Mijn imago is heiligquote:Op maandag 27 februari 2006 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel. Eindelijk.
Damn, die niksan heeft intelligente humor!
[..]
Whehe, snel die sub erbij editen, hè.Anders zouden mensen nog gaan denken dat je voor schóól zou gaan werken.
![]()
Check it outquote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
niksan met haar vriendjes en vriendinnetjes.
12 november is de dagquote:Op maandag 27 februari 2006 15:34 schreef niksan het volgende:
[..]
11 november is de dag![]()
dat mijn lichtje, dat mijn lichtje![]()
11 november is de dag, dat mijn lichtje branden mag![]()
ENZO!![]()
.
Je kunt beterquote:Op maandag 27 februari 2006 15:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
12 november is de dag
dat de tandarts, dat de tandarts
12 november is de dag
dat de tandarts boren mag
Ik heb het dan ook niet zelf bedacht.quote:
quote:
in
!
Je weet toch zo langzamerhand wel hoe je bronnen moet vermelden?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet zelf bedacht.Het gebeurt ook wel eens dat ik om andermands grapjes lach, hoor!
NIET!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Je editte [afbeelding] in [afbeelding]!
Je doet het er gewoon om.
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:40 schreef niksan het volgende:
[..]
Je weet toch zo langzamerhand wel hoe je bronnen moet vermelden?
Ik kon het niet latenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]Die was gewoon héél erg laag, niksan.
!
Er is nog geen eens koffie gezetquote:Op maandag 27 februari 2006 15:43 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed...voordat er weer gezegd wordt dat we hier de boel verpesten, ga ik er maar vandoor.
EN NU ECHT
EN JOUW KOFFIE WORDT KOUD!
Ga toch level 20 uitspelenquote:
quote:
Daarvoor hebben ze dat oortje aan de mok zitten.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:49 schreef niksan het volgende:
[..]
In zo'n mok??![]()
Zo kan ik mijn koffie toch niet drinken?
Wil je dat ik me verbrand ofzo?
Maar de koffie blijft heetquote:Op maandag 27 februari 2006 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze dat oortje aan de mok zitten.!
Goh, echt?
Ja, echt!
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:40 schreef niksan het volgende:
[..]
Je weet toch zo langzamerhand wel hoe je bronnen moet vermelden?
Jij snapt niet eens de achterliggende gedachte achter die opmerking.quote:
Of wel? Hmm, ik dacht dat ik het alleen aan niksan had verteld.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij snapt niet eens de achterliggende gedachte achter die opmerking.Dan had je die opmerking nóg grappiger gevonden!
quote:
Net wakker?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of wel? Hmm, ik dacht dat ik het alleen aan niksan had verteld.
Iedereen weet daarvan, Bupatihquote:Op maandag 27 februari 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of wel? Hmm, ik dacht dat ik het alleen aan niksan had verteld.
quote:
Huh? Hoe? Wat?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen weet daarvan, Bupatih.
Bupatih voelt zich vast beter als hij weet dat ik geen idee hebt waar het over gaat.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen weet daarvan, Bupatih.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bupatih voelt zich vast beter als hij weet dat ik geen idee hebt waar het over gaat.![]()
Misschien heb ík het Sven wel verteldquote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niemand weet het. Ook Sven niet. Hij doet maar alsof! Doet 'ie wel vaker!
Alleen niksan weet er van.
Nu neem je mij ook al!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Misschien heb ík het Sven wel verteld![]()
Whehehe,quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef Bupatih het volgende:
Sven heeft me weer eens genomen.
In het ootje welteverstaan.
Ik ook van jou, niksannetjequote:
Vriendje?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was om 12 uur wakker ofzo, toen kon ik met mn duffe katerige kop gelijk kennismaken met de vader van mn vriendje
Goede indruk gemaakt
Hoezo achterlopenquote:
Ja! Lees je inquote:
Ik ga even een topic of 10 teruglezen.quote:
Ik heb een vriendje!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ga even een topic of 10 teruglezen.
Samenvatting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |