Waarom wist ik dat je zou linken naar een post van mij?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:31 schreef Paltos het volgende:
Zeur hier over je slotje en andere SHO-feedback...
!
Oh uuuhm, volgens mij nietquote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar gingen we nou richting Babette of niet?
Weet ik veel?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je zou linken naar een post van mij?
De "Ik doe maikuuul na en dat is tof" rage.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Maar dat was wel een hendig sjieke post van mij.
Ja, nu negeer je mij ook!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
* Dizer luistert naar Lucie Silvas - The Longer We're Apart
Nouquote:
Hm, ja nou maar weer wachten tot Zhenar online is dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou
babette wil heel graag meeten, maar dan niet in Amsterdam. Mij maakt het niet zo veel uit. Hoewel Amsterdam lekker om de hoek ligt
Er staan ook al een aantal leuke topics klaarquote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
Er zijn straks een paar hele leuke SC'ers jarig.
ik sms hem wel even dat ie online moet komenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hm, ja nou maar weer wachten tot Zhenar online is dan.
Dan is het goedquote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er staan ook al een aantal leuke topics klaar.
Wat een hoer.quote:
Ik heb vrijdag al wat afgesprokenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een hoer.![]()
Ik kan dus eigenlijk alleen deze vrijdag. Volgend weekend kan ik helemaal niet. Weekend daarna weer wel.
En doordeweeks moet ook wel lukken, maar dan maak ik het niet te laat(
)
Kut dat je bentquote:Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef Zhenar het volgende:
Maarrehhh... ik ga weer verder met waar ik mee bezig was. Kom straks wel even kijken of er nog iets is gepland of dat er opties zijn vastgesteld.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag al wat afgesprokenEn ik denk dat zaterdag mijn eerste dag is bij mijn nieuwe baan... maar dat is nog niet zeke. Dus ik weet het niet. Volgende week kon jij geloof ik niet? En de week daarna MB niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |