Een goedemiddag, mark_03.quote:
Those were the days.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Dat klopt.
Het betreft hier het topic ShowChat #9: Tania18 met d'r mooie blauwe ogen. 8-).
Dat waren nog eens tijden.
Ik wens u nog een goede dag toe, mijn waarde Dizer.quote:
Vind ik nog steeds.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:18 schreef mark_03 het volgende:
Die Beev, met z'n post in SC # 9
BVO - vrijdag 9 juli 2004 @ 13:10
Dus.
Ben ik de enige die Tania18 op Tessa uit De Bus vind lijken? .
Ja, lief was datquote:Op maandag 6 juni 2005 17:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb ooit nog een mooi SC topic voor Tania geopend, meen ik me te herinneren.
Tania18, met de mooie blauwe ogen ofzo.
Ja, Tessa met d'r dikke kontquote:Op maandag 6 juni 2005 17:18 schreef mark_03 het volgende:
Die Beev, met z'n post in SC # 9
BVO - vrijdag 9 juli 2004 @ 13:10
Dus.
Ben ik de enige die Tania18 op Tessa uit De Bus vind lijken? .
Helaas heb ik haar verschijning hedenochtend moeten missen. Ik moest plaats nemen bij de tandarts...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een goedemiddag, mark_03.
Hoe maakt u het?
Heeft u vanmorgen ook zo genoten van de verschijning van Wytske Kenemans op de vaderlandse buis?
Ik wel.
eensch!!quote:
Ze is van de week toch wel een aantal keer voorbijgekomenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Helaas heb ik haar verschijning hedenochtend moeten missen. Ik moest plaats nemen bij de tandarts...
en de verdoving zit er nu NOG inDat hoort toch niet zo?
Trouwens, er zijn de laatste weken wel een heleboel van die bimbo's aangenomen bij Garito... Wytske is veruit de leukste, maar heb d'r al een tijdje niet meer gezien
Met die dikke kontquote:Op maandag 6 juni 2005 17:21 schreef mark_03 het volgende:
Ik ken Tessa niet eens geloof ik... kan me d'r niet meer herinneren... Zoe wel en Esmeralda ook Ó+
Neen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:22 schreef Svensational het volgende:
Is Bupa weer weg nu nu babsie gewoon doorgaat met songteksten?
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze is van de week toch wel een aantal keer voorbijgekomen![]()
Oh, dat had ik wel graag willen horen en zien. Klinkt interessant.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
Ze vertelde mij en vele andere kijkers dat ze ooit werkte bij Schiphol als stewardesse.
ja ik wilde toch ff naar huis tussendoor...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:22 schreef Svensational het volgende:
Is Bupa weer weg nu nu babsie gewoon doorgaat met songteksten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |