug te lezenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
door de Nazgul hadden we meteen een gemeenschappelijk ding: LOTR![]()
Iedereen trapte er op een bepaald punt wel in.quote:
En dequote:
Melvinquote:Op maandag 6 februari 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
Marvin,...
maar ik wist pas wie dat was toen ik toevallig 5 maanden later die film zag in de sneak preview
nou, ik weet toch heel zeker dat 't hier zelden tot nooit over lotr ging,quote:
quote:
Okee da's waar, er zijn ook veelquote:Op maandag 6 februari 2006 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, ik weet toch heel zeker dat 't hier zelden tot nooit over lotr ging,
en dat wij daar toen 'n keer uitgebreid over hebben lopen kwijlen![]()
en ik ken evenzoveel mensen die een bloedhekel aan lotr hebben.... hoe onbegrijpelijk
quote:Óf je hebt een klap met de koran op je Irakeze hoofd gekregen óf je bent gewoon een kloon van iemand anders.
Deed dat pijn, Dizer?quote:
quote:
Waarom denk je dat ik opeens met Moslims omgaquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk je dat ik opeens met Moslims omga
quote:
je liegtquote:Op maandag 6 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze als bureaublad-achtergrond.![]()
Moet je wel twee gekozen hebben uit die 2 voor 15,- actie. Er staat een code op de site, die moet je invoeren bij het afrekenen onder het kopje COUPONS.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
he Mark, wat heb ik fout gedaan: ik heb 2 cd's gekocht bij bol.com maar moet toch méér betalen?!
[ja ik ben dom en had haast want was op mn werk, maar wil iig voorkomen dat ik 't nog 's fout doe]
Verdomme, heb ik eindelijk een leuke tennis achtergrond, kom jij met Lieke plaatjequote:Op maandag 6 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
ik deze:quote:Op maandag 6 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
het ging op voor alle Nederlandse producten, ik heb die code gekopieerd, maar ze vroegen er verder nergens naar... hoe moet ik nou weten dat ze dat met coupon bedoelde?!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef mark_03 het volgende:
Moet je wel twee gekozen hebben uit die 2 voor 15,- actie. Er staat een code op de site, die moet je invoeren bij het afrekenen onder het kopje COUPONS.
zullen we dansen heb ik via dedijk.nlquote:Neem aan dat je alleen Concordia en Zullen we dansen besteld hebt, dus dan gaat die actie niet op omdat die tweede niet in de actie valt.
quote:
tofquote:Op maandag 6 februari 2006 19:41 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb een eend van PB als achtergrond.
quote:
quote:
Nee, echt niet.quote:
Ja, ik kwam er ook pas later achter, maar net op tijdquote:Op maandag 6 februari 2006 19:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
het ging op voor alle Nederlandse producten, ik heb die code gekopieerd, maar ze vroegen er verder nergens naar... hoe moet ik nou weten dat ze dat met coupon bedoelde?!
[..]
zullen we dansen heb ik via dedijk.nl
bij bol.com heb ik Concordia en Claudia de Breij
Tennis.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Verdomme, heb ik eindelijk een leuke tennis achtergrond, kom jij met Lieke plaatje
Fuck... dillema....Buup,heb je deze ook groter?
Idd. Laat het vuur maar opwakkeren!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
nou Zhennie, genoeg gegadigden voor Mount Doom hier
Waren zulke toffe foto's maar kan ze niet weer vindenquote:
Maar omdat je in Groningen woont toch wel!quote:
't scheelt 2,5 euro.... niet veel iddquote:Op maandag 6 februari 2006 19:43 schreef mark_03 het volgende:
Ja, ik kwam er ook pas later achter, maar net op tijd. Maar zoveel scheelt 't ook weer niet... helemaal omdat de verzendkosten er ook nog overheen kwamen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
Ik kan geen keuze maken in de volgende achtergronden voor mijn notebook..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nooit geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar omdat je in Groningen woont toch wel!![]()
Ik was nog in deTap
dit weekend.
Deze dusquote:Op maandag 6 februari 2006 19:41 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb een eend van PB als achtergrond.
Volgens mij komen ze in een doos ofzo. Heb laatst John Mayer - Room for squares en Frank Boeijen - Toen en nu (zo'n 3 cd box) in een keer besteld... kwam gewoon in een doosquote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
zeg wat ik me ineens bedenk:
als je via internet cd's bestelt, dan doen ze ze toch wel lief in een bubbeltjes envelop?!
m'n brievenbus zit zo hoog
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
[..].
hogere kwaliteit:
[[url=http://img133.imagevenue.com/loc49/th_da2df_eendjes_dag6vrijdag29april2005_04.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img9.imagevenue.com/loc179/th_8e80e_eendjes_dag6vrijdag29april2005_12.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Pssst, kom dan ook niet uit de stad hequote:
oftewel: ik mag de boel ophalen op 't postkantoorquote:Op maandag 6 februari 2006 19:55 schreef mark_03 het volgende:
Volgens mij komen ze in een doos ofzo. Heb laatst John Mayer - Room for squares en Frank Boeijen - Toen en nu (zo'n 3 cd box) in een keer besteld... kwam gewoon in een doos.
Weet niet precies hoe dat gaat. Een cd zal ik morgen wel krijgen ... eentje binnen 3 dagen en eentje binnen 6 dagenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
oftewel: ik mag de boel ophalen op 't postkantoor
tenzij ze de hele zooiwoensdag
komen brengen
![]()
Gekke mannenmuizenkop.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pssst, kom dan ook niet uit de stad he. Stadskanaal
.
.
Het is gewoon zo, ze is net als bijvoorbeeld Jessica Simpson en Scarslet Johan helemaal niet echt knap, maar "populair" gemaakt door een juiste strategie. Iedereen tuint erin.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist het.Het wachten was op pb.
Groningen spreekt ff wat meer aan, dus mocht ik ooit eenquote:
Whehe.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, ze is net als bijvoorbeeld Jessica Simpson en Scarslet Johan helemaal niet echt knap, maar "populair" gemaakt door een juiste strategie. Iedereen tuint erin.
[afbeelding]
Als je dat voor het eerst ziet schrik je je dood.
Ik vind d'r zo "groot"quote:Op maandag 6 februari 2006 20:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, ze is net als bijvoorbeeld Jessica Simpson en Scarslet Johan helemaal niet echt knap, maar "populair" gemaakt door een juiste strategie. Iedereen tuint erin.
[afbeelding]
Als je dat voor het eerst ziet schrik je je dood.
ik ook 3:quote:Op maandag 6 februari 2006 19:58 schreef mark_03 het volgende:
Weet niet precies hoe dat gaat. Een cd zal ik morgen wel krijgen ... eentje binnen 3 dagen en eentje binnen 6 dagen.
Drie pakketjes
Duh, omdat je haar vaker hebt gezien. Maar stel van niet, dan wel.quote:
Toen ik haar voor het eerst zag, schrok ik toch ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Duh, omdat je haar vaker hebt gezien. Maar stel van niet, dan wel.
Eeuwige domme dozengedoe met Nick terwijl er 3 kinderen per seconde sterven.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toen ik haar voor het eerst zag, schrok ik toch ook niet.
Sssst, het is nu Lieke-tijd.
Beter inderdaad, maar niet bijzonder.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
dit is wel 'n mooie foto, de rest is veel te gestyled...
Dát kun je wel bij alles zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Eeuwige domme dozengedoe met Nick terwijl er 3 kinderen per seconde sterven.
Augwie?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Ze lijkt op Augusta trouwens.
Ze noemt Nederland een achterlijk landquote:
Nee, ik heb er genoeg over gehoord om er verre van te blijven.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Groningen spreekt ff wat meer aan, dus mocht ik ooit eenFok! meisje
meeten kan ik altijd die kant nog op rijden
.
.
Maareh, ben je d'r ooit wel eens geweest?
ik kijk naar de foto, niet naar het modelquote:Op maandag 6 februari 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Beter inderdaad, maar niet bijzonder.
Leuk t-shirt heeft ze aanquote:Op maandag 6 februari 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
dit is wel 'n mooie foto, de rest is veel te gestyled...
Netwerkquote:Missie college van Rotterdam geslaagd?
Veiligheid was vier jaar geleden het speerpunt van het nieuwe Rotterdamse college van Burgemeester en Wethouders. Burgers konden de bestuurders hierop afrekenen. Aan de vooravond van de gemeenteraadsverkiezingen een reportage uit Rotterdam. Hebben de bestuurders het examen gehaald?
Foto-technisch gezien vind ik die andere ook hartstikke leuk, hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kijk naar de foto, niet naar het model
vanuit het "fotografie is tof-idee"![]()
ik nietquote:Op maandag 6 februari 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Foto-technisch gezien vind ik die andere ook hartstikke leuk, hoor.![]()
Mijn bureaublad?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik niet
edit: dat bureaublad is overigens wél weer mooi.....zwart wit
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:33 schreef BVO het volgende:
Hoi.
die ja.... goeie fotoquote:Op maandag 6 februari 2006 20:33 schreef Dizer het volgende:
Mijn bureaublad?
Ja, die heb ik dus ook!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik niet
edit: dat bureaublad is overigens wél weer mooi.....zwart wit
Windkracht 1 en je hebt een heel ander kapselquote:
LOL ik wilde nog zeggen: "heel ava-waardig"quote:
Whehehequote:Op maandag 6 februari 2006 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL ik wilde nog zeggen: "heel ava-waardig"
[kun je nagaan, als ik dat over Lieke zeg, moet het wel 'n goeie foto zijn]
ik was nog aan 't editten trouwens
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:47 schreef Zhenar het volgende:![]()
![]()
Ik wilde alleen dit topic wat up spicen.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde alleen dit topic wat up spicen.![]()
dan ga ik wel weg.....quote:
quote:
Maar dankzij mijn sexpost mag je gewoon blijven!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan ga ik wel weg.....![]()
ik voel me vandaag nogal buaptiaans a-sexueel.....
maar morgen gaan we er tegenaan...![]()
![]()
![]()
Maar Bupatih's posts vind ik de laatste tijd best sexy eigenlijkquote:
fijn zoquote:Op maandag 6 februari 2006 20:54 schreef Zhenar het volgende:
Maar dankzij mijn sexpost mag je gewoon blijven!![]()
oh raar typfoutje zie ik.... gelukkig begrijp je me gewoon in 1xquote:PS:![]()
! "Bupatiaans"
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:54 schreef Zhenar het volgende:
Maar Bupatih's posts vind ik de laatste tijd best sexy eigenlijk![]()
![]()
![]()
Leek me flauw om daar op te reageren.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
fijn zo
[..]
oh raar typfoutje zie ik.... gelukkig begrijp je me gewoon in 1x
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
sinds hij 18 is.... significant verschil echt
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
sinds hij 18 is.... significant verschil echt
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Het is 'typefoutje' en niet 'typfoutje'.
quote:
quote:
Heel stiekem is het heel soms wel tof... maar heel vaak nietquote:Op maandag 6 februari 2006 20:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ik heb er genoeg over gehoord om er verre van te blijven.![]()
Maar is het stiekem best tof dan?
Beloftebitch!quote:
Maar je studeert toch wel?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heel stiekem is het heel soms wel tof... maar heel vaak niet.
.
Totaal niet te vergelijken metGroningen
.
Of ben je opeens een man van 57 met een gezin en een paard in de tuin dat hij elke zondag stevig van achter neemt?quote:
quote:
Dat wek je op blijkbaarquote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef rena het volgende:
Waarom draait het zodra ik begin te posten altijd uit op sexueel getinte opmerkingen, het valt me ineens op![]()
Ja, EEN PIEMEL IN JE MOND!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:02 schreef rena het volgende:
[..]
Maar ik krijg nu nog wel wat toch? Zhenarbitch van me![]()
Ja, maar zit al in m'n laatste jaar (in mei ben ik klaar) dus om nu nog op kamers te gaan ... was er de eerste 2 jaar nog niet echt klaar voor... en nu heb ik zoiets van het is nog maar eventjes.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar zit al in m'n laatste jaar (in mei ben ik klaar) dus om nu nog op kamers te gaan ... was er de eerste 2 jaar nog niet echt klaar voor... en nu heb ik zoiets van het is nog maar eventjes.
Heb ook nog geen idee wat ik hierna wil gaan doen ... stel dat ik een studie op ga pakken ga ik zeker op kamers ... maarja, ff kijken.
quote:
Sorry, kotssex is niet echt mijn dingquote:
Maak je 't wel ff schoonquote:Op maandag 6 februari 2006 21:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij bent zo'n student die niet "in de stad" is gaan wonen!!!!!
![]()
rrr!11!!11!!
Je woont gewoon nog bij je ouders!!11!1!
(((
![]()
rrrrrr!1!!!! Net als
Dizer
en
MB
!11!!!!!1
![]()
Ik kots op jullie.
Kotssex is dan ook zó 2005.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:06 schreef rena het volgende:
[..]
Sorry, kotssex is niet echt mijn ding![]()
quote:
Thuiswonen is hipquote:Op maandag 6 februari 2006 21:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij bent zo'n student die niet "in de stad" is gaan wonen!!!!!
![]()
rrr!11!!11!!
Je woont gewoon nog bij je ouders!!11!1!
(((
![]()
rrrrrr!1!!!! Net als
Dizer
en
MB
!11!!!!!1
![]()
Ik kots op jullie.
Oh, komquote:
Hihi.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen, maar iedereen woont toch thuis
quote:
Wat hij -->quote:
quote:
quote:
quote:
Daar weet jij alles vanquote:Op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wel tussen de regels door luisteren hè!
![]()
Koeien zij zulke onbegrepen wezens.![]()
koeien zijn lief...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef Zhenar het volgende:Wel tussen de regels door luisteren hè!
![]()
Koeien zij zulke onbegrepen wezens.![]()
Ja... want... ik ben... een koe?quote:
Ik las het weer verkeerd... wou al bijna m'n tompouche knuffelenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
koeien zijn lief...
wist je dat koeknuffelen heel populair is momenteel! [echt waar!!]
koek-nuffelen??quote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef mark_03 het volgende:
Ik las het weer verkeerd... wou al bijna m'n tompouche knuffelen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
koeien zijn lief...
wist je dat koeknuffelen heel populair is momenteel! [echt waar!!]
-hquote:Op maandag 6 februari 2006 21:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik las het weer verkeerd... wou al bijna m'n tompouche knuffelen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Koeien zijn trouwens de enige dieren waarvan ik ze me niet in het wild kan voorstellen.
"Pas op! Een wilde koe!!!!"
![]()
Doe jij dan een 'n' bij je eigen reactie?quote:
quote:Koeien zij zulke onbegrepen wezens.
quote:
Daar komt de melk toch ook vandaan?quote:
typfout is iets anders dan een spelfoutquote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe jij dan een 'n' bij je eigen reactie?
[..]![]()
![]()
En dan ook nog andere mensen proberen te verbeteren!
Het is 'typefout', infantiele lamzak!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
typfout is iets anders dan een spelfout![]()
r!
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef rena het volgende:
Ik verdwijn weer. Ik ga bier kijken en CSI drinken![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
typfout is iets anders dan een spelfout![]()
r!
vergis je niet, koeien kunnen behoorlijk agressief wordenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:15 schreef Zhenar het volgende:
Koeien zijn trouwens de enige dieren waarvan ik ze me niet in het wild kan voorstellen.
"Pas op! Een wilde koe!!!!"
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is 'typefout', infantiele lamzak!![]()
!!!!
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef niksan het volgende:
[..]
Daar komt de melk toch ook vandaan?
quote:
Mijn subtiliteit is niet aan jou besteed blijkbaarquote:
Zaterdag rond 19:00quote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef rena het volgende:
[..]
O dat is ook leuk, maar dat word ook herhaald toch? Op zaterdag of zo?
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:18 schreef rena het volgende:
[..]
O dat is ook leuk, maar dat word ook herhaald toch? Op zaterdag of zo?
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn subtiliteit is niet aan jou besteed blijkbaar![]()
![]()
Je maakte gewoon stomme kutfouten.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn subtiliteit is niet aan jou besteedt blijkbaar![]()
![]()
klets ik zomaar wat uit m'n nek, kom ik dit tegen:quote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef babette21 het volgende:
vergis je niet, koeien kunnen behoorlijk agressief worden
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:19 schreef rena het volgende:
[..]
Jij bent zo subtiel als een hondendrol, dus dat valt ook wel weer mee![]()
Oh, je hebt die 'dt' in 'besteed' al veranderd. Misschien was het toch niet zo expres.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je maakte gewoon stomme kutfouten.En dan zeg je maar dat je het expres deed, hè?
Net als met 'besteedt' zeker.
![]()
![]()
"Oeh, ik maakde een domme vaud en daarom doe ic net alsov ik het epresss deet!!"
Bah![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je maakte gewoon stomme kutfouten.En dan zeg je maar dat je het expres deed, hè?
Net als met 'besteedt' zeker.
![]()
![]()
"Oeh, ik maakde een domme vaud en daarom doe ic net alsov ik het epresss deet!!"
Bah![]()
![]()
Zaterdag kon ik het niet zien (quote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik vergeet anders wel altijd de Lama's![]()
Jaja, je zal wel afgeleid zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zaterdag kon ik het niet zien (), maar gisteren was ik het ook vergeten.
!
Ik zie alles.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Besteedt was een echte foutMaar die verbeterde ik meteen!
![]()
!
Ja, nou!quote:Maar "typfout" verbeterde je net ook al bij Babette. En toen deed ik het weer fout om je te pesten!![]()
![]()
Met succes
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, nou!Je moet daar geen grapjes over maken.
! Het gaat hier wel om leven en doot!
Ik zat vandaag niet in de trein.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
@Bupa heb je die twee hippies en die homo gezien vandaag in de trein
?
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zat vandaag niet in de trein.
En was dat niet toevallig de meet van MB, Dizer en Zhenar?
Haha dat hoop ik niet zegquote:Op maandag 6 februari 2006 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zat vandaag niet in de trein.
En was dat niet toevallig de meet van MB, Dizer en Zhenar?
Vooral die prei doet het 'm.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha dat hoop ik niet zeg![]()
Serieus 2 dudes en een vrouw.
De vrouw had zoveel haar dat je der hoofd nog maar amper zag.
Haar vriend /man had haar als die motor rijders uit de jaren 80
.en die homo
Die homo had een irritand lief stemmetje echt ielwen zoon nerd brilletje met krulletjes
En ze hadden een grote tak, Gigantische rugzakken wandelschoenen aan en die moter dude had een Prei uit zijn tas steken![]()
Weer eens wat anders dan een komkommerquote:
Echt als ik niet regelmatig bij dit in de trein zit :quote:
Whehe, wij zijn tofquote:
Homo bitches.quote:
Die was gisteren toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Eeuh yay?
@peeps hoe laat is de herhaling van de lama's ?
Ooh en wanneer is de nieuwe afl danquote:
quote:
Zaterdag.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh en wanneer is de nieuwe afl dan![]()
Dat zijn toch die shirts van Judith Osborn?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moest altijd zo lachen om die opdrukken op haar t-shirts.
VISWIJF enzo.
Die valt af.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die valt af.Want daar zijn wel Google-zoekresultaten van.
quote:
Wat? Te weinig spartoeki gehad vandaag ofzo?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mits er voldoende sparnovi is, ja.
Dudequote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Te weinig spartoeki gehad vandaag ofzo?
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Te weinig spartoeki gehad vandaag ofzo?
Hihi! Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Moet je nagaan dat over een jaar deze woorden allemaal op Google te vinden zijn.!
Daar krijg ik eerlijk gezegd toch wel een harde strinkanavi van.
quote:
En wat hij zegt dus ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
! Het moet wel als een potentieel bestaand en vooral uitspreekbaar woord klinken!
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
! Het moet wel als een potentieel bestaand en vooral uitspreekbaar woord klinken!
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij geeft een suggestie. Hoe fout!
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij geeft een suggestie. Hoe fout!
NEE!quote:
Dát klinkt Russisch!quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEE!![]()
![]()
[..]
Dát klinkt Russisch!![]()
![]()
Maar die was dan ook fout.![]()
Een kotsende Jood?quote:
Doe niet zo vratilovski.quote:
quote:
Die van mij is niet googlebaar en je kan het uitspreken ookquote:
Ja maar hij is zo voor de hand liggend.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van mij is niet googlebaar en je kan het uitspreken ook[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van mij is niet googlebaar en je kan het uitspreken ook[afbeelding]
Nee, Zentrep ipv Zhenar is niet onorigineelquote:Op maandag 6 februari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar hij is zo voor de hand liggend.Iets met "ski" er achteraan.
Hoe onorigineel.
Oh ja, want het begint allebei met een "z"!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, Zentrep ipv Zhenar is niet onorigineel![]()
![]()
Spreek het eens uit, klinkt bijna precies hetzelfdequote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja, want het begint allebei met een "z"!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach hou toch op met die rotatoraa van jequote:Op maandag 6 februari 2006 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja, want het begint allebei met een "z"!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |