Jij snapt niet eens de achterliggende gedachte achter die opmerking.quote:
Of wel? Hmm, ik dacht dat ik het alleen aan niksan had verteld.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij snapt niet eens de achterliggende gedachte achter die opmerking.Dan had je die opmerking nóg grappiger gevonden!
quote:
Net wakker?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of wel? Hmm, ik dacht dat ik het alleen aan niksan had verteld.
Iedereen weet daarvan, Bupatihquote:Op maandag 27 februari 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of wel? Hmm, ik dacht dat ik het alleen aan niksan had verteld.
quote:
Huh? Hoe? Wat?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen weet daarvan, Bupatih.
Bupatih voelt zich vast beter als hij weet dat ik geen idee hebt waar het over gaat.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen weet daarvan, Bupatih.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bupatih voelt zich vast beter als hij weet dat ik geen idee hebt waar het over gaat.![]()
Misschien heb ík het Sven wel verteldquote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niemand weet het. Ook Sven niet. Hij doet maar alsof! Doet 'ie wel vaker!
Alleen niksan weet er van.
Nu neem je mij ook al!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Misschien heb ík het Sven wel verteld![]()
Whehehe,quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef Bupatih het volgende:
Sven heeft me weer eens genomen.
In het ootje welteverstaan.
Ik ook van jou, niksannetjequote:
Vriendje?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was om 12 uur wakker ofzo, toen kon ik met mn duffe katerige kop gelijk kennismaken met de vader van mn vriendje
Goede indruk gemaakt
Hoezo achterlopenquote:
Ja! Lees je inquote:
Ik ga even een topic of 10 teruglezen.quote:
Ik heb een vriendje!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ga even een topic of 10 teruglezen.
Samenvatting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |