Lekkerdingquote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
hóe noem jij mij???![]()
je kan ook te ver gaan he
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
Als jullie het doordeweeks plannen, kom ik ook.
Ja en Duiveltja is een manquote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
Als jullie het doordeweeks plannen, kom ik ook.
da's wel liefquote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
Maar we willen EVENTUEELl best wel dat beetje moeite doen om je er wel bij te krijgen, SNAP DAT DAN!![]()
![]()
Ja daaaaag.. in het weekend doe ik niksquote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm...... heb je m'n cd al opgestuurd?!?![]()
Maikuuul heeft een vriendin!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Maar dat was wel een hendig sjieke post van mij.
Dan ben ik helaas verhinderd.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan 31 februari.
Wij niet, dus heb je pechquote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan 31 februari.
Oeeh veel plezierquote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Zhenar het volgende:
Maar nu ga ik mijn inrichting verder opbouwen.![]()
![]()
Tering man, de mogelijkheden liggen voor je open maar je ziet het gewoon niet. Je kunt de nieuwe minister president van Nederland worden!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Af en toe denk ik dat je een kloon bent van _ELM_
Ben jij soms een kloon van Zhenar? Als hij er is, ben jij er niet en andersomquote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef MissBliss het volgende:
Ja, nu weet ik dus nog niks, wanneer willen jullie nou?
Ik ben al beroemdquote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering man, de mogelijkheden liggen voor je open maar je ziet het gewoon niet. Je kunt de nieuwe minister president van Nederland worden!
Je lijkt er wel op ja, is dat een broer van je? Tis wel een Koert, dus misschien komt ie ook uit regio IrakSyrië.quote:
beloofd he?!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
Ja daaaaag.. in het weekend doe ik niks(morgen
)
Dit meen je toch niet echt he? Hij en ik lijken echt niet op elkaarquote:Op zondag 22 januari 2006 22:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Je lijkt er wel op ja, is dat een broer van je? Tis wel een Koert, dus misschien komt ie ook uit regio IrakSyrië.
Voor zo een kopie?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
beloofd he?!
dan leg ik di. een kussen onder de veel te hoge brievenbus
of heb je nog zo'n geile bubbelenvelop![]()
hij zat bij m'n nichtje in de klasquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet echt he? Hij en ik lijken echt niet op elkaar
Als ie in GTST boos is lijktquote:Op zondag 22 januari 2006 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij zat bij m'n nichtje in de klas
ik ga toch eens haar klassenfoto's checken, kijken of hij toen ook al zo'n kinnebak had
Ja nou, morgen dan maar hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben jij soms een kloon van Zhenar? Als hij er is, ben jij er niet en andersom
Die verdien je ookquote:Op zondag 22 januari 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
Diz...je ondertitel......
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
bij nader inzien is zónder bubbeltjes prima.....quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
Dan moet je wel even wat meer voor doen...![]()
Ik was ook gelijk weg, had je het door?quote:
En nu ben je weer terug.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was ook gelijk weg, had je het door?
Was ist losquote:Op zondag 22 januari 2006 23:37 schreef BVO het volgende:
Hmz.
Nou hoor, niet te enthausiast.quote:
Ik vond 19 net zo'n mooie leeftijdquote:
20 is natuurlijk wel een heel stuk volwassener zonder dat er echt verantwoord gedrag van je verwacht wordt.quote:
Dat kon bij 19 ookquote:Op zondag 22 januari 2006 23:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
20 is natuurlijk wel een heel stuk volwassener zonder dat er echt verantwoord gedrag van je verwacht wordt.![]()
Je kan van "Ik ben al 20!" naar "Ik ben pas 20!" gaan wanneer het je uitkomt.
1 jaar nog maarquote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hinderdepiep, hoera!.
Is het nu 1 of 2 jaar terug dat je die mail kreeg?.
Ze heeft het vast wel onthouden, ja.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef BVO het volgende:
1 jaar nog maar.
Dus ik verwacht straks gewoon wééér een mail van d'r.
Die 1 stond altijd zo mooiquote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij bent nog groen achter de oren mên
Ik weet het van haar toch ook (ongeveer).quote:Op maandag 23 januari 2006 00:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze heeft het vast wel onthouden, ja.
quote:
Nou wat liefquote:Op maandag 23 januari 2006 00:23 schreef LeBeau het volgende:
En natuurlijkTania
ook van harte gefeliciteerd.
Lief heh, dat je geen post met BVO hoeft te delen?
quote:
quote:
Je vindt me een saaie oude lul?!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:30 schreef Zhenar het volgende:
Hmz, dan kom je best volwassen overvoor je leeftijd
![]()
Nee hoor.quote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |