Jij bent een kneus.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had ze allemaalMaar heb de meesten toen verkocht
![]()
![]()
Ik had het over ouderwets. Niet over oud.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
je had het toch over oud
oh ik moet weg
Wat is (U) op msn?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent een kneus.! En dan ook niet eerst aan mij vragen of ik ze misschien wilde overkopen!
![]()
Als dit MSN was, had ik dit getypt, Dizer:
(U)
SUKKELquote:
Snelle rakker.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
SUKKEL![]()
![]()
!!!!1!!!!11éééééén!!!!!@!@!!!
Jij was sneller hoor, ik heb ze er weer bij moeten zettenquote:
Wat een nutteloze kutpost, Buupquote:
Huhquote:Op maandag 27 februari 2006 13:57 schreef Bupatih het volgende:
Maar je wilde me spreken, Dizer?
Ik wíst het wel!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was sneller hoor, ik heb ze er weer bij moeten zetten.
Wat bedoel je dan met die regel in je sig?quote:
Niet. Grapje. Context. Enzo.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een nutteloze kutpost, Buup.
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met die regel in je sig?
Ik moest lachen.. ondanks dat ik christelijk ben en eigenlijk niet mag lachen hieromquote:Op maandag 27 februari 2006 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met die regel in je sig?
Tuurlijk mag je er wel om lachen!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest lachen.. ondanks dat ik christelijk ben en eigenlijk niet mag lachen hierom
Jij bent God niet!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je er wel om lachen!
Nee, maar je mag er toch wel om lachen van hem?quote:
'Hem'.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar je mag er toch wel om lachen van hem?
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar je mag er toch wel om lachen van hem?
Ah.. zo ken ik je weer. Ach.. zoalang ik CDP blijf pesten in mijn FOK-leven, dan is God blij met mequote:
Wat zo ken ik je weer?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ah.. zo ken ik je weer. Ach.. zoalang ik CDP blijf pesten in mijn FOK-leven, dan is God blij met me
Bah, wat een kutmod!quote:Nou ja, CDP gaat gewoon mee, geen gezeur, dit topic gaat eventjes een tijdje op slot totdat iedereen weer helder kan denken.
Dat was een garpjequote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zo ken ik je weer?
Net of ik serieus was met die laatste post!
quote:totdat iedereen weer helder kan denken.
Jammer... ik wil hem aan het janken krijgenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:12 schreef BVO het volgende:
Hij wisselt geen woord meer met je Diz.
Oui.quote:
Wat een gezeur om Idols.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een gezeur om wat kaartjes.![]()
Ja, order van meester Sven.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een gezeur om wat kaartjes.![]()
En nu moet iedereen afkoelen?![]()
Wantquote:Op maandag 27 februari 2006 14:24 schreef Dizer het volgende:
Sven.. je had niet dat topic moeten sluiten
Ach, waar bemoei ik me eigenlijk mee. Jullie doen maar... De kaartjes gaan naar Timmai en wat CDP en die twee andere Idols freaks kunnen me geen bal schelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |