Je hebt altijd een reden nodigquote:
Dat het kan betekent niet dat het móet!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zhenar -2, door je eerlijke reactie weet ik dat ik op je kan stemmen
Wat sta je laagquote:Op zondag 22 januari 2006 22:07 schreef LeBeau het volgende:
Gisteren rond dit tijdstip stond ik nog aan de top.
Net zoals dat ging bij babette en PeRi? Die ShowChat steun is echt tof.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat sta je laag.
Nou ja, ik steun je morgen wel.
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
-2 Zhenar, omdat 5 punten al te veel is voor jou.
Ik kan wel meer steun gebruiken dan jij anders!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Net zoals dat ging bij babette en PeRi? Die ShowChat steun is echt tof.![]()
Ik wacht even af waar mijn punten heengaanquote:Op zondag 22 januari 2006 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan wel meer steun gebruiken dan jij anders!![]()
rrr!11!1!!!1
Geslachtsfout #zoveelquote:Op maandag 23 januari 2006 00:11 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Ik was even vergeten dat hij Christon steunde.![]()
Kwoot me dan niet!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Geslachtsfout #zoveel.
Globe is een zij.
Nou, alleen ik heb twee extra punten, de rest klopt welquote:Op maandag 23 januari 2006 00:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Verrek ja, Andiyan heeft niet mijn stemen gekopieerd!
Dingdong! Wakker worden Andiyan!
LeBeau had te weinig punten, C_A teveel.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:16 schreef Svensational het volgende:
Nou, alleen ik heb twee extra punten, de rest klopt wel.
sorry je hebt gelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 22:00 schreef LeBeau het volgende:
Globe -2, misschien moet je zelf eens wat vaker in IDO posten voordat je over anderen begint.
Nou moet je niet lief doen, dan voel ik me straks schuldig.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:24 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
sorry je hebt gelijk
je krijgt ze wel van me terug.
Hoeft nietquote:Op maandag 23 januari 2006 00:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou moet je niet lief doen, dan voel ik me straks schuldig.
THX nu is het makkelijker om iemand - minpunten te gevenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
C_A en Sven -2: BVO is jarig, hoera. En omdat de pluspunten al aan LB had beloofd is dit zegmaar het verjaardagscadeautje, puntsgewijs: de concurrentie daalt!
IK MOEST MIJN SPECTACULAIRE EXIT VERHAAL NOG TYPEN!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:00 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Zhenar plots kwijt?!
dan ga ik wel vast
Die Jerney is bikkelhard gewoon!quote:
Dat kan ik toch niet lezen als ik nog mijn post waarin ik eerder aankondigde dan jij dat ik gingquote:Op maandag 23 januari 2006 11:14 schreef babette21 het volgende:
wel godverredomme: ik zéi toch dat ik ging!!!!![]()
jij idioot!!!!!!!!
![]()
je moet de lijst van Zhenar aanhouden, en iemand anders minpunten geven ipv Globequote:
dikke lul, je stond al 'n kwartier off-linequote:Op maandag 23 januari 2006 11:16 schreef Zhenar het volgende:
Dat kan ik toch niet lezen als ik nog mijn post waarin ik eerder aankondigde dan jij dat ik gingaan het editen was!
![]()
!
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
dikke lul, je stond al 'n kwartier off-line![]()
heb ik allang gedaan johquote:Op maandag 23 januari 2006 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
je moet de lijst van Zhenar aanhouden, en iemand anders minpunten geven ipv Globe
zeg hou 's op met huilen! ik geef tenminste nog 's een persoonlijke reden ipv "7 is een mooi getal" of "die staat toch al onderaan".... 't kan aan mij liggen, maar dat lijkt mij de oorspronkelijke idee van 't hele spel....quote:En ik vind het echt kinderachtig om weer mij minpunten te geven, je kan nog geen eens een goede reden verzinnen![]()
jouw post was van 10.47, de mijne van 11.00 uurquote:Op maandag 23 januari 2006 11:23 schreef Zhenar het volgende:Echt?! Terwijl het venstertje gewoon open stond hier.
Maar ik kreeg tussendoor nog een telefoontje, duurde dat zo lang?![]()
Ik zeg alleen waar het op staat.... gewoon een laffe manier om elke dag dezelfde reden op te geven....quote:Op maandag 23 januari 2006 11:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan joh
[..]
zeg hou 's op met huilen! ik geef tenminste nog 's een persoonlijke reden ipv "7 is een mooi getal" of "die staat toch al onderaan".... 't kan aan mij liggen, maar dat lijkt mij de oorspronkelijke idee van 't hele spel....
nee hoor duurde niet lang huiliequote:Op maandag 23 januari 2006 11:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]Echt?! Terwijl het venstertje gewoon open stond hier.
Maar ik kreeg tussendoor nog een telefoontje, duurde dat zo lang?![]()
Jij slet!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:00 schreef babette21 het volgende:
-2 Zhenar, mij zó voor de voeten lopen... daar gaat je reddingsactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |