Wel een tennis avatarquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt weer eenavatar
nu ben je weer tof!
Jij maakt de laatste dagen veel te veel grapjes ten koste van mij, dus ik denk dat mijn 'het was maar een grapje'-post vandaag niet komtquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar blijft die "het was maar een grapje-post".
Ohjaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij maakt de laatste dagen veel te veel grapjes ten koste van mij, dus ik denk dat mijn 'het was maar een grapje'-post vandaag niet komt![]()
Ach, ik zie nu iets groens en weet dat jij het bent.. Ik let meestal meer op de kleuren dan het plaatjequote:Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel een tennis avatar. Maar dat mag de pret niet drukken
.
Oke, in dat geval: Het was grapje, markquote:Op zondag 22 januari 2006 20:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja. Dit was de tweede dit weekend, maar ook de allerlaatste die ik ooit ten koste van jou zal maken ... beloofd
.
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, in dat geval: Het was grapje, mark
Nu wel alle drie online zijn...quote:
Vroeger had ik een roze plaatje, dat was heel makkelijk bij het terugscrollenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, ik zie nu iets groens en weet dat jij het bent.. Ik let meestal meer op de kleuren dan het plaatje
Het is wel een heel erg geval jaquote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
Nepper de nep voor de Digi-Hullies op FOK
i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.
I-Spy Vierentwintig - deel 3
Wat een kneus.
Ja, ik herken mezelf nu ook niet als mn avatar op die award springt.. Oranje is lekker opvallendquote:Op zondag 22 januari 2006 21:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vroeger had ik een roze plaatje, dat was heel makkelijk bij het terugscrollen.
En sommige users kwamen erachter dat de zogenaamde EXIF-data van zijn foto's steeds verschillend waren (Dat de foto's dus steeds met verschillende camera's zijn gemaakt). Nu beweert hij dat hij zélf -vantevoren- die data heeft veranderd.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is wel een heel erg geval ja
Vooral hoe hij steeds denkt stoer uit de hoek te komen met: 'Jullie zijn toch allemaal hullies en wederom geef ik bewijzen en jullie zijn te dom om het te zien' etc.. Zou hij het dan écht niet doorhebben?![]()
![]()
Ja zeg, reageer eens even op mijn berichtquote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik herken mezelf nu ook niet als mn avatar op die award springt.. Oranje is lekker opvallend
Ja, kijk dat hebben al 100 users aan hem gevraagd, waaronder ik, maar daar heeft meneer geen antwoord opquote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En sommige users kwamen erachter dat de zogenaamde EXIF-data van zijn foto's steeds verschillend waren (Dat de foto's dus steeds met verschillende camera's zijn gemaakt). Nu beweert hij dat hij zélf -vantevoren- die data heeft veranderd.Kom op, waarom zou je zoiets doen?
![]()
Ja, ik ben onlinequote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja zeg, reageer eens even op mijn bericht
Ja nou.. het was meer van.. nu we alle drie online zijn, kunnen we een datum prikkenquote:
Oh ja... uhm ja, ik zag dat volgend weekend moeilijk werd? Het weekend erna zit ik wel met allerlei deadlines voor school geloof ikquote:Op zondag 22 januari 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja nou.. het was meer van.. nu we alle drie online zijn, kunnen we een datum prikken
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja... uhm ja, ik zag dat volgend weekend moeilijk werd? Het weekend erna zit ik wel met allerlei deadlines voor school geloof ik
Ik weet het nog niet 100% zeker van die deadlines, maar ja, dan zou het moeilijk worden dus. Ja, dan nóg maar een weekje erna?quote:
Maar gingen we nou richting Babette of niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet 100% zeker van die deadlines, maar ja, dan zou het moeilijk worden dus. Ja, dan nóg maar een weekje erna?
Waarom wist ik dat je zou linken naar een post van mij?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:31 schreef Paltos het volgende:
Zeur hier over je slotje en andere SHO-feedback...
!
Oh uuuhm, volgens mij nietquote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar gingen we nou richting Babette of niet?
Weet ik veel?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je zou linken naar een post van mij?
De "Ik doe maikuuul na en dat is tof" rage.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Maar dat was wel een hendig sjieke post van mij.
Ja, nu negeer je mij ook!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert naar Lucie Silvas - The Longer We're Apart
Nouquote:
Hm, ja nou maar weer wachten tot Zhenar online is dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou
babette wil heel graag meeten, maar dan niet in Amsterdam. Mij maakt het niet zo veel uit. Hoewel Amsterdam lekker om de hoek ligt
Er staan ook al een aantal leuke topics klaarquote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
Er zijn straks een paar hele leuke SC'ers jarig.
ik sms hem wel even dat ie online moet komenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hm, ja nou maar weer wachten tot Zhenar online is dan.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er staan ook al een aantal leuke topics klaar.
Wat een hoer.quote:
Ik heb vrijdag al wat afgesprokenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een hoer.![]()
Ik kan dus eigenlijk alleen deze vrijdag. Volgend weekend kan ik helemaal niet. Weekend daarna weer wel.
En doordeweeks moet ook wel lukken, maar dan maak ik het niet te laat(
)
Kut dat je bentquote:Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef Zhenar het volgende:
Maarrehhh... ik ga weer verder met waar ik mee bezig was. Kom straks wel even kijken of er nog iets is gepland of dat er opties zijn vastgesteld.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag al wat afgesprokenEn ik denk dat zaterdag mijn eerste dag is bij mijn nieuwe baan... maar dat is nog niet zeke. Dus ik weet het niet. Volgende week kon jij geloof ik niet? En de week daarna MB niet...
Neeeeen... ZATERDAG! vrijdag is kut hoor..quote:Op zondag 22 januari 2006 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Hm, matig.
De week dáárna dan?![]()
Of doordeweeks dus.
Oh wacht eens. Ik KAN op zich wel volgende week vrijdag; dan ga ik gewoon een dag later weg uit A'dam.Maar dan moet ik wel een treindate afbellen.
Boeiuh...
Wees blij dat je een kut bent.. ga ik tenminste met je spelenquote:
Die zaterdag kan ik sowieso niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeeeen... ZATERDAG! vrijdag is kut hoor..Ik moet voor mijn nieuwe baan om 6 uur op elke zaterdag
nee lul, let nou eens op als ik wat uitlegquote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef Dizer het volgende:
babette wil heel graag meeten, maar dan niet in Amsterdam. Mij maakt het niet zo veel uit. Hoewel Amsterdam lekker om de hoek ligt
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wees blij dat je een kut bent.. ga ik tenminste met je spelen
Maar we willen EVENTUEELl best wel dat beetje moeite doen om je er wel bij te krijgen, SNAP DAT DAN!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee lul, let nou eens op als ik wat uitleg
ik wil heulemaal niet "heel graag meeten", ik hoef helemaal níet te meeten...
maarrrrr mochten jullie 's gezellig naar DH komen [nooit dus], dán schuif ik wel aan
en ik heb allang "veel plezier in A'dam" gezegd enzo.....
Nou moequote:Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee lul, let nou eens op als ik wat uitleg
ik wil heulemaal niet "heel graag meeten", ik hoef helemaal níet te meeten...
maarrrrr mochten jullie 's gezellig naar DH komen [nooit dus], dán schuif ik wel aan
en ik heb allang "veel plezier in A'dam" gezegd enzo.....
Dan kon MB toch nietquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou moespelbreker dat je bent! Svensational/Tom_Tom- dat je bent
Nou het is toch zo? ik vergeef het ze noooooit dat ze op het laatste moment (voor TOM ook echt letterlijk) hebben afgezegdquote:
Oh,quote:
Af en toe denk ik dat je een kloon bent van _ELM_quote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef pberends het volgende:
Hey Dizer, ga je nog iets de film of tv-sector doen?
Bij een auditie in GTST zou je het zo halen.
Tomquote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou het is toch zo? ik vergeef het ze noooooit dat ze op het laatste moment (voor TOM ook echt letterlijk) hebben afgezegd![]()
Ik dacht eerder aan 4quote:Op zondag 22 januari 2006 22:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh,![]()
Nou, laten we die maar aanhouden dan. Mocht MB dat écht niet willen, kunnen we altijd nog kijken naar de week erna.
We hebben het nu dus over 11 februari, hm?
Tom verdient het "tag" spuit11... wellicht spuit12quote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
TomSMS-te
af tijdens het eten.
![]()
Dat is niet eens meer "op het laatste moment", dat is gewoon exorbitant laat!
![]()
![]()
rrrr!111!!11!!!
Jamaar ik ben tot en met 4 feb elke zaterdag bezet.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar ik ben tot en met 4 feb elke zaterdag bezet.![]()
hóe noem jij mij???quote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef Dizer het volgende:
Nou moespelbreker dat je bent! Svensational/Tom_Tom- dat je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |