Wil jij niet gaan?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Dizer zou de Nobelprijs voor de Vrede moeten winnen. Echt prachtig en ontroerend om te zien hoe koelbloedig en wijselijk hij met deze benarde situatie omgaat! Werkelijk fascinerend.
Een man naar mijn hart!
Vandaar dequote:Op zondag 26 februari 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Praat je trouwens altijd in derde persoon over jezelf?.
Ik laat me nog liever kastijden door een groep moordzuchtige kannibalen, terwijl ik gepijpt wordt door een dolgedraaid, met H5N1 besmet, aftands vogelbekdier met bijtneigingen.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever kastijden door een groep moordzuchtige kannibalen, terwijl ik gepijpt wordt door een dolgedraaid, met H5N1 besmet, aftands vogelbekdier met bijtneigingen.
We zien je dus volgende weekquote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever kastijden door een groep moordzuchtige kannibalen, terwijl ik gepijpt wordt door een dolgedraaid, met H5N1 besmet, aftands vogelbekdier met bijtneigingen.
hihi je overtreft mijn "ik zou er niet dood gevonden willen worden" nu echt volledigquote:Op zondag 26 februari 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
je gaat KD als date regelen als date?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
En wat nou als ik KD als date voor je regel als date?
ik ik ik val val val soms som som som in in her her her herhalingquote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
je gaat KD als date regelen als date?
ik moet zeggen dat ik in eerste instantie niet mee wilde afgaande op de reacties (van bepaalde mensen), ik kan mijn afspraak namelijk nog wel afzeggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:30 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vatte dit op als bevestiging, maar goed, afwachten dan maar.
Dan ga je dat ook maar doen. Ik vind het stom dat je je laat inpikken door CDP. Nogmaal, IK bezit de kaarten, en de brief was aan mij verzonden. Dus IK bepaal wie de kaarten krijgen. En wat mij betreft, doe ik dat nu op een heel eerlijke manier. Dus niks aannemen van CDP, CDP is buiten zijn boekje gegaan hiermee. En je hoeft dus ook niet bang te zijn voor de rest, want zoals ik gisteren heb begrepen, heeft niemand er bezwaar tegen als jij gaat.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:56 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik in eerste instantie niet mee wilde afgaande op de reacties (van bepaalde mensen), ik kan mijn afspraak namelijk nog wel afzeggen.
Maar gaat de tweede kaart dan ook naar Timmai of weer naar een andere Fok!ker?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ga je dat ook maar doen. Ik vind het stom dat je je laat inpikken door CDP. Nogmaal, IK bezit de kaarten, en de brief was aan mij verzonden. Dus IK bepaal wie de kaarten krijgen. En wat mij betreft, doe ik dat nu op een heel eerlijke manier. Dus niks aannemen van CDP, CDP is buiten zijn boekje gegaan hiermee. En je hoeft dus ook niet bang te zijn voor de rest, want zoals ik gisteren heb begrepen, heeft niemand er bezwaar tegen als jij gaat.
Als Timmai iemand mee kan nemen en ook heen gaat, dan mag hij ze wat mij betreft beiden hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maar gaat de tweede kaart dan ook naar Timmai of weer naar een andere Fok!ker?
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij heb ik nu ook 2 kaarten i.d. aanbieding.
Wantquote:Op maandag 27 februari 2006 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij heb ik nu ook 2 kaarten i.d. aanbieding.
Tjah, dat heb je zelf veroorzaaktquote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou schijnbaar heb ik "besloten" dat Kirsten en Jildau meegingen dus krijgen ze mijn kaartjes.
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou schijnbaar heb ik "besloten" dat Kirsten en Jildau meegingen dus krijgen ze mijn kaartjes.
Ik zit hier dan lekker op de bank.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En jij dan?
Wow, de sfeer van deze meet is wel een beetje aan het verkoelen op deze manier zeg.
Maar jjij bent juist toch de sleutelpersoon waaraan deze hele meet hangtquote:Op maandag 27 februari 2006 14:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zit hier dan lekker op de bank.![]()
Schijnbaar denk ik dat ja. Tenminste daar word ik nu van beschuldigd toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jjij bent juist toch de sleutelpersoon waaraan deze hele meet hangt?
't zit er helaas niet meer inquote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook een keer zoals je altijd kijkt please...![]()
Nee, ik bedoel dat jij degene bent die dit allemaal heeft weten te regelen (in combinatie met Mark), en dan is het wel vreemd als jij niet meegaat, vind ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schijnbaar denk ik dat ja. Tenminste daar word ik nu van beschuldigd toch?
Dizer heeft aangegeven zijn kaartjes aan Timmai te geven, CDP en C_A komen dus ook gewoon, en nu zijn we weer allemaal vriendjesquote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ik verwacht jullie ALLE 30 a.s. zaterdag gewoon op de afgeplakte stoelen met de gevraagde ster van je Idool in je handen. Nu kappen zeg, zal nog eens iets regelen![]()
ah nee, niet die sterren hequote:met de gevraagde ster van je Idool in je handen
Ik heb er een van Ellenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah nee, niet die sterren he
Sven, ik zweer het je, als ik je met zo'n ding zie dan ga je uit m'n testament![]()
Bij mij is het nooit anders geweestquote:Op maandag 27 februari 2006 18:08 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb er weer zin in![]()
![]()
![]()
Jullie ook?
Nog 5 dagen![]()
hm nou, da's iig de goeie.....quote:
Hoe laat?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef chansadres het volgende:
Zaterdag!
quote:
Oké.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:19 schreef WithMe het volgende:
Van 20:00 - 21:30 op RTL 4, Backstage van 21:30 - 22:30 op RTL 5 en uitslag van 22:30 - 23:00 op RTL 4.
Ik weet niet of ik dat wel overleef, maar ik doe mijn best!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat wordt een lange avond voor jou![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizer heeft aangegeven zijn kaartjes aan Timmai te geven, CDP en C_A komen dus ook gewoon, en nu zijn we weer allemaal vriendjes![]()
mutsjes??? ik ga niet met een muts op zitten hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 18:23 schreef chansadres het volgende:
Grootste kans om ons te zien is denk ik de backstage-show.
Waar blijven die mutsjes CDP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |