Nee, maar normaal gezien gebruiken mensen geen botox. En daar ga ik dus ook vanuit bij KD, totdat het tegendeel bewezen is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
Maar Buup, je hebt ook niet echt bewijs dat ze géén botox heeft gebruikt, toch?
In Hollywood wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar normaal gezien gebruiken mensen geen botox.
Ze missen iets... voedsel...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Waarom hebben al die modepopjes kuiltjes in de wangen?
Dat staat cooler. Eigenlijk nemen ze gewoon kaakvlees tussen hun kiezen. Ik kan ook kuiltjes creëren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Is dat een retorische vraagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
waar staat paltos niet on de OP?
Omdat jullie geen ava hebbenquote:
Verpest de lay-out.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat jullie geen ava hebben.
* Kleuren mengen met toverdrankjes. In glazen potten of kannen water met ecoline of verf mengen bijv. geel en rood. Als je dit bij elkaar giet, tover je de kleur oranje!quote:
Ja ik beheer de OP toch niet? Das toch Bupa's en jouw taak?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
Waarom staat Paltos niet in de OP?
Nee, hij staat op de wiki dus iedereen kan 'm aanpassen als ie wil. Die twee kapotte icons mogen er ook wel uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ik beheer de OP toch niet? Das toch Bupa's en jouw taak?
Het begon allemaal met bar_del.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
Bupa heeft een kloon?!.
Dat geloof ik niet!.
.
Whehe, dat is voor kleutersquote:
En toen Bar_lelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het begon allemaal met bar_del..
IK HET LEUK VINDEN.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, dat is voor kleuters.
Die OPquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Je bedoelt een penis, die modellen zijn zo vrouwelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Ik heb bijna alles... nu alleen nog een snor"
En allemaal zijn ze miljonair en hebben een prive arts (vertelt diegene niet eventjes dat ze meer moeten eten ofzo?).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
Anorexia is hipKijk maar naar trieste wijfjes a la Nicole Richie, Lindsay Lohan (nu niet meer gelukkig) & Hillary Duff.
Nee, juist te laat. Ik heb er alweer anderhalf uur Aus.Open op zittenquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:41 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]Goeiemorgen, ben ik op tijd voor deVroegies
?[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Apuf!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat jullie geen ava hebben.
Que?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:01 schreef Svensational het volgende:
Je kunt "De Vroegies" ook overdrijven, Airelle.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:41 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]Goeiemorgen, ben ik op tijd voor deVroegies
?[afbeelding]
Ik lijk Joop Zoetemelk wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:59 schreef Brennie het volgende:
Eindelijk is het dan zover.... de uitreiking van de USER-awards!
******************TROMGEROFFEL************************
De populairste user:[afbeelding]
Een gedeelde eerste plaats met voor ieder 10 stemmen:
Bupatih en IJsmeis
![]()
Nr:2Tong80 en Braun- 8 stemmen.
Nr:3 Croupouque en Yvonne- 3 stemmen.
Creatiefste user: [afbeelding]
De grote winnaar met 13 stemmen is geworden:
Croupouque
![]()
Nr:2 Bupatih- 9 stemmen.
Nr:3 Yeahinho- 5 stemmen.
Meest humorvolle user: [afbeelding]
De grote winnaars met 6 stemmen zijn geworden:
Croupouque
![]()
Nr:2 Braun en Bupatih- 5 stemmen.
Nr:3 Tong80 en Renmaestro- 3 stemmen.
De vriendelijkste/ aardigste user:[afbeelding]
Een gedeelde eerste plaats met voor ieder 4 stemmen:
Mukie en Tokay
![]()
Nr:2 Bupatih en Brennie- 3 stemmen.
Killswitch, eilanden, Summoner, Croupouque, MissyMirjam en BVO hadden allen 2 stemmen en
zijn hiermee allemaal 3e geworden.
Meest crewinlikkende user:[afbeelding]
Een gedeelde eerste plaats met voor ieder 7 stemmen:
Jaguarized en IJsmeis
![]()
Nr:2 Bupatih en _moder8tor_- 6,5 stemmen.
Nr:3 Static- 4,5 stemmen.
Ik ging way laat naar bed weer en was echt kapot van afgelopen dagen, dan mag hetquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ging way laat naar bed weer en was echt kapot van afgelopen dagen, dan mag het.
OK dan is het goed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:49 schreef PeRi het volgende:
Zoveel slaap ik ook gemiddeld per dag, dus dan mag ik best een keer uitslapen.
Zijn er meisjes bij van rond de 13 jaar ^^?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Paltos het volgende:
In verband met een groot heksenspel dat ik zaterdag ga spelen waar kinderen in een bos rondlopen en heksen tegenkomen die hen opdrachten geven, zoek ik eigenlijk wat mogelijke opdrachten. .![]()
Ik zit even zonder inspiratie!![]()
Wat zou jíj leuk vinden?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zijn er meisjes bij van rond de 13 jaar ^^?
Naja 13 tot 16 die zijn vaak naief dan kan ik me nog wel wat opdrachtjes bedenken ^^,quote:
Je avatar, wat doe je!?!quote:
Ik vind deze leuk. Soort van.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
Jaaaaa, als zelfs niksan tegen de nieuwe avatar is, wordt het gewoon weer tijd voor de oude KD-avatar, hoor!
Wat een galbak ben jij tochquote:
Clowns zijn engquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
Jaaaaa, als zelfs niksan tegen de nieuwe avatar is, wordt het gewoon weer tijd voor de oude KD-avatar, hoor!
Ik dacht al wat is het koud hier.quote:
quote:
Winters briesjequote:
Ik ben verzadigdquote:
Vergaat de wereld op 12 maart 2006?quote:
Oeh, een subtiele "niksan is een frigide bitch"-post!quote:
quote:
Ach we komen weer een stapje dichter bij de hel, maar echt vergaan? Neuhquote:
Ik dacht dat jij er zo een was van de vluggertjes....wilde alleen maar wat aan jouw zelfvertrouwen doen hoorquote:
hel!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach we komen weer een stapje dichter bij de hel, maar echt vergaan? Neuh
Niet op de Harry Potter/gothic manierquote:
Premature vomitatie... niet echt goed voor m'n zelfvertrouwenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er zo een was van de vluggertjes....wilde alleen maar wat aan jouw zelfvertrouwen doen hoor
ah ik ben dus niet de enige met die fobiequote:
quote:
Allemaal correct.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah ik ben dus niet de enige met die fobie
nóg enger dan clowns zijn trouwens van die buikspreekpoppen *ril*
Sinds wanneer zeg jij 'kreng'?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Clowns zijn eng
Waar ken ik dat kreng van?
Haha dat kijkt mijn broertje altijdquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeg jij 'kreng'?[afbeelding]
En dat is Bumba!Bumba is lief!
Waar je mee omgaat word je mee besmetquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeg jij 'kreng'?[afbeelding]
En dat is Bumba!Bumba is lief!
Nietesquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:04 schreef Dizer het volgende:
Beste Mensen,
Zijn er mensen geinterseeerd in een meeting (Efteling, Sixflags...)
Ik ga geen uitgebreide ideen neerzetten als er niet genoeg mensen reageren.
Ik zag wel eens bij andere afdelingen op deze forum dat die ook een afdelingsmeeting hadden.
Zijn er mensen geinterseerd?
quote:
So true.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmet![]()
Huilie
quote:
Hee! Niet meer op zwart?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef Dizer het volgende:
Bupa... kan je aub online komen.. of reageren op mijn email. Het is heel belangrijk
Neuh... anders gaat Babette mij nog leuk vindenquote:
Awwwwww!quote:Op woensdag 21 april 2004 23:02 schreef dunn0w het volgende:
wat is tvp?
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2004 15:14 schreef Keke het volgende:
[..]
Messchien kunnen we dan praten over Zoop!.
Ja HALLO!? Bupa kan toch niet aan zijn piemel voelen dat jij hier loopt te mekkeren dat je hem nodig hebt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef Dizer het volgende:
Hey Bupa.. ik had je even heeeel hard nodig.. maar nu loopje weer met kleine bupa te spelen en ik heb daar geen tijd voordus ga ik naar huis
![]()
Goed zo!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:23 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemiddag* volck..
*Ik mag van Zhenar geen goeiemorgen meer zeggen.
.
Ik heb nét gemaild, lieve schat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef Dizer het volgende:
Hey Bupa.. ik had je even heeeel hard nodig.. maar nu loopje weer met kleine bupa te spelen en ik heb daar geen tijd voordus ga ik naar huis
![]()
Vanwege mijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
@Bupa waarom kijk jij eigenlijk naar een Belgisch kinder progamma?
Ja, zou ik ook zeggen.quote:
En nu ??quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:33 schreef pberends het volgende:
49. (49) 45607 1149 060 pberends
Top 50 posters Fok.
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:00 schreef Dizer het volgende:
Dat SHO meeting mag er helemaal uit in de TT.
Trouwens, iemand dat nieuwe programma gekeken op tv, iets met asociale mensen met een eigen proggie of zo?
Echt grappig, die "oude" berichten.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:02 schreef BVO het volgende:
De tokkies?
Mijn eerste post in ShowChat.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Is dit leuk? Slowchat?
En is het leukquote:
Je hebt een mooi rood kruisje in de bovenhoekquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Maar ja, wat doe je er tegen, hè?
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
We moeten even een leuke naam bedenken voor de SHO-slowchat reeks![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:43 schreef BVO het volgende:
Showchat ipv Slowchat.
Ja, ik ben niet erg creatief op het moment... Krijg je van dit weer en de gedachte dat je eigenlijk zou moeten leren
Het kruisje zélf is wit, hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt een mooi rood kruisje in de bovenhoek![]()
Dank je welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb nét gemaild, lieve schat.
(Sorry, ik ben bezig met Man on the Moon kijken)
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:08 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert Dido.
Nieuwe nummer is ook alweer.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuh, WTF?!!!
Je had altijd in je profiel staan dat je een vrouw was. Nu staat er een man.
*confused is*
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
1)Waarom kijk je in mijn profiel???
2)Dat van die vrouw was een foutje
3)Ik ben dus een man
4)Je had toch in m'n fotoboek gepost, daar stond toch een plaatje van mij, Lijk ik zo erg op een wijf?
5)Dacht je echt dat ik een vrouw was?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
1) Doe ik wel vaker bij mensen, om te kijken of ze een jongen of een meisje zijn.
2) Lekker weer hoorloop ik jou steeds kusjes te geven
Daar gaat mijn reputatie als rokkenjager
3) Ok.
4) Ik heb nooit in jouw fotoboek gepost. Jij wel in die van mij en ik zie nu pas voor het eerst jou foto!
5) Ja dat dacht ik echt!!![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:40 schreef Svensational het volgende:Ik weet zeker dat je in mijn fotoboek hebt gepost!
Kan het alleen niet meer terugvinden, staat op een andere pagina...
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG je hebt gelijk
Is wel heeeeel lang geleden. Ben het vast vergeten
Svensational toen ie nog een vrouw wasquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef Zhenar het volgende:
Dit gesprek is ook zo grappig... als je tenminste op de meet aanwezig was:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Svensational toen ie nog een vrouw was![]()
![]()
![]()
HAH! You have been incrowd-bitchslapped, YOU SLUT!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:31 schreef Bupatih het volgende:
Zien wij eruit alsof we op de meet aanwezig waren?! Nou?! Nou?!
NEE!!!!
ALLEEN DIZER EN MB, WAREN NAAST JOU, AANWEZIG OP DIE![]()
![]()
MEET
![]()
![]()
!!!
GA MET DIE TWEE LACHEEN!!!111
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:05 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen
Ok, ik ben vet sjaggie. Dus blijf uit mijn buurt
Gisteren gingen we naar de kroeg met zn allen van Stage. Tjah met zn allen bedoel ik de die hards (en het zijn Engelsen..) Dus gingen we bier zuipen ... zuipen ... zuipen ... zuipen .... kotsen... tequilla ... zuipen ... kotsen .... kotsen .... en om 3 uur lag op de bank bij mijn collega thuis.
En nu zit ik op kantoor en ben echt dooood op!!!
Cc zat in het eerste topic?!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:02 schreef Copycat het volgende:
Ik vind showchat erg creatief hoor, Static.
Dekt concreet en met een knipoog de lading.
![]()
Echt welquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Zhenar het volgende:
Random de archieven induiken is ook leuk![]()
P.s. ik wil zuipen... ik wil heeel erg veel zuipenquote:
Ja, dat bleek welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al hebben sommige rekels verscheidene keren geprobeerd om je eruit te gooien.Gelukkig stak ik daar een boomstam voor.
Spreek dan es een meet met mij en MB af, slut!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
P.s. ik wil zuipen... ik wil heeel erg veel zuipen
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:14 schreef BVO het volgende:
Lekker..
Ik luister weer naar Boris. She would, zooo mooi
.
"zooooooooo" [Bupa's wapperhand-smiley]quote:Op zondag 16 mei 2004 22:55 schreef BVO het volgende:
Maar het is zooo mooi.
Hij is ook zooo goed, maar tegelijkertijd zooo'n kwal.
Hoi, dank jequote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
P.s. ik wil zuipen... ik wil heeel erg veel zuipen
Zhenarquote:
Iddquote:Spreek dan es een meet met mij en MB af, slut!![]()
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Dizer het volgende:
[SHO] Showchat-topic numero uno.
...
ShowChat #580: Wie niet meet is een biet.
Nu random oude posts teruglezen natuurlijk!quote:
Maar het vakje roodquote:
Ja, maar jij had het over een rood kruisje.quote:
Klik er nou maar opquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar jij had het over een rood kruisje.
Wanneer je er op klikt komt er een rode schijn over het witte kruisje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar jij had het over een rood kruisje.
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt een mooi rood kruisje in de bovenhoek![]()
Terug lezen!!quote:
Had ik gedaan, maar ik begreep jouw cryptische hint nietquote:
Als die het niet leuk vind dan klikt hij op het kruisje en dan is die wegquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had ik gedaan, maar ik begreep jouw cryptische hint niet.
quote:El_Chica_Del_Fuego list messages 00:09
Duuuuuuuuuude!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:21 schreef BVO het volgende:
Yoooooooooo!
Maar je Thundercats dinges!quote:
Z'n wattus en wat wil ie?quote:
Die komt wel weer terug hoorquote:
Penis enlargement, want als topposter heb je natuurlijk wel meer fok-appael.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef Tania18 het volgende:
En Buup, vind je het fijn dat Kristin geen roos meer heeft?![]()
niksan had het er ook net over....ik heb dus wat gemist?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef Tania18 het volgende:
En Buup, vind je het fijn dat Kristin geen roos meer heeft?![]()
Ze heeft een nieuwe shampoo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan had het er ook net over....ik heb dus wat gemist?
Ach hij zal nog wel 1000 keer langskomen. Misschien vertalen ze hem zelfs wel in het Nederlandsquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan had het er ook net over....ik heb dus wat gemist?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ach hij zal nog wel 1000 keer langskomen. Misschien vertalen ze hem zelfs wel in het Nederlands
Wie zou haar stem moeten inspreken Buup?quote:
Katjaquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Wie zou haar stem moeten inspreken Buup?
Verkapte "op wiens stem geil jij"En let op, komt ie met zo'n typisch antwoord: Viole Holt, BB Kelly...ofzo
Schuurman? Of zo'n Idols 3 hoer?quote:
Dat laatste moest je niet zeggen, aangezien jij dan weet dat ik die mensen juist níet zal noemen, om jou te dwarsbomen. Maar misschien ben ik dan weer zo geniepig om die namen wél te noemen, om jou weer voor te zijn. Maar wellicht was dat ook jouw plan, waardoor ik weer geneigd ben om ze niet te noemen. Maar dan zijn we weer terug bij af.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Wie zou haar stem moeten inspreken Buup?
Verkapte "op wiens stem geil jij"En let op, komt ie met zo'n typisch antwoord: Viole Holt, BB Kelly...ofzo
Dada, vertel eensch, hoe bijn jij in zo'n cynische azijnpisser veranderd?quote:
quote:
Die vrouw die de sprookjes voorlas op de die voorleesbandjes!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat laatste moest je niet zeggen, aangezien jij dan weet dat ik die mensen juist níet zal noemen, om jou te dwarsbomen. Maar misschien ben ik dan weer zo geniepig om die namen wél te noemen, om jou weer voor te zijn. Maar wellicht was dat ook jouw plan, waardoor ik weer geneigd ben om ze niet te noemen. Maar dan zijn we weer terug bij af.
Anyway...op een stem geilen...pfff, ik weet zo 1-2-3 niet een mooie naam te noemen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
...op een stem geilen...pfff, ik weet zo 1-2-3 niet een mooie naam te noemen.
Whehequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die vrouw die de sprookjes voorlas op de die voorleesbandjes!![]()
Ik zei 'mooie naam'.quote:
Hey poepsiefloepsie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo schatjes.
Aha. Daarom wilde je zo graag leraar worden.quote:
quote:
Ik wilde de nieuwe posten maar die stond nog niet onlinequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Dirkjan.
.
(ik vind die strip die je postte dan weer net niet zo leuk..)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde de nieuwe posten maar die stond nog niet online.
Ik vond dit echtZhenar
-humor
.
Hij zou 'm zelf gemaakt kunnen hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Houdt Zhenar van grapjes over pedofiele leraren?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vinden jullie Dyanne Beekman ook zo suf?
Dyanne Beekman, die modetrut van Net5.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk het wel.
Maar over wie heb je het?
Ik kijk geen modeprogramma's.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dyanne Beekman, die modetrut van Net5.
[afbeelding]
Jij kijkt echt teveel tv, sinds jij op kamers zit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat vind ik wel zó'n verschrikkelijk mens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dyanne Beekman, die modetrut van Net5.
[afbeelding]
Ja, je moet toch wat als jij er niet bent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:37 schreef PeRi het volgende:
Jij kijkt echt teveel tv, sinds jij op kamers zit.
Ik krijg - uitmaakneigingen- van je Tom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, je moet toch wat als jij er niet bent..
En Dyanne kwam even voorbij omdat ik net Sex and the City heb gekeken (de laatste aflevering komt weer bijna!.)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Scribbly.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat waren, volgens mij, alle negatieve smileys.
Een bietje! Samen nakend in bed Sex & The City kijken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:. Alleen om Dyanne en Sally Jessy Raphael?
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef PeRi het volgende:
Een bietje! Samen nakend in bed Sex & The City kijken?
Het is echt een bevallingssmiliequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik gebruikte die altijd als ik wou zeggen:
Ja, je hebt gelijk!. NIET!
![]()
![]()
![]()
![]()
En bietje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een bietje! Samen nakend in bed Sex & The City kijken?
Tuurlijk....quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
Ik zei 'mooie naam'.Ik bedoelde dus 'mooie stem'.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat kijkt mijn gehandicapte broertje nou ook en die vind het helemaal geweldigquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:55 schreef Dada het volgende:
Heerlijke muziek daar op het plein [afbeelding] Ze zijn ook allemaal zo gewoon zichzelf
Precies, en gehandicapten zien gelijk of iemand echt gewoon is of doet alsof. Ik ken een mongooltje en die voorspelde al dat die hoer van een Bauer de TROS zou naaienquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat kijkt mijn gehandicapte broertje nou ook en die vind het helemaal geweldig![]()
Tros feestenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef Zhenar het volgende:
Welk gehandicapte plein gaat het over?![]()
Klinktquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tros feesten![]()
Geniale teksten
Ik vind je jammie jij bent zo jammie,
Zo heerlijk Jammie Jammie,
Ik vind je Jammie Jammie jij bent zo Jammie.
En toch heeft het wel watquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tros feesten![]()
Geniale teksten
Ik vind je jammie jij bent zo jammie,
Zo heerlijk Jammie Jammie,
Ik vind je Jammie Jammie jij bent zo Jammie.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:13 schreef WithMe het volgende:
Zhenar +2, vooruit dan maar, andere Groninger ook punten.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:33 schreef BVO het volgende:
Heb je die ++ gezien die ik aan je gaf, ZZZZZZZZ?
Maar omdat je niet zo oplettend bent:quote:
En terecht. Heb vertrouwen Beevjequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:44 schreef BVO het volgende:
Dan is het goed.
Ik reken wel op je hoor, nu de finale begint.
Yay!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
Nog anderhalf week en dan ga ik naar JAMES BLUNT
Heb je mijn motivatie gezien bij de minpunten van Sven ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:44 schreef BVO het volgende:
Dan is het goed.
Ik reken wel op je hoor, nu de finale begint.
Brrr.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
Nog anderhalf week en dan ga ik naar JAMES BLUNT
Jaaaa!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:47 schreef mark_03 het volgende:
Heb je mijn motivatie gezien bij de minpunten van Sven ?![]()
Idd, wat een grafnummerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Brrr..
GoodBAIIIII my lovAAAAAHHHHRRRRRR.
Uiteraardquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je mijn motivatie gezien bij de minpunten van Sven ?![]()
Welke dag ga jij? Ik zit te denken aan de passe-partout..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:. Emiliana Torrini op Motel Mozaique.
.
Ik weet nog niet of ik ga.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef PeRi het volgende:
Welke dag ga jij? Ik zit te denken aan de passe-partout..
Nee, dat snap ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik kan niks meer teruggeven.
Ik moet iemand mee zien te krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik ga..
Maar ik heb wel vet spijt dat ik vorig jaar niet ben gegaan..
Met een Zhenar aan je zijde ben je nooit alleen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar dat je wel ff het gevoel hebt dat je er niet alleen voor staat
.
Ik lijk Bupa wel
Emilia ken ik welquote:
I'm a big big girl, in a big big world.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Emilia ken ik wel. Maar dat zal wel iemand anders zijn
.
Ja, die trut die alles zo nodig twee keer moest zeggen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
I'm a big big girl, in a big big world..
zo ging ie toch?
Juh ... vond haar tweede plaatje ook tof ... Good Signquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
I'm a big big girl, in a big big world..
zo ging ie toch?
Deze trut:quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, die trut die alles zo nodig twee keer moest zeggen.
Tatibuh, wat link je nu altijd die smilies mee!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Dizer, weet jij het antwoord misschien?
Ik zit te denken... het is wel een tijd terug hoor dat ik die film heb gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Dizer, weet jij het antwoord misschien?
Das juist hipquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Tatibuh, wat link je nu altijd die smilies mee!![]()
Dat is niet mooi.![]()
Niet altijd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Tatibuh, wat link je nu altijd die smilies mee!![]()
Dat is niet mooi.![]()
Bijna altijd als ik jou zie linken doe je het.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet altijd.
Eigenlijk haast nooit.
Maar goed, ik heb het al veranderd.
Oh, oké.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit te denken... het is wel een tijd terug hoor dat ik die film heb gezien
GhahahA!1one!1o1!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, oké.
Nou ja, jij zit te denken...dus ik verwacht volgende week wel je antwoord.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, oké.
Nou ja, jij zit te denken...dus ik verwacht volgende week wel je antwoord.
Je zegt het en Meki komt online,quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je zegt het en Meki komt online,
Ik vraag me serieus nog steeds af van wie dat een kloon is![]()
En Dizer is jou kloon ^^?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben een kloon van Meki de koning![]()
quote:
quote:
Bupatihquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Dizer is mij fan![]()
Maar ik heb een kloon en je mag raden wie het is![]()
Bupatih en Yvonne kan het niet zijn omdat ze al in de crew zijn . Pberends ook nietquote:
Dan ben jij Sven.. want ik ben fan van svenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Dizer is mij fan![]()
Maar ik heb een kloon en je mag raden wie het is![]()
ook niet ik geen Svenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ben jij Sven.. want ik ben fan van sven
Ik woon in A damquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee hij is Svurno vast niet
Maikuuuuuuuuuuuuuuul?
Oh, ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ach jij, jij bent een kloon van jezelf ja!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |