Ja, zoiets.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:53 schreef Bupatih het volgende:
Wij ook. Dat hij dat maar nooit mag vergeten. We staan als één goed georganiseerd blok achter je, Dizer! We vertrouwen je! Ik zou zelfs mijn leven voor deze knul geven. Onze rots in de branding. Onze redder in nood. We kunnen op je bouwen! Gij, koene knaap, jij draagt een steentje bij aan een betere maatschappij. We zullen je nimmer vergeten! En vergeet niet: ons vertrouwen in jou is eindeloos!
Nou, hij krijgt goede reacties in het feedback topic en hij zit in deze showchat en zo..quote:Op zondag 29 januari 2006 00:57 schreef Bupatih het volgende:
Natuurlijk. Maar vergeet niet, Paltos: ook wij zullen aan je denken. Ook wij geloven je verhaal meteen! Het vetrouwen dat je hebt in Dizer is van een kaliber waar wijlen Moeder Theresa een puntje aan kan zuigen (whehe, moet je je dit eens visualiseren). Jouw oprechtheid, jouw eerlijkheid, jouw vertrouwen in de mensheid, en in het speciaal je vertrouwen in een allochtoon: het ontroert me tot op het bot. Ik moet zowaar een naar zout smakend traantje wegpinken bij dit emotionele, maar mooie tafereel. *pink*
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:10 schreef PeRi het volgende:
Kusjes van mij.
Neeee dat is een bloedneus omdat ie in zijn neus zit te peuteren!quote:
Niet! Ik heb gegoogled op "schamen"quote:Op zondag 29 januari 2006 10:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Neeee dat is een bloedneus omdat ie in zijn neus zit te peuteren!
Nouuujaaaaa je schaamt je omdat PeRi je een kusje geeft?quote:
NEE IK WERD ROOD! En doe niet zo jaloersquote:Op zondag 29 januari 2006 10:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouuujaaaaa je schaamt je omdat PeRi je een kusje geeft?
Ha man weet je hoe vaak ik kusjes IN HET ECHT van PeRi krijg?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
NEE IK WERD ROOD! En doe niet zo jaloers(het is wel sexxxxy
)
Mag ik een kusje van jouquote:Op zondag 29 januari 2006 10:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ha man weet je hoe vaak ik kusjes IN HET ECHT van PeRi krijg?
NOU dat was dus een punt. Ze belde gister op dat het tournooi niet doorging vanwege sneeuw op de baan.quote:
Tsssk..tis maar sneeuwquote:Op zondag 29 januari 2006 10:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
NOU dat was dus een punt. Ze belde gister op dat het tournooi niet doorging vanwege sneeuw op de baan.Watjes!
Nope, niks afgesproken. Wel woensdag avond en donderdag avond.quote:
Ik ga van ellende vandaag maar huiswerk makenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nope, niks afgesproken. Wel woensdag avond en donderdag avond.
Nee want nu moet ik weg, doei!quote:
Ok, wanneer ben je terug. Ik wacht wel de hele tijd op jequote:
Ik dus over 25 minuten ookquote:Op zondag 29 januari 2006 10:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga van ellende vandaag maar huiswerk maken.
Tof hequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |