Wel een tennis avatarquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt weer eenavatar
nu ben je weer tof!
Jij maakt de laatste dagen veel te veel grapjes ten koste van mij, dus ik denk dat mijn 'het was maar een grapje'-post vandaag niet komtquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar blijft die "het was maar een grapje-post".
Ohjaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij maakt de laatste dagen veel te veel grapjes ten koste van mij, dus ik denk dat mijn 'het was maar een grapje'-post vandaag niet komt![]()
Ach, ik zie nu iets groens en weet dat jij het bent.. Ik let meestal meer op de kleuren dan het plaatjequote:Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel een tennis avatar. Maar dat mag de pret niet drukken
.
Oke, in dat geval: Het was grapje, markquote:Op zondag 22 januari 2006 20:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja. Dit was de tweede dit weekend, maar ook de allerlaatste die ik ooit ten koste van jou zal maken ... beloofd
.
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, in dat geval: Het was grapje, mark
Nu wel alle drie online zijn...quote:
Vroeger had ik een roze plaatje, dat was heel makkelijk bij het terugscrollenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, ik zie nu iets groens en weet dat jij het bent.. Ik let meestal meer op de kleuren dan het plaatje
Het is wel een heel erg geval jaquote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
Nepper de nep voor de Digi-Hullies op FOK
i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.
I-Spy Vierentwintig - deel 3
Wat een kneus.
Ja, ik herken mezelf nu ook niet als mn avatar op die award springt.. Oranje is lekker opvallendquote:Op zondag 22 januari 2006 21:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vroeger had ik een roze plaatje, dat was heel makkelijk bij het terugscrollen.
En sommige users kwamen erachter dat de zogenaamde EXIF-data van zijn foto's steeds verschillend waren (Dat de foto's dus steeds met verschillende camera's zijn gemaakt). Nu beweert hij dat hij zélf -vantevoren- die data heeft veranderd.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is wel een heel erg geval ja
Vooral hoe hij steeds denkt stoer uit de hoek te komen met: 'Jullie zijn toch allemaal hullies en wederom geef ik bewijzen en jullie zijn te dom om het te zien' etc.. Zou hij het dan écht niet doorhebben?![]()
![]()
Ja zeg, reageer eens even op mijn berichtquote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik herken mezelf nu ook niet als mn avatar op die award springt.. Oranje is lekker opvallend
Ja, kijk dat hebben al 100 users aan hem gevraagd, waaronder ik, maar daar heeft meneer geen antwoord opquote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En sommige users kwamen erachter dat de zogenaamde EXIF-data van zijn foto's steeds verschillend waren (Dat de foto's dus steeds met verschillende camera's zijn gemaakt). Nu beweert hij dat hij zélf -vantevoren- die data heeft veranderd.Kom op, waarom zou je zoiets doen?
![]()
Ja, ik ben onlinequote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja zeg, reageer eens even op mijn bericht
Ja nou.. het was meer van.. nu we alle drie online zijn, kunnen we een datum prikkenquote:
Oh ja... uhm ja, ik zag dat volgend weekend moeilijk werd? Het weekend erna zit ik wel met allerlei deadlines voor school geloof ikquote:Op zondag 22 januari 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja nou.. het was meer van.. nu we alle drie online zijn, kunnen we een datum prikken
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja... uhm ja, ik zag dat volgend weekend moeilijk werd? Het weekend erna zit ik wel met allerlei deadlines voor school geloof ik
Ik weet het nog niet 100% zeker van die deadlines, maar ja, dan zou het moeilijk worden dus. Ja, dan nóg maar een weekje erna?quote:
Maar gingen we nou richting Babette of niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet 100% zeker van die deadlines, maar ja, dan zou het moeilijk worden dus. Ja, dan nóg maar een weekje erna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |