dat is Woelli gewordenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
Sneeze en Tom_Tom- bedankt
Ik wilde echt niet de Renske worden![]()
prima, maakt het alleen maar makkelijker om te beslissenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
ze mag zo veel willenChriston blijft in mijn avatar tot het einde!
![]()
Gelukkig ben ik Renske en geen Arielquote:Op zondag 22 januari 2006 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is Woelli geworden![]()
Woelli is Renske.....
Wie wordt Ariel???
Als ik maar niet de I-Jay wordt..... dan vind ik alles best![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
Na een spetterende eerste liveshow, waarbij de users van Fok hun favoriet na mochten doen, is de eerste afvaller bekend. Woelli die haar favoriet 'Ellen' nadeed, kon niet tippen aan haar Idol! Ze maakte een behoorlijk uitglijer met Come On EileenJammer want Woelli is een hele leuke user en we gaan haar zeker missen bij de volgende liveshow! Gaan we nog wat van haar horen in de toekomst? We zullen zien........
Hé, maar dat betekent dus dat ik de...Merle ben?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik Renske en geen Ariel![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Hé, maar dat betekent dus dat ik de...Merle ben?![]()
Zal wel een hele kinderachtige reden zijn dan telkens.....quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima, maakt het alleen maar makkelijker om te beslissen![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb nu al medelijden met de I-jay
Ik dank dat shiNinG_staR of Zhenar de I-Jay wordquote:Op zondag 22 januari 2006 16:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb nu al medelijden met de I-jay
Ok, beloofd vanaf nuquote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef sbientje het volgende:
-2 WithMe, omdat ik niemand anders weet en niet wil dat Ayaxola en ik elkaar het spel uit helpenen je hebt die enge foto van marescha in je avater!
Ja hoi, ik niet hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik dank dat shiNinG_staR of Zhenar de I-Jay word![]()
Maar I-Jay dus nietquote:Op zondag 22 januari 2006 18:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet echt uit, ik zie welEen Christon zou tof zijn
Aan je Bob Ross icon te zien zou een Aäron je ook niet misstaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik word de Marescha, let maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |