Een goedemiddag, mark_03.quote:
Those were the days.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Dat klopt.
Het betreft hier het topic ShowChat #9: Tania18 met d'r mooie blauwe ogen. 8-).
Dat waren nog eens tijden.
Ik wens u nog een goede dag toe, mijn waarde Dizer.quote:
Vind ik nog steeds.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:18 schreef mark_03 het volgende:
Die Beev, met z'n post in SC # 9
BVO - vrijdag 9 juli 2004 @ 13:10
Dus.
Ben ik de enige die Tania18 op Tessa uit De Bus vind lijken? .
Ja, lief was datquote:Op maandag 6 juni 2005 17:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb ooit nog een mooi SC topic voor Tania geopend, meen ik me te herinneren.
Tania18, met de mooie blauwe ogen ofzo.
Ja, Tessa met d'r dikke kontquote:Op maandag 6 juni 2005 17:18 schreef mark_03 het volgende:
Die Beev, met z'n post in SC # 9
BVO - vrijdag 9 juli 2004 @ 13:10
Dus.
Ben ik de enige die Tania18 op Tessa uit De Bus vind lijken? .
Helaas heb ik haar verschijning hedenochtend moeten missen. Ik moest plaats nemen bij de tandarts...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een goedemiddag, mark_03.
Hoe maakt u het?
Heeft u vanmorgen ook zo genoten van de verschijning van Wytske Kenemans op de vaderlandse buis?
Ik wel.
eensch!!quote:
Ze is van de week toch wel een aantal keer voorbijgekomenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Helaas heb ik haar verschijning hedenochtend moeten missen. Ik moest plaats nemen bij de tandarts...
en de verdoving zit er nu NOG inDat hoort toch niet zo?
Trouwens, er zijn de laatste weken wel een heleboel van die bimbo's aangenomen bij Garito... Wytske is veruit de leukste, maar heb d'r al een tijdje niet meer gezien
Met die dikke kontquote:Op maandag 6 juni 2005 17:21 schreef mark_03 het volgende:
Ik ken Tessa niet eens geloof ik... kan me d'r niet meer herinneren... Zoe wel en Esmeralda ook Ó+
Neen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:22 schreef Svensational het volgende:
Is Bupa weer weg nu nu babsie gewoon doorgaat met songteksten?
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze is van de week toch wel een aantal keer voorbijgekomen![]()
Oh, dat had ik wel graag willen horen en zien. Klinkt interessant.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
Ze vertelde mij en vele andere kijkers dat ze ooit werkte bij Schiphol als stewardesse.
ja ik wilde toch ff naar huis tussendoor...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:22 schreef Svensational het volgende:
Is Bupa weer weg nu nu babsie gewoon doorgaat met songteksten?
Mijn jonge hart werd omringd door een warme gloed.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, dat had ik wel graag willen horen en zien. Klinkt interessant.
Nu jij hier bent ben jij nou echt homo ?quote:
Ja, dat heb ik ook gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef Tania18 het volgende:
Wytske die de kleine zeemeermin ging zingen was toch wel het hoogtepunt
BVO?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kunt u me dan eerlijk vertellen tegen wie u het wél had?
Krijg het heen en weer.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BVO?
Zou u zo vriendelijk willen zijn om hier tóch antwoord op te geven?
Want ik heb een donkerbruin vermoeden dat u met uw post tóch op mij doelde.
Ah, mijn vermoedens worden bevestigd.quote:
Misschien het feit dat hij de afgelopen week al 3 keer is aangesproken met de opmerking dat hij verdacht veel op de volkszanger Jan Smit lijkt?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beev, wat ben je kattig de laatste tijd
Vertel eens wat je dwars zit
Eerst zit je te zeuren dat er geen valse nichten in SC zitten, dan stel ik me een keer als Kwalbert op, is het wééééér niet goed.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beev, wat ben je kattig de laatste tijd
Vertel eens wat je dwars zit
Ja maar valse nichten zijn ook wel eens liefquote:Op maandag 6 juni 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Eerst zit je te zeuren dat er geen valse nichten in SC zitten, dan stel ik me een keer als Kwalbert op, is het wééééér niet goed..
Dat zal het zijn jaquote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien het feit dat hij de afgelopen week al 3 keer is aangesproken met de opmerking dat hij verdacht veel op de volkszanger Jan Smit lijkt?
Ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar valse nichten zijn ook wel eens lief
De manier waarop je dat intyptquote:Op maandag 6 juni 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar valse nichten zijn ook wel eens lief
Geld verdienen is okay.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mijn ouders willen dat ik vier weken ga werken bij mijn vaders werk in het magazijn![]()
Dat is toch niet zo erg?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mijn ouders willen dat ik vier weken ga werken bij mijn vaders werk in het magazijn![]()
quote:
Ik moest lachen om uw gevatte opmerking.quote:
Dank je, lieve BVOquote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]. Nu bijvoorbeeld:
Sorry, lieve Tania..
Wedde, nu komen er gelijk weer 1001 slijmbal-reacties.. Daarom dus.
.
In ieder geval niet van mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
Wedde, nu komen er gelijk weer 1001 slijmbal-reacties.. Daarom dus.
.
Trouwens, heb je al een voorwoord voor je afstudeeropdracht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |