Is dat Nelly?quote:
Nee, dat isquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:55 schreef BVO het volgende:
Is dat Nelly?.
Dan is ze ook flink afgetakeld..
Oooh die.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, dat is. Alanis.
.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:19 schreef niksan het volgende:Goedemorgen Dizer
![]()
Niet doen!! Beer is bad!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:24 schreef niksan het volgende:
ik heb eigenlijk ook zin om te zuipen![]()
tis best een tijd geleden.....
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet doen!! Beer is bad!!!
IK heb spijt .... want hetwas echt niet leuk gewoon
Een vrouw die beer lustquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:37 schreef niksan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beer isals je er niet teveel van op hebt
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:46 schreef Christine het volgende:
Dizer, is je kater al aan het spinnen?
Ze drinken Tequilla zonder zout en citroenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:54 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Tequila![]()
![]()
En waarom heb je een hekel aan R&B en rappers?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ik hou juist niet van R&B enzo. En aan rappers heb ik helemaal een schurfthekel..
aahquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze drinken Tequilla zonder zout en citroen
Maar was wel lekker...
Maaruh..........gadver..ik moet niet aan alcohol denken..gadver, mijn maag gaat al weer helemaal tekeer!!
quote:Ik hou ook niet zo van bier hoor..
Drink het wel soms, maar écht lekker... nee dat vind ik het ook weer niet...
Dat heet Tequila Gold en ik vind het gewone tequila veel lekkerder!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
aah![]()
Tequila zonder zout en citroen is niet lekker nee![]()
Het lekkerst vind ik die donkere tequila met kaneel en appel![]()
R&B is ook niet meer wat het was.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:11 schreef ZOWIEE het volgende:
![]()
Om me maar even in de dicussie te mengen, ik vind bier goor, en rap vind ik ook niet leuk, alleen een paar nummers van Dr. Dre en Eminem, en R n B kan ik al helemaal niet aan.
Omdat ik er gewoon niet naar kan luisteren. Vreselijk. "Yo yo yo." "Bitch, nigga." Mag ik een teiltje?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
En waarom heb je een hekel aan R&B en rappers?
Doe jij zo als je drinkt ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[afbeelding]
DC is goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Omdat ik er gewoon niet naar kan luisteren. Vreselijk. "Yo yo yo." "Bitch, nigga." Mag ik een teiltje?
Behalve Destiny's Child.
Ja, dat was echt leukquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Om nog ff terug te komen op Resue 911
pic van de leader:
[afbeelding]
Linkje met leuke comments over de show:
http://www.jumptheshark.com/r/rescue911.htm
Met de sample van The Fugeesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:28 schreef Dizer het volgende:
Ik haat R&B behalve.....
Beyonce Knowels![]()
en Kelis mag er ook door en dat nieuwe nummer...hoe heet dat iets van Mario Winans met P.Diddy. Oh jah, I Don't Wanna Know
Dat vind ik toch wel zo'n zeiknummerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Met de sample van The Fugees
Ik vind de versie van de The Fugees beter.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zo'n zeiknummer![]()
Maar ja dat heb ik bij vrijwel alle R & B, mn zus had de nieuwe cd van Kelis daar stonden dan 1 of 2 leuke nummers op, de rest was echt bagger.
Alleen sommige nummers van Destiny's Child vind ik wel leuk.
Ik merk er anders weinig van.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:23 schreef BVO het volgende:
Maar R&B is meer dan simpel gerap met goude sieraden enzo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |