Verkiezingen zijn voor zwakke landjes zonder sterke, charismatische leider.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef Paltos het volgende:
Elections have been outlawed and the death penalty has been reintroduced.
Whehehehehe.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef Paltos het volgende:
Elections have been outlawed and the death penalty has been reintroduced.
Whehehehehe.![]()
![]()
nu jij weerquote:and the government's religious works are headed by a New Age guru
quote:
Ik vind mijn:quote:
Nog steeds erg amusant.quote:Its compassionate, cynical population of 7 million are ruled without fear or favor by a psychotic dictator, who outlaws just about everything and refers to the populace as "my little playthings."
Wel! Maar het staat er niet meer bij omdat er daarna weer allemaal andere ontwikkelingen waren!quote:
dus is het niet meer van belangquote:Op maandag 27 februari 2006 11:56 schreef Zhenar het volgende:
Wel! Maar het staat er niet meer bij omdat er daarna weer allemaal andere ontwikkelingen waren!![]()
Svenniepennie! En zoals ik al dacht trouwens, Timmai wil dus heel graag gaan, maar had het gevoel dat ie dat beter niet kon doen vanwege de aanwezigheid van die relnicht CDP omdat hij zo bazig deed over de kaartjesquote:
Gokkende kinderen heb/had ik ook!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dus is het niet meer van belang
hoewel.... dan ben ik m'n regenwouden ook ineens kwijt... en m'n gokkende kinderen
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
Maar ik snapte sowieso al niet dat je ze aan Timmai wilde geven, die is alleen nog maar in IDO geweest om te zeggen dat hij ook wel kaartjes zou willen hebben...
Ik ben met hem aan het mailen. Hij wil graag maar is bang dat hij niet zo gewardeerd wordt door de groep! En trouwens... weet je dat zeker van timmai:quote:Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Svensational het volgende:
Ik zou zeggen, mail Timmai even. Maar zou als ik gister al zei:
[..].
Whehe, deze moet je een keer gebruiken in FB bij een opmerking van een FA/A/SA.quote:
Vraag 1. Waarom kijk je in mijn profielquote:Op maandag 27 februari 2006 12:17 schreef Bupatih het volgende:
Sven, je hebt gewoon hetzelfde 'MSN-adres' in je profiel staan als ik!
Antwoord 1: Gewoon.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vraag 1. Waarom kijk je in mijn profiel?
Vraag 2. Waarom aap je mij na?
Verdulleme, ik wíst het wel!quote:Op maandag 27 februari 2006 12:23 schreef Svensational het volgende:
Antwoord 2: Ik had het van jou gekopiëerd
Je moet je gevleid voelen, ik ben gewoon verliefd op jouquote:
Die Britneyquote:Op maandag 27 februari 2006 12:27 schreef Bupatih het volgende:
http://cel.webby.no/celebrities-yawning.asp
Alleen Britney ziet er nog vrij normaal uit.![]()
quote:Microsoft JET Database Engine error '80004005'
Unspecified error
/incLog.asp, line 6
Hihi.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet je gevleid voelen, ik ben gewoon verliefd op jou.
quote:
Bahquote:Op maandag 27 februari 2006 12:42 schreef Bupatih het volgende:
Ziek zijn is voor meisjes!
Pff, wil je nou suggereren dat ik alcoholist benquote:Op maandag 27 februari 2006 12:44 schreef Bupatih het volgende:
En voor jongens die rosé drinken!
Nee, ik had het over Sven.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pff, wil je nou suggereren dat ik alcoholist ben.
Dat ging over mij, dudequote:Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pff, wil je nou suggereren dat ik alcoholist ben.
Die met die gele cover?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:51 schreef Bupatih het volgende:
Mark, ik heb de nieuwste cd van Jack Johnson.
Zoals zovaakquote:
Dude, that's awesomequote:
Ja, het was een toenaderingspoging van mijn kant!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, that's awesome[afbeelding]
Zit je gewoon Sven te versieren waar iedereen bij is? Slet!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, het was een toenaderingspoging van mijn kant!![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zit je gewoon Sven te versieren waar iedereen bij is? Slet!
quote:
Wel de meest charming foto die erbij zit.quote:
Leeg.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:05 schreef Svensational het volgende:
http://artpad.art.com/?ivchlh1j8s54
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:05 schreef Svensational het volgende:
Ha!
Het is hier altijd gaytime.quote:
Speak for yourselfquote:
quote:
Ik wilde die rosé-zuipende, zieke vlerk niet eens!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is niet écht een turn-on dat je net Sven nog probeerde te grijpen![]()
Babette is ook een rosé-zuipende, zieke vlerkquote:Op maandag 27 februari 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde die rosé-zuipende, zieke vlerk niet eens!![]()
vlerk (de ~ (m.), ~en)quote:Op maandag 27 februari 2006 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette is ook een rosé-zuipende, zieke vlerk![]()
Whehehehehquote:Op donderdag 9 september 2004 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan moet je er nu toch voor geen zorgen dat wij een 48-uursban krijgen ofzo. Omdat we aan het "spammen" zijn. Je geilt toch zo op macht?.
Jazeker kan het.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:19 schreef Bupatih het volgende:
Hé, jongens. En meisje. Of vrouw. Whatever. Je bent nog jong. Dat wel. Maar toch noem ik je meisje. Want dat klinkt lief.
Dus.
Ik heb een vraagje.
Normaal komen jullie altijd hier om mij vragen te stellen. Whehe. Maar nu heb ik zelf een vraagje. Is het mogelijk om CD-rewritables af te spelen in een cd-speler. Je weet wel. Zo'n grote. Lompe. Vrij ouderwetse. Nou ja, ouderwets. Ze worden nog steeds gemaakt. Maar toch. Tegenwoordig heeft iedereen een iPod of iets van soortgelijke strekking. Enfin. Je snapt mijn vraag. Of niet. Dat kan ook. Maar dan ben je dom. Volgens mij is het antwoord "Nee", aangezien ik het al een keer geprobeerd heb. Maar dat was een aantal jaar geleden. En toen betrof het een andere (lees: oudere) cd-speler. Dus.
IN YOR FACE, BVOquote:Op donderdag 9 september 2004 17:15 schreef BVO het volgende:
En ja kan misschien mod worden, zal hier nooit gebeuren..
Beste Bup. A. Tih,quote:Op maandag 27 februari 2006 13:19 schreef Bupatih het volgende:
Hé, jongens. En meisje. Of vrouw. Whatever. Je bent nog jong. Dat wel. Maar toch noem ik je meisje. Want dat klinkt lief.
Dus.
Ik heb een vraagje.
Normaal komen jullie altijd hier om mij vragen te stellen. Whehe. Maar nu heb ik zelf een vraagje. Is het mogelijk om CD-rewritables af te spelen in een cd-speler. Je weet wel. Zo'n grote. Lompe. Vrij ouderwetse. Nou ja, ouderwets. Ze worden nog steeds gemaakt. Maar toch. Tegenwoordig heeft iedereen een iPod of iets van soortgelijke strekking. Enfin. Je snapt mijn vraag. Of niet. Dat kan ook. Maar dan ben je dom. Volgens mij is het antwoord "Nee", aangezien ik het al een keer geprobeerd heb. Maar dat was een aantal jaar geleden. En toen betrof het een andere (lees: oudere) cd-speler. Dus.
Oeiquote:Op maandag 27 februari 2006 13:15 schreef Dizer het volgende:
Alle Oi's op de wereld zijn voor jou bedoeld
Ach, nu jij (above all people) moderator bent geworden, is er hoop voor iedereenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beste Bup. A. Tih,
Namens Dizer Electronics, wil ik u eerst hartelijk bedanken voor de interesse die u toont in onze service centrum. Om antwoord te geven op u vraag, heb ik een onderzoek gedaan naar de oudere en grotere cd-spelers. Als conclusie heb ik ontdekt dat het af hangt van de type cd-speler die u in huis hebt. Het kan zijn, dat deze cd-speler net van een wat nieuwere generatie is en u een kans maakt dat het apparaat geen moeite heeft met het afspelen van CD-R(W) (Lees: illigale) discs.
Dus vraag ik u om alsnog het uit te proberen en dan hopen of het lukt. Lukt het wel, dan hebt u geluk. Lukt het niet, dan hebt u ook geluk, want dan werkt u niet mee aan illigale praktijken.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
D. Izer
(Hoofdmanager afdeling communicatie&Service)
Ik bedoel dus zo'n niet-draagbare CD-speler. Nou ja. Draagbaar is 'ie natuurlijk wel. Maar ik bedoel zo'n niet-compacte. Nou ja, compact is ook maar relatief....JE SNAPT TOCH WAT IK BEDOEL?!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jazeker kan het.
Zo fietste ik vanochtend naar mijn werk met een gebrande Acda & de Munnik CD![]()
Maar het hangt inderdaad af van je CD-speler.
En je moet die CD dus wel specifiek als "muziek CD" branden (dus niet alleen de MP3 tjes als datafiles erop zetten)
vlerkin dusquote:Op maandag 27 februari 2006 13:20 schreef Bupatih het volgende:
vlerk (de ~ (m.), ~en)
1 onbeleefde kerel, jongen => deugniet
Zal ze leuk vinden..
'Meisje'.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
vlerkin dus
maar meisje mag ook
zeg jankerd, als je 't nou gewoon even lekker uitprobeert, ja.....quote:Op maandag 27 februari 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
Ik bedoel dus zo'n niet-draagbare CD-speler. Nou ja. Draagbaar is 'ie natuurlijk wel. Maar ik bedoel zo'n niet-compacte. Nou ja, compact is ook maar relatief....JE SNAPT TOCH WAT IK BEDOEL?!Zo'n groot, lomp, log ding met een stekker enzo!
![]()
![]()
:R!!!!!!111one!!!!!!!!!1one!!!Shift+1!!!
Hij bedoelt dus een Portable Cd/radio speler. Das iets anders als een Walkmanquote:Op maandag 27 februari 2006 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jazeker kan het.
Zo fietste ik vanochtend naar mijn werk met een gebrande Acda & de Munnik CD![]()
Maar het hangt inderdaad af van je CD-speler.
En je moet die CD dus wel specifiek als "muziek CD" branden (dus niet alleen de MP3 tjes als datafiles erop zetten)
Oh ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg jankerd, als je 't nou gewoon even lekker uitprobeert, ja.....![]()
Ja. Dat. Dus. En goedkoper. En van een mindere kwaliteit. En ga zo maar door.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus een Portable Cd/radio speler. Das iets anders als een WalkmanTypisch een homo.. geen verstand van Electronica
![]()
;r R: R;R R:r :
9
; (:(
()
Zo dus, maar dan ouder:
[afbeelding]
Da's de derde keer alweer, of niet?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:40 schreef Dizer het volgende:
Bupa... ik heb weer Fun With Dick And Jane gekeken in de bioscoop. Vorige week zondag alweerHij blijft leuk
Nee twee keer! Maar een derde keer kan gebeurenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's de derde keer alweer, of niet?![]()
Als ik geld heb, ga ik alle JC-films kopen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee twee keer! Maar een derde keer kan gebeurenMaar ik ga hem in ieder geval op DVD kopen
![]()
Ik had ze allemaalquote:Op maandag 27 februari 2006 13:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik geld heb, ga ik alle JC-films kopen.
ik dacht dat je er zo één bedoelde:quote:Op maandag 27 februari 2006 13:32 schreef Bupatih het volgende:
Ja. Dat. Dus. En goedkoper. En van een mindere kwaliteit. En ga zo maar door.
Nee, gekkiequote:Op maandag 27 februari 2006 13:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat je er zo één bedoelde:
[afbeelding]
Jij bent een kneus.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had ze allemaalMaar heb de meesten toen verkocht
![]()
![]()
Ik had het over ouderwets. Niet over oud.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
je had het toch over oud
oh ik moet weg
Wat is (U) op msn?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent een kneus.! En dan ook niet eerst aan mij vragen of ik ze misschien wilde overkopen!
![]()
Als dit MSN was, had ik dit getypt, Dizer:
(U)
SUKKELquote:
Snelle rakker.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
SUKKEL![]()
![]()
!!!!1!!!!11éééééén!!!!!@!@!!!
Jij was sneller hoor, ik heb ze er weer bij moeten zettenquote:
Wat een nutteloze kutpost, Buupquote:
Huhquote:Op maandag 27 februari 2006 13:57 schreef Bupatih het volgende:
Maar je wilde me spreken, Dizer?
Ik wíst het wel!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was sneller hoor, ik heb ze er weer bij moeten zetten.
Wat bedoel je dan met die regel in je sig?quote:
Niet. Grapje. Context. Enzo.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een nutteloze kutpost, Buup.
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met die regel in je sig?
Ik moest lachen.. ondanks dat ik christelijk ben en eigenlijk niet mag lachen hieromquote:Op maandag 27 februari 2006 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met die regel in je sig?
Tuurlijk mag je er wel om lachen!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest lachen.. ondanks dat ik christelijk ben en eigenlijk niet mag lachen hierom
Jij bent God niet!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je er wel om lachen!
Nee, maar je mag er toch wel om lachen van hem?quote:
'Hem'.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar je mag er toch wel om lachen van hem?
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar je mag er toch wel om lachen van hem?
Ah.. zo ken ik je weer. Ach.. zoalang ik CDP blijf pesten in mijn FOK-leven, dan is God blij met mequote:
Wat zo ken ik je weer?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ah.. zo ken ik je weer. Ach.. zoalang ik CDP blijf pesten in mijn FOK-leven, dan is God blij met me
Bah, wat een kutmod!quote:Nou ja, CDP gaat gewoon mee, geen gezeur, dit topic gaat eventjes een tijdje op slot totdat iedereen weer helder kan denken.
Dat was een garpjequote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zo ken ik je weer?
Net of ik serieus was met die laatste post!
quote:totdat iedereen weer helder kan denken.
Jammer... ik wil hem aan het janken krijgenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:12 schreef BVO het volgende:
Hij wisselt geen woord meer met je Diz.
Oui.quote:
Wat een gezeur om Idols.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een gezeur om wat kaartjes.![]()
Ja, order van meester Sven.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een gezeur om wat kaartjes.![]()
En nu moet iedereen afkoelen?![]()
Wantquote:Op maandag 27 februari 2006 14:24 schreef Dizer het volgende:
Sven.. je had niet dat topic moeten sluiten
Ach, waar bemoei ik me eigenlijk mee. Jullie doen maar... De kaartjes gaan naar Timmai en wat CDP en die twee andere Idols freaks kunnen me geen bal schelenquote:
Ik wil die kaartjesquote:Op maandag 27 februari 2006 14:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, waar bemoei ik me eigenlijk mee. Jullie doen maar... De kaartjes gaan naar Timmai en wat CDP en die twee andere Idols freaks kunnen me geen bal schelen
Geen idee.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:08 schreef Dizer het volgende:
Hoeveel levels zijn het? Ik ben al bij 9
Moet jij niet iets anders doen dan spelletjes spelen?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:11 schreef Bupatih het volgende:
http://ziza.ru/games/012006/03/shar.swf
Dit is pas een leuk spelletje.
Level 4 was keimoeilijkquote:Op maandag 27 februari 2006 15:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
http://www.miniclip.com/drcarter.htm
JA.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Moet jij niet iets anders doen dan spelletjes spelen? [afbeelding]
Waarom denk je dat ik dat gedaan hebquote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef Bupatih het volgende:
SVEN!
Dit is topic #664.
Dadelijk krijgen we weer een verkeerde topicnummering.![]()
Ik heb geen OP gemaaktquote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat gedaan heb?
Wie heeft er anders 666 van gemaakt?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat gedaan heb?
Same herequote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JA.
Ik heb nog steeds niks gedaan.
Zeg er eens wat van!![]()
Schiet eens op danquote:
Hehe, dat motiveert tenminste!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:16 schreef niksan het volgende:
[..]
Same here [afbeelding]
Aan het werk! [afbeelding]
[afbeelding]!
Ik kan het niet, ik zit op school achter zo een bagger PCquote:
Jij magquote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hehe, dat motiveert tenminste!
Nou, ik ga dan maar aan het werk!
Ik ga voor school werken!quote:
Ik weet dat je er nog bentquote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hehe, dat motiveert tenminste!
Nou, ik ga dan maar aan het werk!
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga voor school werken!Nu! Dat las je toch net!
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:19 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik weet dat je er nog bent
*Bupadar zoemt
quote:
en nu?quote:
die si stomquote:Op maandag 27 februari 2006 15:19 schreef Paltos het volgende:
http://www.miniclip.com/motherload.htm
Dit is pas verslavend.
Deze morgen heb ik dat spelletje twee uur lang gespeeld.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga voor school werken!Nu! Dat las je toch net!
Dat is vroegquote:Op maandag 27 februari 2006 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga uiteten in Alphen aan den Rijn
Ik ga zo weg, want ik moet om 5 uur in Alphen zijnquote:
wehehequote:
Eet smakelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga zo weg, want ik moet om 5 uur in Alphen zijn
quote:
Jajaajajaj.quote:
Stuur mij eens wegquote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jajaajajaj.Ik ben er nog steeds!
Wanneer jij jarig bent, krijg je zeker altijd heel veel snoep enzo of niet?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jajaajajaj.Ik ben er nog steeds!
Ja, jij móét ook weg, want anders ga ik ook niet wegquote:
Que?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef niksan het volgende:
[..]
Wanneer jij jarig bent, krijg je zeker altijd heel veel snoep enzo of niet?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, jij móét ook weg, want anders ga ik ook niet weg!
Dus, weg jij!Ksst, leid me niet af!
Vort! Ga voor school werken!
Dat staat in je profielquote:
Ik gaquote:
11 november is de dagquote:
Ik wel. Eindelijk.quote:
Whehe, snel die sub erbij editen, hè.quote:
Mijn imago is heiligquote:Op maandag 27 februari 2006 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel. Eindelijk.
Damn, die niksan heeft intelligente humor!
[..]
Whehe, snel die sub erbij editen, hè.Anders zouden mensen nog gaan denken dat je voor schóól zou gaan werken.
![]()
Check it outquote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
niksan met haar vriendjes en vriendinnetjes.
12 november is de dagquote:Op maandag 27 februari 2006 15:34 schreef niksan het volgende:
[..]
11 november is de dag![]()
dat mijn lichtje, dat mijn lichtje![]()
11 november is de dag, dat mijn lichtje branden mag![]()
ENZO!![]()
.
Je kunt beterquote:Op maandag 27 februari 2006 15:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
12 november is de dag
dat de tandarts, dat de tandarts
12 november is de dag
dat de tandarts boren mag
Ik heb het dan ook niet zelf bedacht.quote:
quote:
Je weet toch zo langzamerhand wel hoe je bronnen moet vermelden?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet zelf bedacht.Het gebeurt ook wel eens dat ik om andermands grapjes lach, hoor!
NIET!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Je editte [afbeelding] in [afbeelding]!
Je doet het er gewoon om.
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:40 schreef niksan het volgende:
[..]
Je weet toch zo langzamerhand wel hoe je bronnen moet vermelden?
Ik kon het niet latenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]Die was gewoon héél erg laag, niksan.
!
Er is nog geen eens koffie gezetquote:Op maandag 27 februari 2006 15:43 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed...voordat er weer gezegd wordt dat we hier de boel verpesten, ga ik er maar vandoor.
EN NU ECHT
EN JOUW KOFFIE WORDT KOUD!
Ga toch level 20 uitspelenquote:
quote:
Daarvoor hebben ze dat oortje aan de mok zitten.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:49 schreef niksan het volgende:
[..]
In zo'n mok??![]()
Zo kan ik mijn koffie toch niet drinken?
Wil je dat ik me verbrand ofzo?
Maar de koffie blijft heetquote:Op maandag 27 februari 2006 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze dat oortje aan de mok zitten.!
Goh, echt?
Ja, echt!
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:40 schreef niksan het volgende:
[..]
Je weet toch zo langzamerhand wel hoe je bronnen moet vermelden?
Jij snapt niet eens de achterliggende gedachte achter die opmerking.quote:
Of wel? Hmm, ik dacht dat ik het alleen aan niksan had verteld.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij snapt niet eens de achterliggende gedachte achter die opmerking.Dan had je die opmerking nóg grappiger gevonden!
quote:
Net wakker?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of wel? Hmm, ik dacht dat ik het alleen aan niksan had verteld.
Iedereen weet daarvan, Bupatihquote:Op maandag 27 februari 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of wel? Hmm, ik dacht dat ik het alleen aan niksan had verteld.
quote:
Huh? Hoe? Wat?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen weet daarvan, Bupatih.
Bupatih voelt zich vast beter als hij weet dat ik geen idee hebt waar het over gaat.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen weet daarvan, Bupatih.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bupatih voelt zich vast beter als hij weet dat ik geen idee hebt waar het over gaat.![]()
Misschien heb ík het Sven wel verteldquote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niemand weet het. Ook Sven niet. Hij doet maar alsof! Doet 'ie wel vaker!
Alleen niksan weet er van.
Nu neem je mij ook al!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Misschien heb ík het Sven wel verteld![]()
Whehehe,quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef Bupatih het volgende:
Sven heeft me weer eens genomen.
In het ootje welteverstaan.
Ik ook van jou, niksannetjequote:
Vriendje?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was om 12 uur wakker ofzo, toen kon ik met mn duffe katerige kop gelijk kennismaken met de vader van mn vriendje
Goede indruk gemaakt
Hoezo achterlopenquote:
Ja! Lees je inquote:
Ik ga even een topic of 10 teruglezen.quote:
Ik heb een vriendje!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ga even een topic of 10 teruglezen.
Samenvatting!
Dat zal je leren!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was om 12 uur wakker ofzo, toen kon ik met mn duffe katerige kop gelijk kennismaken met de vader van mn vriendje
Goede indruk gemaakt
"oom"quote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef BVO het volgende:
't Is oom agent.
Uhuh, thuis zijn de rollen omgedraaid en heb IK de politiepet opquote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef Bupatih het volgende:
Past de pet jou al, MB?
Gebruik je dan ook zijn gummi-knuppel en handboeien?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, thuis zijn de rollen omgedraaid en heb IK de politiepet op![]()
Ik zag later dat er nog allemaal make-up van gisteren onder mn ogen zatquote:Op maandag 27 februari 2006 16:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zal je leren!![]()
![]()
12 uur
![]()
Ochtendloze slettebak!rr!11!11!!!!1!!!
Ja en zn pistoolquote:Op maandag 27 februari 2006 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gebruik je dan ook zijn gummi-knuppel en handboeien?
Details willen we horen.quote:
Beetje zo'n look waardoor de vader denkt dat z'n zoon is vergeten een gearresteerd straathoertje op het bureau af te gooien? Dat doet het altijd goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag later dat er nog allemaal make-up van gisteren onder mn ogen zat
wow kijk die Sven eens de mod uithangenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:09 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, CDP gaat gewoon mee, geen gezeur, dit topic gaat eventjes een tijdje op slot totdat iedereen weer helder kan denken.
'totdat iedereen weer helder kan denken'.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow kijk die Sven eens de mod uithangen
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:11 schreef babette21 het volgende:
hé nog meer meisjes hier!
eindelijk 'n beetje verdunning in het hoge testosterongehalte
Wat is "zou" een kutwoord eigenlijk...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'totdat iedereen weer helder kan denken'.
Het zou je leraar maar wezen!
Sletquote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]Testosteron? Van al die SHO-sissy's zeker
![]()
Alleen LeBeau is hier één brok mannelijkheid, de rest vind ik maar zo-zo![]()
Nou ja, hij is bijna 25, woont in Amsterdam, ik ken hem uit de kroeg, foto in mijn fotoboek, en hij vindt mij het mooiste meisje van de wereldquote:Op maandag 27 februari 2006 16:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Details willen we horen.
Maar niet té veel.
Toen ik dit las wilde ik je een "MOET JIJ ZEGGEN!!!11quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
![]()
...en was alles weer goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:Alleen LeBeau is hier één brok mannelijkheid, de rest vind ik maar zo-zo![]()
Wát?!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Zoiets jaquote:Op maandag 27 februari 2006 16:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Beetje zo'n look waardoor de vader denkt dat z'n zoon is vergeten een gearresteerd straathoertje op het bureau af te gooien? Dat doet het altijd goed.
Waar is z'n haar?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, hij is bijna 25, woont in Amsterdam, ik ken hem uit de kroeg, foto in mijn fotoboek, en hij vindt mij het mooiste meisje van de wereld![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát?!
*Broek openritst en mannelijkheid op tafel legt*
HIER!
Van alle sissy's ben jij het stoerstquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát?!
*Broek openritst en mannelijkheid op tafel legt*
HIER!
Wat doe je met die vork in de buurt van Buup's mannelijkheid, gek?!quote:
Nou ja, dr zit een milimeter ofzoquote:
Ik kon zo gauw geen pincet vinden.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat doe je met die vork in de buurt van Buup's mannelijkheid, gek?!
quote:
vandaar ook dequote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:Testosteron? Van al die SHO-sissy's zeker
![]()
Afgekeurd.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, dr zit een milimeter ofzo
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kon zo gauw geen pincet vinden.
Hij is inmiddels al ontslagen hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Afgekeurd.
Maarja, het is wel een man in uniform...
Ik dacht, ik leg het er nog even dik bovenopquote:
Ik vind het wel leuk staanquote:Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Afgekeurd.
Maarja, het is wel een man in uniform...
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al ontslagen weggegaan bij de politie hoor
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk staan
Beter dan zn oude look, hij had enorm lang haar tot ver over zn schouders
Ja johquote:
I love it when you talk "quote:
Ik heb eens een keer mijn lul op iemands schouder gelegd....die heeft nu nog steeds platvoeten.quote:
Waarom zou je dat doenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer mijn lul op iemands schouder gelegd
Ha. Ha. Ha.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
I love it when you talk "[afbeelding]" to me![]()
[afbeelding]
Omdat ik er zo een grapje over kon maken!quote:
Je had eigenlijk deze er bij moeten gebruiken:quote:
Oh, in dat gevalquote:Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik er zo een grapje over kon maken!
Ja tofquote:Op maandag 27 februari 2006 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had eigenlijk deze er bij moeten gebruiken: [afbeelding]!
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had eigenlijk deze er bij moeten gebruiken: [afbeelding]!
Hou op MB, ik spuit zowat m'n hele scherm onderquote:
matig....quote:
well done!!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:23 schreef Zhenar het volgende:
Ik dacht, ik leg het er nog even dik bovenop![]()
OKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |