quote:
Okee da's waar, er zijn ook veelquote:Op maandag 6 februari 2006 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, ik weet toch heel zeker dat 't hier zelden tot nooit over lotr ging,
en dat wij daar toen 'n keer uitgebreid over hebben lopen kwijlen![]()
en ik ken evenzoveel mensen die een bloedhekel aan lotr hebben.... hoe onbegrijpelijk
quote:Óf je hebt een klap met de koran op je Irakeze hoofd gekregen óf je bent gewoon een kloon van iemand anders.
Deed dat pijn, Dizer?quote:
quote:
Waarom denk je dat ik opeens met Moslims omgaquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk je dat ik opeens met Moslims omga
quote:
je liegtquote:Op maandag 6 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze als bureaublad-achtergrond.![]()
Moet je wel twee gekozen hebben uit die 2 voor 15,- actie. Er staat een code op de site, die moet je invoeren bij het afrekenen onder het kopje COUPONS.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
he Mark, wat heb ik fout gedaan: ik heb 2 cd's gekocht bij bol.com maar moet toch méér betalen?!
[ja ik ben dom en had haast want was op mn werk, maar wil iig voorkomen dat ik 't nog 's fout doe]
Verdomme, heb ik eindelijk een leuke tennis achtergrond, kom jij met Lieke plaatjequote:Op maandag 6 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
ik deze:quote:Op maandag 6 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
het ging op voor alle Nederlandse producten, ik heb die code gekopieerd, maar ze vroegen er verder nergens naar... hoe moet ik nou weten dat ze dat met coupon bedoelde?!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef mark_03 het volgende:
Moet je wel twee gekozen hebben uit die 2 voor 15,- actie. Er staat een code op de site, die moet je invoeren bij het afrekenen onder het kopje COUPONS.
zullen we dansen heb ik via dedijk.nlquote:Neem aan dat je alleen Concordia en Zullen we dansen besteld hebt, dus dan gaat die actie niet op omdat die tweede niet in de actie valt.
quote:
tofquote:Op maandag 6 februari 2006 19:41 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb een eend van PB als achtergrond.
quote:
quote:
Nee, echt niet.quote:
Ja, ik kwam er ook pas later achter, maar net op tijdquote:Op maandag 6 februari 2006 19:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
het ging op voor alle Nederlandse producten, ik heb die code gekopieerd, maar ze vroegen er verder nergens naar... hoe moet ik nou weten dat ze dat met coupon bedoelde?!
[..]
zullen we dansen heb ik via dedijk.nl
bij bol.com heb ik Concordia en Claudia de Breij
Tennis.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Verdomme, heb ik eindelijk een leuke tennis achtergrond, kom jij met Lieke plaatje
Fuck... dillema....Buup,heb je deze ook groter?
Idd. Laat het vuur maar opwakkeren!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
nou Zhennie, genoeg gegadigden voor Mount Doom hier
Waren zulke toffe foto's maar kan ze niet weer vindenquote:
Maar omdat je in Groningen woont toch wel!quote:
't scheelt 2,5 euro.... niet veel iddquote:Op maandag 6 februari 2006 19:43 schreef mark_03 het volgende:
Ja, ik kwam er ook pas later achter, maar net op tijd. Maar zoveel scheelt 't ook weer niet... helemaal omdat de verzendkosten er ook nog overheen kwamen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
Ik kan geen keuze maken in de volgende achtergronden voor mijn notebook..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nooit geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar omdat je in Groningen woont toch wel!![]()
Ik was nog in deTap
dit weekend.
Deze dusquote:Op maandag 6 februari 2006 19:41 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb een eend van PB als achtergrond.
Volgens mij komen ze in een doos ofzo. Heb laatst John Mayer - Room for squares en Frank Boeijen - Toen en nu (zo'n 3 cd box) in een keer besteld... kwam gewoon in een doosquote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
zeg wat ik me ineens bedenk:
als je via internet cd's bestelt, dan doen ze ze toch wel lief in een bubbeltjes envelop?!
m'n brievenbus zit zo hoog
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
[..].
hogere kwaliteit:
[[url=http://img133.imagevenue.com/loc49/th_da2df_eendjes_dag6vrijdag29april2005_04.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img9.imagevenue.com/loc179/th_8e80e_eendjes_dag6vrijdag29april2005_12.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Pssst, kom dan ook niet uit de stad hequote:
oftewel: ik mag de boel ophalen op 't postkantoorquote:Op maandag 6 februari 2006 19:55 schreef mark_03 het volgende:
Volgens mij komen ze in een doos ofzo. Heb laatst John Mayer - Room for squares en Frank Boeijen - Toen en nu (zo'n 3 cd box) in een keer besteld... kwam gewoon in een doos.
Weet niet precies hoe dat gaat. Een cd zal ik morgen wel krijgen ... eentje binnen 3 dagen en eentje binnen 6 dagenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
oftewel: ik mag de boel ophalen op 't postkantoor
tenzij ze de hele zooiwoensdag
komen brengen
![]()
Gekke mannenmuizenkop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |