quote:
Ook gezelliequote:
quote:
Nee, dit slaat idd nergens op, het heeft niks met jou te maken, maar ik vond het gewoon een tof plaatje om te laten zienquote:
Wilde ik net zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 08:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dit slaat idd nergens op, het heeft niks met jou te maken, maar ik vond het gewoon een tof plaatje om te laten zien![]()
.
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen:
"Slaat nergens op, maar tof plaatje."
Oeh!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
VAnmiddag worden de Oscarnominaties bekendgemaakt..
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Walk The Line ook.
Wat?quote:
quote:
Uhuhquote:Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Die film over Johnny Cash met Joaquin Phoenix en Reese Witherspoon, like duh.
Fuck! Deze kan ik inderdaad niet laten liggen.quote:
mja die kutverbouwing hier.... overal stofquote:
Hoi Bupatih!quote:
Vanwaar die 13.gif?quote:
Moet ik het altijd leuk vinden dat jij online bent??quote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanwaar die 13.gif?
Of doe je dat om zo een reactie bij mij te ontlokken?![]()
Nog 4...
In principe wel, ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef niksan het volgende:
[..]
Moet ik het altijd leuk vinden dat jij online bent??
Je bent best irritant geworden eigenlijk. Of ben je ongesteld?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef niksan het volgende:
[..]
Moet ik het altijd leuk vinden dat jij online bent??
Boepie, meen je het echt dat je weg blijft? Hoe kan FOK nou zonder humor? Dan kunnen we net zo goed bij geenstijl.nl gaan postenquote:
Nope... hoe kan ik zondag nou lege cd's kopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef babette21 het volgende:
* Babette pinkt 'n traantje weg
heb je m'n cd al op de post gezet Dijsje?!
ik ga nu lekker naar huis, want ik wordt helemaal GEK hier
dus tot straks![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij blijft toch wel onder een kloon ofzo?![]()
quote:
Wat doen jullie allemaal huilie'erig!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Boepie, meen je het echt dat je weg blijft? Hoe kan FOK nou zonder humor? Dan kunnen we net zo goed bij geenstijl.nl gaan posten
Jawel, ik heb een hele grote humor op mijn hoofd.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij is toch niet terminaal ziek ofzo![]()
Dat is zooooo 2005quote:
Ik moest hardop lachen en iedereen keek me vreemd aan op schoolquote:Jawel, ik heb een hele grote humor op mijn hoofd.
Bupa wil het nieuwe topic openen dat meteen zijn 50.000ste post moet voorstellen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:23 schreef Dizer het volgende:
Bupa, weet je al waar je 50.000e post gaat neerzetten? Of open je een eigen topic in ONZ?
Van ShowChat? Maar dan moeten we nog een topic wachten om te weten wie Dizzle isquote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Bupa wil het nieuwe topic openen dat meteen zijn 50.000ste post moet voorstellen.
Kijk zo hoort hetquote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Bupa wil het nieuwe topic openen dat meteen zijn 50.000ste post moet voorstellen.
Daar weet hij niets vanquote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van ShowChat? Maar dan moeten we nog een topic wachten om te weten wie Dizzle is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |