Je leest van achter naar voor terugquote:
Ja...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:15 schreef Svensational het volgende:
Je leest van achter naar voor terug?
Ja precies, dat heb ik nou ook met haar. Net of d'r lippen niet dicht willen ofzo... en haar tanden staan ook scheefquote:Op zondag 29 januari 2006 11:34 schreef Airelle het volgende:
Ik ergerde me altijd zo aan die mond.
We wachten op DIZZLE.quote:
Ik denk nog steeds dat jij het bent, hoe kon hij anders al die dingen over die meet wetenquote:
Echt??quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef Paltos het volgende:
Nou, veel mensen nu!
Net als ShowChat topics waar niet snel genoeg gereageerd wordt.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:43 schreef LeBeau het volgende:
Fokken op een Mac met een onbekend keyboard en een muis zonder scrollknop is niet cool.
yep... maar bij het zien van klonen krimpen ze altijd spontaan....quote:Op zondag 29 januari 2006 17:21 schreef DlZZLE het volgende:
Jij bent toch het vrouwtje met de grote tieten?.
Maakt niet uit, als ik sex met je wil, hou ik gewoon het volgende plaatje omhoog:quote:Op zondag 29 januari 2006 17:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep... maar bij het zien van klonen krimpen ze altijd spontaan....
Is goed Dizer.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef DlZZLE het volgende:
Ok ik heb het goed te maken met jullie, als ik het volgende topic kan openen, dan geef ik aan wie ik benHebben we dat weer achter de rug
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Als jullie niet snél hier komen, ga ik weer raar doen! Net als gisternacht!
heb ik wat gemist?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Als jullie niet snél hier komen, ga ik weer raar doen! Net als gisternacht!
je bedoelt: had ik liever hier willen zijn of was mijn avond zonder jullie denderend genoeg?!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
Dat ligt eraan...
Vorige topic, vanaf pagina 5, onderaanquote:Op zondag 29 januari 2006 17:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
je bedoelt: had ik liever hier willen zijn of was mijn avond zonder jullie denderend genoeg?!
Ik zie anders nietsquote:
Ik kan niet zonder jullie!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:05 schreef babette21 het volgende:
ah ik zie het: niks gemist, behalve Bupa die zichzelf weer graag hoorde praten
Kom op MSN dan zal ik het ff doorlekken.quote:
Kijk eens goedquote:Op zondag 29 januari 2006 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom op MSN dan zal ik het ff doorlekken.
* geeft Buup nieuwe tampon....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:05 schreef Bupatih het volgende:
Kom op MSN dan zal ik het ff doorlekken.
Jaja, je bent ook online op MSN, maar ik niet.quote:
da's logisch.....quote:
Wat is het probleem nou?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeez, ik moest tóch iets zeggen!Zo werkt mijn grapje natuurlijk niet: "Moment, ik kom even online, dan zal ik het doorlekken"... Dan is de hele charme er van af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |