O.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:31 schreef Bupatih het volgende:! Ik had bijna vijf op een rij.
Mét OP!
Nog niet bekend toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 09:35 schreef Airelle het volgende:
Dizzle = Bupatih
quote:Op zondag 29 januari 2006 09:35 schreef Airelle het volgende:
Dizzle = Bupatih
Edit-slet.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nog niet bekend toch?
Ik gok nog steed op Dizer![]()
SVEN!![]()
Die kut ava-verzameling maakt mijn compu traag!
rrrrrrr!1!11!
Nee, dank je.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:52 schreef PeRi het volgende:
Fuck die Marescha. Echt.
Graagquote:Op zondag 29 januari 2006 11:52 schreef PeRi het volgende:
Fuck die Marescha. Echt.
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:35 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Van mij mag je wel dat soort plaatjes blijven postenquote:
Oh, daarvoor kom je hier wel?!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:38 schreef digispeed het volgende:
dizer, heb jij msn, heb dringend even je hulp nodig met iets.
is teveel om hier te posten.
ciao
Bij deze toegevoegdquote:Op zondag 29 januari 2006 12:38 schreef digispeed het volgende:
dizer, heb jij msn, heb dringend even je hulp nodig met iets.
is teveel om hier te posten.
ciao
Het moet toch iemand zijn?quote:
Ja nu heb ik dus een vermoeden!quote:
...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:27 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Bij deze al gekregen, kutmod
[garpje...]
Het is duidelijk iemand uit SHOquote:Op zondag 29 januari 2006 12:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...
Ik ben het niet
Want ik zeg 'bij dezen', zoals het hoort.
En 'garpje' wijst erop dat het iemand is die op de hoogte is van typische Fok!-dingen ('garpje')
Dus -> Sven
Ook al nietquote:
Okquote:
Ellen en Raffa zijn ook jouw favorieten?!?!quote:Op zondag 29 januari 2006 11:32 schreef Airelle het volgende:
Haar optreden was slecht. Maar het afscheidspraatje was oké.
Mijlpaal-alert!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:11 schreef Svensational het volgende:
Oe Buup! 49950 (gemiddeld 61 per dag)
En ik meteen terugzoekenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:48 schreef Dizer het volgende:
OkIk vond je leuker toen je alleen met CC plaatjes aankwam
Je leest van achter naar voor terugquote:
Ja...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:15 schreef Svensational het volgende:
Je leest van achter naar voor terug?
Ja precies, dat heb ik nou ook met haar. Net of d'r lippen niet dicht willen ofzo... en haar tanden staan ook scheefquote:Op zondag 29 januari 2006 11:34 schreef Airelle het volgende:
Ik ergerde me altijd zo aan die mond.
We wachten op DIZZLE.quote:
Ik denk nog steeds dat jij het bent, hoe kon hij anders al die dingen over die meet wetenquote:
Echt??quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef Paltos het volgende:
Nou, veel mensen nu!
Net als ShowChat topics waar niet snel genoeg gereageerd wordt.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:43 schreef LeBeau het volgende:
Fokken op een Mac met een onbekend keyboard en een muis zonder scrollknop is niet cool.
yep... maar bij het zien van klonen krimpen ze altijd spontaan....quote:Op zondag 29 januari 2006 17:21 schreef DlZZLE het volgende:
Jij bent toch het vrouwtje met de grote tieten?.
Maakt niet uit, als ik sex met je wil, hou ik gewoon het volgende plaatje omhoog:quote:Op zondag 29 januari 2006 17:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep... maar bij het zien van klonen krimpen ze altijd spontaan....
Is goed Dizer.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef DlZZLE het volgende:
Ok ik heb het goed te maken met jullie, als ik het volgende topic kan openen, dan geef ik aan wie ik benHebben we dat weer achter de rug
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Als jullie niet snél hier komen, ga ik weer raar doen! Net als gisternacht!
heb ik wat gemist?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Als jullie niet snél hier komen, ga ik weer raar doen! Net als gisternacht!
je bedoelt: had ik liever hier willen zijn of was mijn avond zonder jullie denderend genoeg?!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
Dat ligt eraan...
Vorige topic, vanaf pagina 5, onderaanquote:Op zondag 29 januari 2006 17:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
je bedoelt: had ik liever hier willen zijn of was mijn avond zonder jullie denderend genoeg?!
Ik zie anders nietsquote:
Ik kan niet zonder jullie!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:05 schreef babette21 het volgende:
ah ik zie het: niks gemist, behalve Bupa die zichzelf weer graag hoorde praten
Kom op MSN dan zal ik het ff doorlekken.quote:
Kijk eens goedquote:Op zondag 29 januari 2006 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom op MSN dan zal ik het ff doorlekken.
* geeft Buup nieuwe tampon....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:05 schreef Bupatih het volgende:
Kom op MSN dan zal ik het ff doorlekken.
Jaja, je bent ook online op MSN, maar ik niet.quote:
da's logisch.....quote:
Wat is het probleem nou?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeez, ik moest tóch iets zeggen!Zo werkt mijn grapje natuurlijk niet: "Moment, ik kom even online, dan zal ik het doorlekken"... Dan is de hele charme er van af!
Het was half tweequote:Op zondag 29 januari 2006 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's logisch.....
maar was je heulemaal alléén dan??? door iedereen verlaten.... aan je lot over gelaten?!?
waren wij het allen.... - nee dat kán niet!! - waren wij het allen elders léuk aan het hebben?!??![]()
Ja! Ja! En nog eens ja! Jullie waren elders! Heerlijk aan het toeven in een gezellig cafeetje met een biertje of een wijntje, en wat heerlijke versnaperingen. Bah!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's logisch.....
maar was je heulemaal alléén dan??? door iedereen verlaten.... aan je lot over gelaten?!?
waren wij het allen.... - nee dat kán niet!! - waren wij het allen elders léuk aan het hebben?!??![]()
Jij zat smachtend te wachten achter je pc'tje!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Het was half twee![]()
Niémand verwacht Bupa meer online rond die tijd
elders is tofquote:Op zondag 29 januari 2006 18:13 schreef Bupatih het volgende:
Ja! Ja! En nog eens ja! Jullie waren elders! Heerlijk aan het toeven in een gezellig cafeetje met een biertje of een wijntje, en wat heerlijke versnaperingen. Bah!
was het volle maan misschien?!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef niksan het volgende:
Het was half twee![]()
Niémand verwacht Bupa meer online rond die tijd![]()
Tut tut, mag ik ook een keer!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
elders is tofwijntjes ook
en versnaperingen
en lieftallig gezelschap
misschien - heel misschien - moet je ons voorbeeld eens gaan volgen: go and have a life![]()
hoewel....
we kúnnen het ook anders zien natuurlijk........
terwijl wij het FOK!hok tijdelijk verlaten hadden, heb jij als enige het SC-fort bewaakt........
en da's wel weer lief..... een beetje sneu.... maar wel lief
mag je ook een keer wat?! spreek niet in raadselen man.....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Tut tut, mag ik ook een keer!Normaal zitten hier altijd andere gasten om 1, 3 of 6 uur te posten! Ik heb me gisternacht nog nuttig gemaakt.....nou ja, alleen voor mezelf dan.
![]()
![]()
Ik spreek niet in raadselen, vrouw.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
mag je ook een keer wat?! spreek niet in raadselen man.....
oh maar.... jij denkt dat we dat allemaal gelézen hebben?!?!?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik moest gewoon mijn creativiteit kwijt!![]()
Dat had ik ook niet verwacht van jullie simpele zielen.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Alsof iemand die teksten gelezen heeft.![]()
en ik zei: "mag je ook 'n keer wát.....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik spreek niet in raadselen, vrouw.
"Mag ik ook een keer?!"
Is toch best normaal Nederlands, dacht ik zo.
Creativiteit kwijt kunnen betekent niet meteen dat ik ervan uitga dat iedereen het ziet.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh maar.... jij denkt dat we dat allemaal gelézen hebben?!?!?
de naïeviteit..... hoe schattig![]()
Dan kon je ze ook lekker even opschrijven op een blad papier en ons er niet mee lastig vallen.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Creativiteit kwijt kunnen betekent niet meteen dat ik ervan uitga dat iedereen het ziet.![]()
Dát verwees dus naar wat jij daarvoor typte: thuis zitten, SHO-fort bewaken, etc...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik zei: "mag je ook 'n keer wát.....![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan kon je ze ook lekker even opschrijven op een blad papier en ons er niet mee lastig vallen.![]()
oh jij zag het als "het fort mogen bewaken" ??quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef Bupatih het volgende:
Dát verwees dus naar wat jij daarvoor typte: thuis zitten, SHO-fort bewaken, etc...
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef babette21 het volgende:
in word heb je heulemaal geen typex nodig....![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef alwaysthebest het volgende:
http://bupatih.blogspot.com/
Daar kun je al je creatieve gedachten kwijt.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Alsof iemand die teksten gelezen heeft.![]()
Ja, (een) mens(en) heeft/hebbben dat gelezen.quote:
Ik bij 3.000.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Maak je maar geen zorgen, ik ben toch weg bij de 50.000 posts. [afbeelding]
oh in dat geval: dat redden we nog wel........quote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
ja zeg ga 't nog een beetje lopen bevestigen ook....
wat bén jij eigenlijk voor een vriend?!??!![]()
Een toffe. Maar het duurt nog een tijdje voordat je dat doorhebt.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
ja zeg ga 't nog een beetje lopen bevestigen ook....
wat bén jij eigenlijk voor een vriend?!??!![]()
Pff, als het je niet bevalt, dan ga je toch lachen om Sven, Zhenar, Dizer of Paltos?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:37 schreef babette21 het volgende:
ik maak me echt een beetje zorgen om je Buup....
denk je dat je 't ooit nog terugvindt?!? [je leukheid, zeg maar...]
En dan kunnen jullie rustig gniffelen en schateren om de talrijke klonen, de Yoooo's van BVO, de "ik wil wijnquote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Nee. Moppen moet je niet uitleggen. Je snapt hem gewoon niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik bij 3.000.![]()
Maar leg de typp-ex mop uit.![]()
Ik ga naar "elders" om de wereld te verbeteren.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh in dat geval: dat redden we nog wel........
wat zijn de plannen voor erna?? ga je ook op zoek naar "elders" ??![]()
Leg toch maar uit. Als afscheidscadeau.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
Je gaat te veel met Dizer omquote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij slaat dit op de eeuwenoude grap:quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:48 schreef Svensational het volgende:
Dizer, dit topic al gezien? Gabriël zingt vrolijk door.
Ach, ik vind het wel grappigquote:
Ja maar... hij zag er zo normaal uit elke keer. Nu is ie niet beter dan al die andere gekkenquote:
Topic killerquote:Op zondag 29 januari 2006 19:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar... hij zag er zo normaal uit elke keer. Nu is ie niet beter dan al die andere gekken![]()
Misschien kan DIZZLE wat leven in de brouwerij brengenquote:
Zhenar is niet online.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien kan DIZZLE wat leven in de brouwerij brengen.
Bupatih zou dit zeer tof vinden, na 3 minuten bijna tegelijkertijd postenquote:
Hee, Dizer wel, hoe toevalligquote:Op zondag 29 januari 2006 20:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zhenar is niet online.
En Bupatih ook niet.
En MB ook niet.
Ja, wij staan daarboven.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih zou dit zeer tof vinden, na 3 minuten bijna tegelijkertijd posten
http://forum.fok.nl/topic/812063/4/50#34591582
http://forum.fok.nl/topic/812063/4/50#34591583!
Maar ja, Bupatih..
Maar ja, geen DIZZLE in sight!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, Dizer wel, hoe toevallig!
quote:
Nuja, ik heb ook al brieven en dergelijken niet aangekregen.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik heb hem al een week op de post gezet!
Als ie eind volgende week er niet is, dan ga ik actie ondernemen bij de post
Laat het even weten en zo. Ik ga een film kijkenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nuja, ik heb ook al brieven en dergelijken niet aangekregen.
Ik ga ook eens klagen aan het eind van de week.![]()
Dat is goed mogelijk met Bupatih.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij slaat dit op de eeuwenoude grap:
Hoe weet je dat een belg achter je computer heeft gezeten?
Typex op het beeldscherm...
Dizer, je moet zo'n DVD in het postgebouw afgeven... Niet op het dak zetten.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
mijn cd is ook nog niet binnen Diz[
]
en eh: op de post gezet ??
hoe ben jij ooit door de hbo gekomen?!??!
Zeur niet. Ben je weer ongesteld?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
mijn cd is ook nog niet binnen Diz[
]
en eh: op de post gezet ??
hoe ben jij ooit door de hbo gekomen?!??!
jaquote:
dus die ga je morgen kopen?!quote:Ennuh, ik wou je cd gisteren met de post sturen, maar ik had geen lege cd's meer![]()
![]()
Pas toen ik Daphne zag kwam ik erachter dat het géén herhaling wasquote:
Waar kun je beter sterven dan hier?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet écht niet meer waar ik wel en niet meer moet reageren. En wát ik moet zeggen.Het zijn wel de laatste 14 posts van mijn Fok!-carrière....
Word.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar kun je beter sterven dan hier?
Gewoon doen als altijd.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet écht niet meer waar ik wel en niet meer moet reageren. En wát ik moet zeggen.Het zijn wel de laatste 14 posts van mijn Fok!-carrière....
Hierquote:Op zondag 29 januari 2006 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar kun je beter sterven dan hier?
onequote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Het is helemaal tof om te stoppen met 49.999 posts.Dan is iedereen helemaal in de war enzo
![]()
![]()
Zo van, waar blijft die laatste post nou
![]()
??
!
quote:
Ook gezelliequote:
quote:
Nee, dit slaat idd nergens op, het heeft niks met jou te maken, maar ik vond het gewoon een tof plaatje om te laten zienquote:
Wilde ik net zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 08:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dit slaat idd nergens op, het heeft niks met jou te maken, maar ik vond het gewoon een tof plaatje om te laten zien![]()
.
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen:
"Slaat nergens op, maar tof plaatje."
Oeh!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
VAnmiddag worden de Oscarnominaties bekendgemaakt..
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Walk The Line ook.
Wat?quote:
quote:
Uhuhquote:Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Die film over Johnny Cash met Joaquin Phoenix en Reese Witherspoon, like duh.
Fuck! Deze kan ik inderdaad niet laten liggen.quote:
mja die kutverbouwing hier.... overal stofquote:
Hoi Bupatih!quote:
Vanwaar die 13.gif?quote:
Moet ik het altijd leuk vinden dat jij online bent??quote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanwaar die 13.gif?
Of doe je dat om zo een reactie bij mij te ontlokken?![]()
Nog 4...
In principe wel, ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef niksan het volgende:
[..]
Moet ik het altijd leuk vinden dat jij online bent??
Je bent best irritant geworden eigenlijk. Of ben je ongesteld?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef niksan het volgende:
[..]
Moet ik het altijd leuk vinden dat jij online bent??
Boepie, meen je het echt dat je weg blijft? Hoe kan FOK nou zonder humor? Dan kunnen we net zo goed bij geenstijl.nl gaan postenquote:
Nope... hoe kan ik zondag nou lege cd's kopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef babette21 het volgende:
* Babette pinkt 'n traantje weg
heb je m'n cd al op de post gezet Dijsje?!
ik ga nu lekker naar huis, want ik wordt helemaal GEK hier
dus tot straks![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij blijft toch wel onder een kloon ofzo?![]()
quote:
Wat doen jullie allemaal huilie'erig!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Boepie, meen je het echt dat je weg blijft? Hoe kan FOK nou zonder humor? Dan kunnen we net zo goed bij geenstijl.nl gaan posten
Jawel, ik heb een hele grote humor op mijn hoofd.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij is toch niet terminaal ziek ofzo![]()
Dat is zooooo 2005quote:
Ik moest hardop lachen en iedereen keek me vreemd aan op schoolquote:Jawel, ik heb een hele grote humor op mijn hoofd.
Bupa wil het nieuwe topic openen dat meteen zijn 50.000ste post moet voorstellen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:23 schreef Dizer het volgende:
Bupa, weet je al waar je 50.000e post gaat neerzetten? Of open je een eigen topic in ONZ?
Van ShowChat? Maar dan moeten we nog een topic wachten om te weten wie Dizzle isquote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Bupa wil het nieuwe topic openen dat meteen zijn 50.000ste post moet voorstellen.
Kijk zo hoort hetquote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Bupa wil het nieuwe topic openen dat meteen zijn 50.000ste post moet voorstellen.
Daar weet hij niets vanquote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van ShowChat? Maar dan moeten we nog een topic wachten om te weten wie Dizzle is
Ja maar ik ben druk bezig op de Universiteitquote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nu veel posten zodat die indo zijn 5 nog wat post heeft?
Dat weet Bupa toch al.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van ShowChat? Maar dan moeten we nog een topic wachten om te weten wie Dizzle is
Ja, mag dat? Mag ik, namens Bupa, vertellen dat jij eigenlijk DIZZLE bent? Ja, mag dat?quote:
Ik ben een hot girl aan het beglurenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik ben druk bezig op de Universiteit![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:36 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Ja, mag dat? Mag ik, namens Bupa, vertellen dat jij eigenlijk DIZZLE bent? Ja, mag dat?
Je zus begluren terwijl ze aan het doucht is niet echt gezond Maikelquote:Op maandag 30 januari 2006 12:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben een hot girl aan het begluren![]()
je hebt toch de héle ochtend de tijd gehad?!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:18 schreef Dizer het volgende:
Nope... hoe kan ik zondag nou lege cd's kopen?![]()
quote:Maar je cd heb je deze week nog![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:17 schreef Poepatih het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Bupa is een hele goede gay tennisser.
Goodbye, my lover.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:37 schreef Dizer het volgende:
Zo, klaar met Uni voor vandaag
Ik ga zo met een vriendin de stad in en daarna naarJames Blunt
Ciao
Veel plezier!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:37 schreef Dizer het volgende:
Zo, klaar met Uni voor vandaag
Ciao
nooit van gehoord......... klinkt erg foutquote:Op maandag 30 januari 2006 13:37 schreef Dizer het volgende:
niks, 't joch heeft aandacht nodig......quote:Op maandag 30 januari 2006 13:32 schreef Zhenar het volgende:
Wat is er nou aan de hand met Bupa'd 50.000ste post? Oid??
Tuurlijk ken je die wel!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
nooit van gehoord......... klinkt erg fout
Ik vind dat ook/wél een leuk nummer.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef babette21 het volgende:
oh is die daarvan..... zó'n onwijs kutnummer dat
en daar gaat iemand vrijwillig naartoe???
ik heb zo'n grafhekel aan dat nummer...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind dat ook/wél een leuk nummer.![]()
![]()
Maar ik zou niet naar een heel concert gaan idd![]()
tofquote:Op maandag 30 januari 2006 14:13 schreef Duiveltja het volgende:
Vrijdag kaakchirurg om verstandskies te laten trekken!!!!!!![]()
Nou deze keer dus nietquote:
dus je líegt gewoon?!?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:27 schreef Zhenar het volgende:Vrijdag
![]()
Al ga ik misschien pas zaterdag naar Grunn![]()
Maar dat paste niet bij wat jullie zeiden![]()
Het is morgenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
VAnmiddag worden de Oscarnominaties bekendgemaakt..
Nee!quote:
Bemoei jij je er even niet meequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |