1 jaar nog maarquote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hinderdepiep, hoera!.
Is het nu 1 of 2 jaar terug dat je die mail kreeg?.
Ze heeft het vast wel onthouden, ja.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef BVO het volgende:
1 jaar nog maar.
Dus ik verwacht straks gewoon wééér een mail van d'r.
Die 1 stond altijd zo mooiquote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij bent nog groen achter de oren mên
Ik weet het van haar toch ook (ongeveer).quote:Op maandag 23 januari 2006 00:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze heeft het vast wel onthouden, ja.
quote:
Nou wat liefquote:Op maandag 23 januari 2006 00:23 schreef LeBeau het volgende:
En natuurlijkTania
ook van harte gefeliciteerd.
Lief heh, dat je geen post met BVO hoeft te delen?
quote:
quote:
Je vindt me een saaie oude lul?!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:30 schreef Zhenar het volgende:
Hmz, dan kom je best volwassen overvoor je leeftijd
![]()
Nee hoor.quote:
Neequote:
What the fizzle?! Heb jij nu ook al de grizzle?!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeIk ben verkizzled
Ben vannacht ook twee keer over mijn nek ggizzled
![]()
Ik heb dus geen grizzle, maar bronchizzle.. Opletten, Zhenizzlequote:Op maandag 23 januari 2006 09:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
What the fizzle?! Heb jij nu ook al de grizzle?!![]()
![]()
DOE DAN MIJ MAAR, BRUTUS VO!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:35 schreef BVO het volgende:
Ik wil wel, maar ik weet niet wie ik -- moet geven.
Grizzle, bronchizzle, chonnorizzle, aambizzle... het is allemaal ranzizzle.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb dus geen grizzle, maar bronchizzle.. Opletten, Zhenizzle
Nou hey, er zit wel degelijk verschil tussen bronchizzle en die laatste 2 hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 09:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Grizzle, bronchizzle, chonnorizzle, aambizzle... het is allemaal ranzizzle.![]()
Oh? Leg uit!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou hey, er zit wel degelijk verschil tussen bronchizzle en die laatste 2 hoor
Nou de laatste 2 zijn ranzig en de eerste is alleen ranzig als ik slijm ophoest of kotsquote:
Tell me more, tell me more,quote:Op maandag 23 januari 2006 09:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou de laatste 2 zijn ranzig en de eerste is alleen ranzig als ik slijm ophoest of kots
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tell me more, tell me more,
Like do you barf and sweat?
Tell me more, tell me more
Are you lying in bed?
-Ahah... ahah... ahah doo-dee-ah
-Ahah... ahah... ahah doo-dee-ah
She was shaking,
Looked like the flu
Started aching
What could she do?!
She threw up,
Gave us a scare
Couldn't stop
Puke everywheeeeeeeere!
Sickness-days
Puking away
But Oh!
Those sickness-nights!
Voor MB![]()
![]()
![]()
Ik klik nooit op de linkjes.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:11 schreef MissBliss het volgende:
Nu heb ik gepost in dat tietentopic
Verdomme Dizer, met je linkjes
Het was niet werkvloer-proof neequote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik klik nooit op de linkjes.
De meeste doorverwijzingen van die ranzige SHO'ers zijn niet werkvloer-proof![]()
Nu word ik wel nieuwsgierigquote:Op maandag 23 januari 2006 10:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was niet werkvloer-proof nee
da's ook 't kutte van die foto's in SC...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Zhenar het volgende:
Ik klik nooit op de linkjes.
De meeste doorverwijzingen van die ranzige SHO'ers zijn niet werkvloer-proof![]()
Vooral als Dizer weer eens met enge megatepels komt aangezet.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:53 schreef babette21 het volgende:
da's ook 't kutte van die foto's in SC...
zit ik heel onschuldig te scrollen, is het soms toch ineens: oh jee oh jee.... wég hier!!!
Naja, een tietentopic he... Dus een pagina vol met 100-en tietenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, een tietentopic he... Dus een pagina vol met 100-en tieten
Allemaal enorm natuurlijk
Enooooooorm!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:11 schreef Zhenar het volgende:
Hoe hilarisch is de exit die ik heb geschreven?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |