Ja, ik! Ik wil eigenlijk alleen de overgang wat flitsender á la Tom's Bob Rossquote:Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef Duiveltja het volgende:
Hoeveel mensen maken nu eik daadwerkelijk gebruik van de avatars?
Ja, vond het ook weinig aan ... hele seizoen eigenlijk al...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, ik heb het net ook gekeken en er was weinig aan![]()
hé die heb ik 'n keer voor je "gezongen" hier!!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef Dizer het volgende:
* Dizer draait Alanis Morisette - Head Over Feet
* pberends is playing New Kids On The Block - Step By Stepquote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef Dizer het volgende:
* Dizer draait Alanis Morisette - Head Over Feet
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé die heb ik 'n keer voor je "gezongen" hier!!
check![]()
je zal wel weer niet hebben zitten opletten he....quote:
Hoe vind je dat in godesnaam zo snel terug?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé die heb ik 'n keer voor je "gezongen" hier!!
check![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
Hoe vind je dat in godesnaam zo snel terug?
Neuh, doe dat niet meer, googlen op tietuh.. daar heb ik allemaal van die download programma's voorquote:Op zondag 22 januari 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
je zal wel weer niet hebben zitten opletten he....
zat je weer te google'en op "tieten" ofzo?!?!?![]()
![]()
Dat kan natuurlij ookquote:Op zondag 22 januari 2006 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
op "Alanis head over feet babette21 fok" werd 1 zoekresultaat gevonden: de goeie![]()
Zo kun je hem vindenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe vind je dat in godesnaam zo snel terug?
Whazzup whazzup!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef BVO het volgende:
Yoooooo!
Ohquote:Op zondag 22 januari 2006 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
op "Alanis head over feet babette21 fok" werd 1 zoekresultaat gevonden: de goeie![]()
Doe ik ook altijd! Blontquote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga echt daadwerkelijk in topics lopen zoeken als ik iets terug wil zoeken van mezelf
Link?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Shok nieuw leven ingeblazen.
Echt welquote:Op zondag 22 januari 2006 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij dacht dat ik speciaal voor jou tientalle topics had zitten doorlezen, in 6 minuten?!
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:39 schreef Tom_Tom- het volgende:[afbeelding]
Ik weet niet welke foto nou erger is..
En ik zie ook niet wie dezelfde is op foto 1 en 2..
Die middelste inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef MissBliss het volgende:![]()
![]()
Ik vond die middelste altijd zooo lelijk en mannelijkmaar damn, op deze foto staan ze allemaal als een stel freakshows
!
En ik zie het ook niet![]()
You've got mail.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef SolidasRock het volgende:
Hej MissBliss, kan je me ff een mail sturen?
Elle Bandita? Toffe naam, jammer dat ze zo lelijk isquote:Op zondag 22 januari 2006 19:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die middelste inderdaad..
Maar zij is nu Elle Bandita en maakt vuige electrorock ofzo, en dat is wel tof..
Die middelste is er toen toch uitgezet?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die middelste inderdaad..
Maar zij is nu Elle Bandita en maakt vuige electrorock ofzo, en dat is wel tof..
Kijk je Talpa?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:15 schreef pberends het volgende:
Jack Spijkerman gister in Koppensnellers: "Straks na mijn programma is Big Brother Hotel, geweldig programma, echte aanrader!"
Dat zou wel kunnen ja... Het is natuurlijk nogal moeilijk te zien als al die fluoriserende kleuren van die koppies gewassen zijnquote:
dacht ik ook alquote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk moet iemand voor Haaibaaike even een gifje maken.
Het is toch verschrikkelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja... Het is natuurlijk nogal moeilijk te zien als al die fluoriserende kleuren van die koppies gewassen zijn
Hij moet toch iets hebben om op te zeikenquote:
Ze had haar gulp open staanquote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat fallusvormige bontje op kruishoogte van de linkse dame vind ik ook een beetje dubieus..
Het is ook net alsof ze geen benen heeft.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:07 schreef MissBliss het volgende:
Sowieso heeft het manwijf een rokje aan van een centimeter of 5![]()
Gelukkig hebben ze haar een beetje achteraan gezet dat we het niet echt hoeven te zien.
En hoe langer je kijkt, hoe mannelijker die kop wordtquote:Op zondag 22 januari 2006 20:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is ook net alsof ze geen benen heeft..
Ja, ze lijkt hier wel een beetje op.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:09 schreef MissBliss het volgende:
En hoe langer je kijkt, hoe mannelijker die kop wordt
Hahahah, garpje natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ze lijkt hier wel een beetje op..
Lekker wijfquote:Op zondag 22 januari 2006 20:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hi-la-risch!quote:
Wat een horkquote:Op zondag 22 januari 2006 20:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
NOU JIJ BENT OOK LELIJK HOOR!!!1!!11quote:
Ja, kssssssst!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:19 schreef Airelle het volgende:
Hoi,
Ik heb geen avatar... ben ik nu offtopic?.
Vorige week wel, gister niet.quote:
Waar blijft die "het was maar een grapje-post"quote:Op zondag 22 januari 2006 20:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NOU JIJ BENT OOK LELIJK HOOR!!!1!!11![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou goed dan, omdat je zo'n lief meisje bent.
Wel een tennis avatarquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt weer eenavatar
nu ben je weer tof!
Jij maakt de laatste dagen veel te veel grapjes ten koste van mij, dus ik denk dat mijn 'het was maar een grapje'-post vandaag niet komtquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar blijft die "het was maar een grapje-post".
Ohjaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij maakt de laatste dagen veel te veel grapjes ten koste van mij, dus ik denk dat mijn 'het was maar een grapje'-post vandaag niet komt![]()
Ach, ik zie nu iets groens en weet dat jij het bent.. Ik let meestal meer op de kleuren dan het plaatjequote:Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel een tennis avatar. Maar dat mag de pret niet drukken
.
Oke, in dat geval: Het was grapje, markquote:Op zondag 22 januari 2006 20:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja. Dit was de tweede dit weekend, maar ook de allerlaatste die ik ooit ten koste van jou zal maken ... beloofd
.
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, in dat geval: Het was grapje, mark
Nu wel alle drie online zijn...quote:
Vroeger had ik een roze plaatje, dat was heel makkelijk bij het terugscrollenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, ik zie nu iets groens en weet dat jij het bent.. Ik let meestal meer op de kleuren dan het plaatje
Het is wel een heel erg geval jaquote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
Nepper de nep voor de Digi-Hullies op FOK
i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.
I-Spy Vierentwintig - deel 3
Wat een kneus.
Ja, ik herken mezelf nu ook niet als mn avatar op die award springt.. Oranje is lekker opvallendquote:Op zondag 22 januari 2006 21:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vroeger had ik een roze plaatje, dat was heel makkelijk bij het terugscrollen.
En sommige users kwamen erachter dat de zogenaamde EXIF-data van zijn foto's steeds verschillend waren (Dat de foto's dus steeds met verschillende camera's zijn gemaakt). Nu beweert hij dat hij zélf -vantevoren- die data heeft veranderd.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is wel een heel erg geval ja
Vooral hoe hij steeds denkt stoer uit de hoek te komen met: 'Jullie zijn toch allemaal hullies en wederom geef ik bewijzen en jullie zijn te dom om het te zien' etc.. Zou hij het dan écht niet doorhebben?![]()
![]()
Ja zeg, reageer eens even op mijn berichtquote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik herken mezelf nu ook niet als mn avatar op die award springt.. Oranje is lekker opvallend
Ja, kijk dat hebben al 100 users aan hem gevraagd, waaronder ik, maar daar heeft meneer geen antwoord opquote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En sommige users kwamen erachter dat de zogenaamde EXIF-data van zijn foto's steeds verschillend waren (Dat de foto's dus steeds met verschillende camera's zijn gemaakt). Nu beweert hij dat hij zélf -vantevoren- die data heeft veranderd.Kom op, waarom zou je zoiets doen?
![]()
Ja, ik ben onlinequote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja zeg, reageer eens even op mijn bericht
Ja nou.. het was meer van.. nu we alle drie online zijn, kunnen we een datum prikkenquote:
Oh ja... uhm ja, ik zag dat volgend weekend moeilijk werd? Het weekend erna zit ik wel met allerlei deadlines voor school geloof ikquote:Op zondag 22 januari 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja nou.. het was meer van.. nu we alle drie online zijn, kunnen we een datum prikken
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja... uhm ja, ik zag dat volgend weekend moeilijk werd? Het weekend erna zit ik wel met allerlei deadlines voor school geloof ik
Ik weet het nog niet 100% zeker van die deadlines, maar ja, dan zou het moeilijk worden dus. Ja, dan nóg maar een weekje erna?quote:
Maar gingen we nou richting Babette of niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet 100% zeker van die deadlines, maar ja, dan zou het moeilijk worden dus. Ja, dan nóg maar een weekje erna?
Waarom wist ik dat je zou linken naar een post van mij?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:31 schreef Paltos het volgende:
Zeur hier over je slotje en andere SHO-feedback...
!
Oh uuuhm, volgens mij nietquote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar gingen we nou richting Babette of niet?
Weet ik veel?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je zou linken naar een post van mij?
De "Ik doe maikuuul na en dat is tof" rage.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Maar dat was wel een hendig sjieke post van mij.
Ja, nu negeer je mij ook!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert naar Lucie Silvas - The Longer We're Apart
Nouquote:
Hm, ja nou maar weer wachten tot Zhenar online is dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou
babette wil heel graag meeten, maar dan niet in Amsterdam. Mij maakt het niet zo veel uit. Hoewel Amsterdam lekker om de hoek ligt
Er staan ook al een aantal leuke topics klaarquote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
Er zijn straks een paar hele leuke SC'ers jarig.
ik sms hem wel even dat ie online moet komenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hm, ja nou maar weer wachten tot Zhenar online is dan.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er staan ook al een aantal leuke topics klaar.
Wat een hoer.quote:
Ik heb vrijdag al wat afgesprokenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een hoer.![]()
Ik kan dus eigenlijk alleen deze vrijdag. Volgend weekend kan ik helemaal niet. Weekend daarna weer wel.
En doordeweeks moet ook wel lukken, maar dan maak ik het niet te laat(
)
Kut dat je bentquote:Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef Zhenar het volgende:
Maarrehhh... ik ga weer verder met waar ik mee bezig was. Kom straks wel even kijken of er nog iets is gepland of dat er opties zijn vastgesteld.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag al wat afgesprokenEn ik denk dat zaterdag mijn eerste dag is bij mijn nieuwe baan... maar dat is nog niet zeke. Dus ik weet het niet. Volgende week kon jij geloof ik niet? En de week daarna MB niet...
Neeeeen... ZATERDAG! vrijdag is kut hoor..quote:Op zondag 22 januari 2006 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Hm, matig.
De week dáárna dan?![]()
Of doordeweeks dus.
Oh wacht eens. Ik KAN op zich wel volgende week vrijdag; dan ga ik gewoon een dag later weg uit A'dam.Maar dan moet ik wel een treindate afbellen.
Boeiuh...
Wees blij dat je een kut bent.. ga ik tenminste met je spelenquote:
Die zaterdag kan ik sowieso niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeeeen... ZATERDAG! vrijdag is kut hoor..Ik moet voor mijn nieuwe baan om 6 uur op elke zaterdag
nee lul, let nou eens op als ik wat uitlegquote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef Dizer het volgende:
babette wil heel graag meeten, maar dan niet in Amsterdam. Mij maakt het niet zo veel uit. Hoewel Amsterdam lekker om de hoek ligt
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wees blij dat je een kut bent.. ga ik tenminste met je spelen
Maar we willen EVENTUEELl best wel dat beetje moeite doen om je er wel bij te krijgen, SNAP DAT DAN!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee lul, let nou eens op als ik wat uitleg
ik wil heulemaal niet "heel graag meeten", ik hoef helemaal níet te meeten...
maarrrrr mochten jullie 's gezellig naar DH komen [nooit dus], dán schuif ik wel aan
en ik heb allang "veel plezier in A'dam" gezegd enzo.....
Nou moequote:Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee lul, let nou eens op als ik wat uitleg
ik wil heulemaal niet "heel graag meeten", ik hoef helemaal níet te meeten...
maarrrrr mochten jullie 's gezellig naar DH komen [nooit dus], dán schuif ik wel aan
en ik heb allang "veel plezier in A'dam" gezegd enzo.....
Dan kon MB toch nietquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou moespelbreker dat je bent! Svensational/Tom_Tom- dat je bent
Nou het is toch zo? ik vergeef het ze noooooit dat ze op het laatste moment (voor TOM ook echt letterlijk) hebben afgezegdquote:
Oh,quote:
Af en toe denk ik dat je een kloon bent van _ELM_quote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef pberends het volgende:
Hey Dizer, ga je nog iets de film of tv-sector doen?
Bij een auditie in GTST zou je het zo halen.
Tomquote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou het is toch zo? ik vergeef het ze noooooit dat ze op het laatste moment (voor TOM ook echt letterlijk) hebben afgezegd![]()
Ik dacht eerder aan 4quote:Op zondag 22 januari 2006 22:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh,![]()
Nou, laten we die maar aanhouden dan. Mocht MB dat écht niet willen, kunnen we altijd nog kijken naar de week erna.
We hebben het nu dus over 11 februari, hm?
Tom verdient het "tag" spuit11... wellicht spuit12quote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
TomSMS-te
af tijdens het eten.
![]()
Dat is niet eens meer "op het laatste moment", dat is gewoon exorbitant laat!
![]()
![]()
rrrr!111!!11!!!
Jamaar ik ben tot en met 4 feb elke zaterdag bezet.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar ik ben tot en met 4 feb elke zaterdag bezet.![]()
hóe noem jij mij???quote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef Dizer het volgende:
Nou moespelbreker dat je bent! Svensational/Tom_Tom- dat je bent
Lekkerdingquote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
hóe noem jij mij???![]()
je kan ook te ver gaan he
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
Als jullie het doordeweeks plannen, kom ik ook.
Ja en Duiveltja is een manquote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
Als jullie het doordeweeks plannen, kom ik ook.
da's wel liefquote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
Maar we willen EVENTUEELl best wel dat beetje moeite doen om je er wel bij te krijgen, SNAP DAT DAN!![]()
![]()
Ja daaaaag.. in het weekend doe ik niksquote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm...... heb je m'n cd al opgestuurd?!?![]()
Maikuuul heeft een vriendin!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Maar dat was wel een hendig sjieke post van mij.
Dan ben ik helaas verhinderd.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan 31 februari.
Wij niet, dus heb je pechquote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan 31 februari.
Oeeh veel plezierquote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Zhenar het volgende:
Maar nu ga ik mijn inrichting verder opbouwen.![]()
![]()
Tering man, de mogelijkheden liggen voor je open maar je ziet het gewoon niet. Je kunt de nieuwe minister president van Nederland worden!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Af en toe denk ik dat je een kloon bent van _ELM_
Ben jij soms een kloon van Zhenar? Als hij er is, ben jij er niet en andersomquote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef MissBliss het volgende:
Ja, nu weet ik dus nog niks, wanneer willen jullie nou?
Ik ben al beroemdquote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering man, de mogelijkheden liggen voor je open maar je ziet het gewoon niet. Je kunt de nieuwe minister president van Nederland worden!
Je lijkt er wel op ja, is dat een broer van je? Tis wel een Koert, dus misschien komt ie ook uit regio IrakSyrië.quote:
beloofd he?!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
Ja daaaaag.. in het weekend doe ik niks(morgen
)
Dit meen je toch niet echt he? Hij en ik lijken echt niet op elkaarquote:Op zondag 22 januari 2006 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Je lijkt er wel op ja, is dat een broer van je? Tis wel een Koert, dus misschien komt ie ook uit regio IrakSyrië.
Voor zo een kopie?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
beloofd he?!
dan leg ik di. een kussen onder de veel te hoge brievenbus
of heb je nog zo'n geile bubbelenvelop![]()
hij zat bij m'n nichtje in de klasquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet echt he? Hij en ik lijken echt niet op elkaar
Als ie in GTST boos is lijktquote:Op zondag 22 januari 2006 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij zat bij m'n nichtje in de klas
ik ga toch eens haar klassenfoto's checken, kijken of hij toen ook al zo'n kinnebak had
Ja nou, morgen dan maar hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben jij soms een kloon van Zhenar? Als hij er is, ben jij er niet en andersom
Die verdien je ookquote:Op zondag 22 januari 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
Diz...je ondertitel......
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
bij nader inzien is zónder bubbeltjes prima.....quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
Dan moet je wel even wat meer voor doen...![]()
Ik was ook gelijk weg, had je het door?quote:
En nu ben je weer terug.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was ook gelijk weg, had je het door?
Was ist losquote:Op zondag 22 januari 2006 23:37 schreef BVO het volgende:
Hmz.
Nou hoor, niet te enthausiast.quote:
Ik vond 19 net zo'n mooie leeftijdquote:
20 is natuurlijk wel een heel stuk volwassener zonder dat er echt verantwoord gedrag van je verwacht wordt.quote:
Dat kon bij 19 ookquote:Op zondag 22 januari 2006 23:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
20 is natuurlijk wel een heel stuk volwassener zonder dat er echt verantwoord gedrag van je verwacht wordt.![]()
Je kan van "Ik ben al 20!" naar "Ik ben pas 20!" gaan wanneer het je uitkomt.
1 jaar nog maarquote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hinderdepiep, hoera!.
Is het nu 1 of 2 jaar terug dat je die mail kreeg?.
Ze heeft het vast wel onthouden, ja.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef BVO het volgende:
1 jaar nog maar.
Dus ik verwacht straks gewoon wééér een mail van d'r.
Die 1 stond altijd zo mooiquote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij bent nog groen achter de oren mên
Ik weet het van haar toch ook (ongeveer).quote:Op maandag 23 januari 2006 00:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze heeft het vast wel onthouden, ja.
quote:
Nou wat liefquote:Op maandag 23 januari 2006 00:23 schreef LeBeau het volgende:
En natuurlijkTania
ook van harte gefeliciteerd.
Lief heh, dat je geen post met BVO hoeft te delen?
quote:
quote:
Je vindt me een saaie oude lul?!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:30 schreef Zhenar het volgende:
Hmz, dan kom je best volwassen overvoor je leeftijd
![]()
Nee hoor.quote:
Neequote:
What the fizzle?! Heb jij nu ook al de grizzle?!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeIk ben verkizzled
Ben vannacht ook twee keer over mijn nek ggizzled
![]()
Ik heb dus geen grizzle, maar bronchizzle.. Opletten, Zhenizzlequote:Op maandag 23 januari 2006 09:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
What the fizzle?! Heb jij nu ook al de grizzle?!![]()
![]()
DOE DAN MIJ MAAR, BRUTUS VO!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:35 schreef BVO het volgende:
Ik wil wel, maar ik weet niet wie ik -- moet geven.
Grizzle, bronchizzle, chonnorizzle, aambizzle... het is allemaal ranzizzle.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb dus geen grizzle, maar bronchizzle.. Opletten, Zhenizzle
Nou hey, er zit wel degelijk verschil tussen bronchizzle en die laatste 2 hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 09:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Grizzle, bronchizzle, chonnorizzle, aambizzle... het is allemaal ranzizzle.![]()
Oh? Leg uit!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou hey, er zit wel degelijk verschil tussen bronchizzle en die laatste 2 hoor
Nou de laatste 2 zijn ranzig en de eerste is alleen ranzig als ik slijm ophoest of kotsquote:
Tell me more, tell me more,quote:Op maandag 23 januari 2006 09:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou de laatste 2 zijn ranzig en de eerste is alleen ranzig als ik slijm ophoest of kots
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tell me more, tell me more,
Like do you barf and sweat?
Tell me more, tell me more
Are you lying in bed?
-Ahah... ahah... ahah doo-dee-ah
-Ahah... ahah... ahah doo-dee-ah
She was shaking,
Looked like the flu
Started aching
What could she do?!
She threw up,
Gave us a scare
Couldn't stop
Puke everywheeeeeeeere!
Sickness-days
Puking away
But Oh!
Those sickness-nights!
Voor MB![]()
![]()
![]()
Ik klik nooit op de linkjes.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:11 schreef MissBliss het volgende:
Nu heb ik gepost in dat tietentopic
Verdomme Dizer, met je linkjes
Het was niet werkvloer-proof neequote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik klik nooit op de linkjes.
De meeste doorverwijzingen van die ranzige SHO'ers zijn niet werkvloer-proof![]()
Nu word ik wel nieuwsgierigquote:Op maandag 23 januari 2006 10:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was niet werkvloer-proof nee
da's ook 't kutte van die foto's in SC...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Zhenar het volgende:
Ik klik nooit op de linkjes.
De meeste doorverwijzingen van die ranzige SHO'ers zijn niet werkvloer-proof![]()
Vooral als Dizer weer eens met enge megatepels komt aangezet.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:53 schreef babette21 het volgende:
da's ook 't kutte van die foto's in SC...
zit ik heel onschuldig te scrollen, is het soms toch ineens: oh jee oh jee.... wég hier!!!
Naja, een tietentopic he... Dus een pagina vol met 100-en tietenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, een tietentopic he... Dus een pagina vol met 100-en tieten
Allemaal enorm natuurlijk
Enooooooorm!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:11 schreef Zhenar het volgende:
Hoe hilarisch is de exit die ik heb geschreven?!![]()
bíjna even hilarisch als de opmerkingen van c-aquote:Op maandag 23 januari 2006 11:11 schreef Zhenar het volgende:
Hoe hilarisch is de exit die ik heb geschreven?!![]()
Die waren ook leuk ja!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
bíjna even hilarisch als de opmerkingen van c-a
Jij maakt vet vrienden in IDO!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
bíjna even hilarisch als de opmerkingen van c-a
vindt je 't gek: die mensen nemen dat alles SERIEUS?!??!quote:
Ach... met mensen die Fok!spelletjes serieus nemen is hilariteit verzekerd!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
vindt je 't gek: die mensen nemen dat alles SERIEUS?!??!
en dan verwachten ze ook nog dat ik dat óók doe?! amehoela......![]()
Kreeg jij geen hele ShowChat?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef MissBliss het volgende:
Gefeliciteerd Tania18, Skaai & BVO.
Ik kreeg niet eens een apart topic
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:51 schreef LeBeau het volgende:
Hey, Zhenar?
Tja, daar kon je op wachten heh? Volgens mij is het uitschakelen van iemand niet echt de sterkste actie als je zelf nog maar 5 punten hebt.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Zeehondjes
![]()
Maar nu gaatGlobe
en die schopt me vast weer omlaag.
![]()
Tenzij zij haar einde tof vond.![]()
Jamaar het is gewoon zo grappig om iemand uit te schakelen!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tja, daar kon je op wachten heh? Volgens mij is het uitschakelen van iemand niet echt de sterkste actie als je zelf nog maar 5 punten hebt.
Hmz... een kansloze reddingspoging is blijkbaar wel een goede zieltjeswinner!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:52 schreef --Globe-- het volgende:
LeBeau +2 toch leuk dat je op komt voor de zeehondjes![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hmz... een kansloze reddingspoging is blijkbaar wel een goede zieltjeswinner!![]()
![]()
Ja, maar geen apart topicquote:
Jamaar Skaai, Bob en Tania moeten ieder ook een topic met 2 anderen delen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 12:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar geen apart topic
En ik moest wachten tot de vorige vol was en tegen die tijd was ik al bijna niet meer jarig
Mja... maar toch is het oneerlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar Skaai, Bob en Tania moeten ieder ook een topic met 2 anderen delen hoor![]()
![]()
Ja!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja... maar toch is het oneerlijk
Ik ook!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:10 schreef babette21 het volgende:
ik heb nooit een verjaardagstopic gehad
ik wil er met terugwerkende kracht alsnog één.....![]()
Het zou wel tof zijn als we nu het volgende topic openen met als TT:quote:
Ja! Iedereen helemaal in de war!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het zou wel tof zijn als we nu het volgende topic openen met als TT:
ShowChat #620: Gefeliciteerd Zhenar en Babette!![]()
"Kut" als in "moeilijk" of als in "suf"?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja! Iedereen helemaal in de war!Zo van "Huh?!
Het moet toch topic #619 zijn?!
"
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb er op dit moment 8quote:
Of... SC #619: Het grote Zhenar en babette21-verjaardagstopic!quote:
nog beterquote:Op maandag 23 januari 2006 13:13 schreef MissBliss het volgende:
Of... SC #619: Het grote Zhenar en babette21-verjaardagstopic!
En dan iedereen van: Huh?Maar BVO en Tania zijn toch jarig??
![]()
![]()
Ik heb er nu 12.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb er op dit moment 8
[rottig dat 't in het Engels is, wat is bv schrikkeljaar in 't Engels?!]
edit: lang leve google, 't is leapyear en nu heb ik er 9
verslavend kutspel![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of... SC #619: Het grote Zhenar en babette21-verjaardagstopic!
En dan iedereen van: Huh?Maar BVO en Tania zijn toch jarig??
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb er nu 12.
Schrikkeljaar is trouwen leap year.
ik nog 9, maar moet zo weg...... da's wel balen, anders zou ik ze vast alle 13 achterhalen....quote:Op maandag 23 januari 2006 13:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb er nu 12.
ja zover was ik inmiddels......quote:Schrikkeljaar is trouwen leap year.
Ik heb:quote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
ik heb nu: 1, 2, 16, 18, 21, 23, 25, 27 en 32
Ja, maar je zal zien dat zo'n Svensational er weer nét voor gaat... (Aangezien ik nooit zo snel ben met topics openenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die is wel leuk ja!
En dan iets als "Fuck BVO en Tania!![]()
" in de OP.
![]()
Krijg je eens een verjaardagstopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |