Dat zal je leren!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was om 12 uur wakker ofzo, toen kon ik met mn duffe katerige kop gelijk kennismaken met de vader van mn vriendje
Goede indruk gemaakt
"oom"quote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef BVO het volgende:
't Is oom agent.
Uhuh, thuis zijn de rollen omgedraaid en heb IK de politiepet opquote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef Bupatih het volgende:
Past de pet jou al, MB?
Gebruik je dan ook zijn gummi-knuppel en handboeien?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, thuis zijn de rollen omgedraaid en heb IK de politiepet op![]()
Ik zag later dat er nog allemaal make-up van gisteren onder mn ogen zatquote:Op maandag 27 februari 2006 16:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zal je leren!![]()
![]()
12 uur
![]()
Ochtendloze slettebak!rr!11!11!!!!1!!!
Ja en zn pistoolquote:Op maandag 27 februari 2006 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gebruik je dan ook zijn gummi-knuppel en handboeien?
Details willen we horen.quote:
Beetje zo'n look waardoor de vader denkt dat z'n zoon is vergeten een gearresteerd straathoertje op het bureau af te gooien? Dat doet het altijd goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag later dat er nog allemaal make-up van gisteren onder mn ogen zat
wow kijk die Sven eens de mod uithangenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:09 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, CDP gaat gewoon mee, geen gezeur, dit topic gaat eventjes een tijdje op slot totdat iedereen weer helder kan denken.
'totdat iedereen weer helder kan denken'.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow kijk die Sven eens de mod uithangen
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:11 schreef babette21 het volgende:
hé nog meer meisjes hier!
eindelijk 'n beetje verdunning in het hoge testosterongehalte
Wat is "zou" een kutwoord eigenlijk...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'totdat iedereen weer helder kan denken'.
Het zou je leraar maar wezen!
Sletquote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]Testosteron? Van al die SHO-sissy's zeker
![]()
Alleen LeBeau is hier één brok mannelijkheid, de rest vind ik maar zo-zo![]()
Nou ja, hij is bijna 25, woont in Amsterdam, ik ken hem uit de kroeg, foto in mijn fotoboek, en hij vindt mij het mooiste meisje van de wereldquote:Op maandag 27 februari 2006 16:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Details willen we horen.
Maar niet té veel.
Toen ik dit las wilde ik je een "MOET JIJ ZEGGEN!!!11quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
![]()
...en was alles weer goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:Alleen LeBeau is hier één brok mannelijkheid, de rest vind ik maar zo-zo![]()
Wát?!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Alleen LeBeau is hier één brok mannelijkheid, de rest vind ik maar zo-zo![]()
Zoiets jaquote:Op maandag 27 februari 2006 16:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Beetje zo'n look waardoor de vader denkt dat z'n zoon is vergeten een gearresteerd straathoertje op het bureau af te gooien? Dat doet het altijd goed.
Waar is z'n haar?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, hij is bijna 25, woont in Amsterdam, ik ken hem uit de kroeg, foto in mijn fotoboek, en hij vindt mij het mooiste meisje van de wereld![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát?!
*Broek openritst en mannelijkheid op tafel legt*
HIER!
Van alle sissy's ben jij het stoerstquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát?!
*Broek openritst en mannelijkheid op tafel legt*
HIER!
| Forum Opties | |