Lekkerdingquote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
hóe noem jij mij???![]()
je kan ook te ver gaan he
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
Als jullie het doordeweeks plannen, kom ik ook.
Ja en Duiveltja is een manquote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
Als jullie het doordeweeks plannen, kom ik ook.
da's wel liefquote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
Maar we willen EVENTUEELl best wel dat beetje moeite doen om je er wel bij te krijgen, SNAP DAT DAN!![]()
![]()
Ja daaaaag.. in het weekend doe ik niksquote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm...... heb je m'n cd al opgestuurd?!?![]()
Maikuuul heeft een vriendin!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Maar dat was wel een hendig sjieke post van mij.
Dan ben ik helaas verhinderd.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan 31 februari.
Wij niet, dus heb je pechquote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan 31 februari.
Oeeh veel plezierquote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Zhenar het volgende:
Maar nu ga ik mijn inrichting verder opbouwen.![]()
![]()
Tering man, de mogelijkheden liggen voor je open maar je ziet het gewoon niet. Je kunt de nieuwe minister president van Nederland worden!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Af en toe denk ik dat je een kloon bent van _ELM_
Ben jij soms een kloon van Zhenar? Als hij er is, ben jij er niet en andersomquote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef MissBliss het volgende:
Ja, nu weet ik dus nog niks, wanneer willen jullie nou?
Ik ben al beroemdquote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering man, de mogelijkheden liggen voor je open maar je ziet het gewoon niet. Je kunt de nieuwe minister president van Nederland worden!
Je lijkt er wel op ja, is dat een broer van je? Tis wel een Koert, dus misschien komt ie ook uit regio IrakSyrië.quote:
beloofd he?!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
Ja daaaaag.. in het weekend doe ik niks(morgen
)
Dit meen je toch niet echt he? Hij en ik lijken echt niet op elkaarquote:Op zondag 22 januari 2006 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Je lijkt er wel op ja, is dat een broer van je? Tis wel een Koert, dus misschien komt ie ook uit regio IrakSyrië.
Voor zo een kopie?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
beloofd he?!
dan leg ik di. een kussen onder de veel te hoge brievenbus
of heb je nog zo'n geile bubbelenvelop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |