Het was half tweequote:Op zondag 29 januari 2006 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's logisch.....
maar was je heulemaal alléén dan??? door iedereen verlaten.... aan je lot over gelaten?!?
waren wij het allen.... - nee dat kán niet!! - waren wij het allen elders léuk aan het hebben?!??![]()
Ja! Ja! En nog eens ja! Jullie waren elders! Heerlijk aan het toeven in een gezellig cafeetje met een biertje of een wijntje, en wat heerlijke versnaperingen. Bah!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's logisch.....
maar was je heulemaal alléén dan??? door iedereen verlaten.... aan je lot over gelaten?!?
waren wij het allen.... - nee dat kán niet!! - waren wij het allen elders léuk aan het hebben?!??![]()
Jij zat smachtend te wachten achter je pc'tje!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Het was half twee![]()
Niémand verwacht Bupa meer online rond die tijd
elders is tofquote:Op zondag 29 januari 2006 18:13 schreef Bupatih het volgende:
Ja! Ja! En nog eens ja! Jullie waren elders! Heerlijk aan het toeven in een gezellig cafeetje met een biertje of een wijntje, en wat heerlijke versnaperingen. Bah!
was het volle maan misschien?!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef niksan het volgende:
Het was half twee![]()
Niémand verwacht Bupa meer online rond die tijd![]()
Tut tut, mag ik ook een keer!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
elders is tofwijntjes ook
en versnaperingen
en lieftallig gezelschap
misschien - heel misschien - moet je ons voorbeeld eens gaan volgen: go and have a life![]()
hoewel....
we kúnnen het ook anders zien natuurlijk........
terwijl wij het FOK!hok tijdelijk verlaten hadden, heb jij als enige het SC-fort bewaakt........
en da's wel weer lief..... een beetje sneu.... maar wel lief
mag je ook een keer wat?! spreek niet in raadselen man.....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Tut tut, mag ik ook een keer!Normaal zitten hier altijd andere gasten om 1, 3 of 6 uur te posten! Ik heb me gisternacht nog nuttig gemaakt.....nou ja, alleen voor mezelf dan.
![]()
![]()
Ik spreek niet in raadselen, vrouw.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
mag je ook een keer wat?! spreek niet in raadselen man.....
oh maar.... jij denkt dat we dat allemaal gelézen hebben?!?!?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik moest gewoon mijn creativiteit kwijt!![]()
Dat had ik ook niet verwacht van jullie simpele zielen.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Alsof iemand die teksten gelezen heeft.![]()
en ik zei: "mag je ook 'n keer wát.....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik spreek niet in raadselen, vrouw.
"Mag ik ook een keer?!"
Is toch best normaal Nederlands, dacht ik zo.
Creativiteit kwijt kunnen betekent niet meteen dat ik ervan uitga dat iedereen het ziet.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh maar.... jij denkt dat we dat allemaal gelézen hebben?!?!?
de naïeviteit..... hoe schattig![]()
Dan kon je ze ook lekker even opschrijven op een blad papier en ons er niet mee lastig vallen.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Creativiteit kwijt kunnen betekent niet meteen dat ik ervan uitga dat iedereen het ziet.![]()
Dát verwees dus naar wat jij daarvoor typte: thuis zitten, SHO-fort bewaken, etc...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik zei: "mag je ook 'n keer wát.....![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan kon je ze ook lekker even opschrijven op een blad papier en ons er niet mee lastig vallen.![]()
oh jij zag het als "het fort mogen bewaken" ??quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef Bupatih het volgende:
Dát verwees dus naar wat jij daarvoor typte: thuis zitten, SHO-fort bewaken, etc...
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef babette21 het volgende:
in word heb je heulemaal geen typex nodig....![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef alwaysthebest het volgende:
http://bupatih.blogspot.com/
Daar kun je al je creatieve gedachten kwijt.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Alsof iemand die teksten gelezen heeft.![]()
Ja, (een) mens(en) heeft/hebbben dat gelezen.quote:
Ik bij 3.000.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Maak je maar geen zorgen, ik ben toch weg bij de 50.000 posts. [afbeelding]
oh in dat geval: dat redden we nog wel........quote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
ja zeg ga 't nog een beetje lopen bevestigen ook....
wat bén jij eigenlijk voor een vriend?!??!![]()
Een toffe. Maar het duurt nog een tijdje voordat je dat doorhebt.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
ja zeg ga 't nog een beetje lopen bevestigen ook....
wat bén jij eigenlijk voor een vriend?!??!![]()
Pff, als het je niet bevalt, dan ga je toch lachen om Sven, Zhenar, Dizer of Paltos?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:37 schreef babette21 het volgende:
ik maak me echt een beetje zorgen om je Buup....
denk je dat je 't ooit nog terugvindt?!? [je leukheid, zeg maar...]
En dan kunnen jullie rustig gniffelen en schateren om de talrijke klonen, de Yoooo's van BVO, de "ik wil wijnquote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Nee. Moppen moet je niet uitleggen. Je snapt hem gewoon niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik bij 3.000.![]()
Maar leg de typp-ex mop uit.![]()
Ik ga naar "elders" om de wereld te verbeteren.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh in dat geval: dat redden we nog wel........
wat zijn de plannen voor erna?? ga je ook op zoek naar "elders" ??![]()
Leg toch maar uit. Als afscheidscadeau.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
Je gaat te veel met Dizer omquote:Op zondag 29 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |